https://www.youtube.com/watch?v=P5HF7eUXI0Y
Στίχοι-Μουσική: Γιάννης Λογοθέτης
Μουσικές βιογραφίες και μικρές αλήθειες τραγουδιστών, καλλιτεχών, μουσικών, στιχουργών, ποιητών και πολλών άλλων ΕΔΩ
Top10:
"Ο Μανωλιός" (Ηλίας Μεγαλούδης)
"Μην τον λες Ηλία" (Ηλίας Μεγαλούδης)
"Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες" (Γιάννης Μηλιώκας)
"Ο Αράπης" (Γιώργος Ζαμπέτας)
"Κάγκελα παντού" (Τζίμης Πανούσης)
"Ελλάδα η χώρα του πράσινου ήλιου" (Χάρρυ Κλυνν)
"Πλάτσα Πλούτσα" (Τάκης Βαμβακίδης)
"Έλλας Ελλήνων Χριστιανών" (Γιώργος Μαρίνος)
"Κάνε μου λιγάκι μμμ" (Γιώργος Μαρίνος)
Ο μαύρος γάτος" (Βασίλης Παπακωνσταντίνου)
Δισκογραφία: "Καινούριοι Καιροί"(2015), “Εκεί που ο χρόνος δεν υπάρχει” (2018)
Το όνομα «Γουρούνια στο Διάστημα» βασίζεται σε ένα ποίημα του αμερικάνου συγγραφέα και ποιητή Charles Bukowski με τίτλο «Γουρούνια στον ουρανό».
Ο Γιώργος Λιάγκας γεννήθηκε στις 8 Μαΐου 1969 στην Αθήνα και είναι δημοσιογράφος και παρουσιαστής εκπομπών στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Έχει σπουδάσει Μηχανολόγος Μηχανικός στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο και κατά τη διάρκεια των σπουδών του εργαζόταν ως πιανίστας σε ένα piano-bar. Ως δημοσιογράφος θα προσληφθεί αρχικά στο Telecity καλύπτοντας το πολιτικό και κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ και μετά στο Σκάι και πιο μρτά τον Alpha και αργότερα στο Star Channel, όπου παρουσίαζε και δελτία ειδήσεων με πιο ανάλφαρη διάθεση. Στη δημοσιογραφία δάσκαλός του ήταν ο Σταμάτης Μαλέλης. Στη συνέχεια μετακινήθηκε στο Mega Channel όπου παρουσίασε αρκετά επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια.
Το "Στέφανος Ληναίος" αποτελεί το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του ηθοποιού και συγγραφέα Διονύση Μυτιληναίου ο οποίος γεννήθηκε στις 6 Αυγούστου 1928 στην Μεσσήνη Μεσσηνίας. Αποφοίτησε από τη Σχολή Θεάτρου Αθηνών το 1951 και το 1969 από τη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης (Royal Academy of Dramatic Art - RADA) του Λονδίνου. Την περίοδο 1954-1967 συνεργάσθηκε με περισσότερους από 20 θιάσους σε 100 θεατρικά έργα ενώ εμφανίστηκε σε 100 κινηματογραφικές ταινίες, ραδιοφωνικές εκπομπές και στην τηλεόραση. Από το 1970 σκηνοθέτησε και πήρε μέρος σε 50 θεατρικά έργα και σε πολλές ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές. Είναι ο ιδρυτής του θιάσου Σύγχρονο Ελληνικό Θέατρο στο θέατρο Άλφα της Αθήνας. Έγραψε επίσης διηγήματα και πολλές μελέτες. Ακόμη εχει διατελέσει γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Ελλήνων Ηθοποιών το 1966-1967, οπότε παύθηκε από τη Χούντα λόγω πολιτικών φρονημάτων, και είναι σύμβουλος της ΠΕΕΘ από το 1975 και του Ελληνικού Κέντρου Θεάτρου από το 1977. Είναι επίσης μέλος του Σωματείου Βρετανών Ηθοποιών. Ασχολήθηκε και με την πολιτική, ως μέλος του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής Α΄ Αθηνών το 1989 - 1990. Κόρη του είναι η Μαργαρίτα-Κυριακή Μυτιληναίου (1968), διευθύντρια του Δεύτερου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και γιος του ο Γεώργιος-Αλέξανδρος Μυτιληναίος (1970) και σύζυγός του η ηθοποιός Έλλη Φωτίου.
Ο Μανώλης Πάππος γεννήθηκε στον Πειραιά το 1963. Από το 1978 άρχισε να ασχολείται με την μουσική μαθαίνοντας μπουζούκι, ούτι και κιθάρα και ξεκινάει να εργάζεται ως επαγγελματίας μουσικός από το 1982. Έχει συνεργαστεί με πολλούς και καταξιωμένος καλλιτέχνες όπως ο Γεράσιμος Ανδρεάτος, ο Νίκος Παπάζογλου, η Δήμητρα Γαλάνη, η Ελευθερία Αρβανιτάκη, ο Γιώργος Νταλάρας, η Ελένη Βιτάλη, ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Ορφέας Περίδης κ.ά. Συνεργάστηκε επίσης με σπουδαίους συνθέτες όπως ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και ο Σταύρος Ξαρχάκος. Το 2003 κυκλοφόρησε ο δίσκος "Όσα σου μοιάζουν" με τραγούδια σε μουσική δική του και στίχους των Ηλία Κατσούλη, Αλκίνοου Ιωαννίδη, Χρήστου Σπουρδαλάκη, Θανάση Παπακωνσταντίνου και ερμηνεύτρια την Σοφία Παπάζογλου. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και ο δίσκος "Αιγαίο".
Η ηθοποιός Νόνη Ιωαννίδου γεννήθηκε στις 15 Απριλίου 1958 στην Αθήνα. Ξεκίνησε αρχικά την πορεία της σαν μοντέλο ενώ στη συνέχεια αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική και αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου το 1985. Ξεκίνησε την καριέρα της το 1986 μέσω της τηλεοπτικής σειράς "Η ζωή του Αττίκ" και της κινηματογραφικής ταινίας "Τατουάζ με βελόνες". Ακολούθησαν αρκετοί πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε τηλεοπτικές σειρές με την πρώτη από αυτές να είναι η "Κερένια Κούκλα" το 1987 στην ΕΡΤ2 όπου συμπρωταγωνίστησε μαζί με τον Νίκο Βερλέκη. Τη σεζόν 1988-89 πρωταγωνίστησε στη σατιρική σειρά "Όλη η δόξα... όλη η χάρη" και στη νεανική σειρά "Στο κάμπινγκ". Έπαιξε επίσης και σε πολλές άλλες εμβληματικές σειρές όπως τα "Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά" και η "Λάμψη". Έπαιξε επίσης στο θέατρο και τον κινηματογράφο.
Όταν οι νεώτεροι υμνούν τους ομότεχνους προκατόχους τους
Στα ελληνικά, η λέξη «προπαγάνδα» φέρει έντονα αρνητική (κυρίως πολιτική) χροιά, μολονότι αυτό δεν ισχύει πάντα. Ιστορικά, ο όρος προπαγάνδα χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον εντός πολιτικού πλαισίου και ιδιαίτερα αναφορικά με συγκεκριμένες κινήσεις που προωθούνται από κυβερνήσεις ή πολιτικές ομάδες. Προπαγάνδα είναι η άμεση παρουσίαση ενός μηνύματος με έναν συγκεκριμένο τρόπο ώστε να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους σκοπούς. Προπαγάνδα σημαίνει «διάδοση μίας φιλοσοφίας ή άποψης» και σκοπός της είναι να αλλάξει δραστικά τις απόψεις των άλλων αντί απλώς να μεταδώσει γεγονότα. Τυπικά για τη διάδοση προπαγανδιστικών μηνυμάτων χρησιμοποιούνται ειδησεογραφικά πρακτορεία, κυβερνητικές δηλώσεις και αναφορές, ιστορικές αναθεωρήσεις, junk science, βιβλία, φυλλάδια, προπαγανδιστικές ταινίες, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και αφίσες ενώ στην περίπτωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης προπαγανδιστικά μηνύματα μπορούν να διαδοθούν μέσω ειδήσεων, ενημερωτικών αλλά και άλλων εκπομπών, καθώς και διαφημιστικών μηνυμάτων.
Ένα μήνυμα δεν πρέπει να είναι απαραιτήτως ψευδές για να αποτελεί προπαγάνδα. Στην πραγματικότητα, τα μηνύματα της σύγχρονης προπαγάνδας δεν είναι κραυγαλέα ψευδή. Ωστόσο, ακόμη και αν το μήνυμα μεταδίδει μόνον «αληθείς» πληροφορίες, αυτές συνήθως περιέχουν φατριακούς προϊδεασμούς και δεν εκθέτουν το μήνυμα με πλήρη και ισορροπημένο τρόπο. Ένα επιπρόσθετο χαρακτηριστικό της προπαγάνδας είναι ο μεγάλος όγκος της. Δηλαδή, ένας προπαγανδιστής μπορεί να προσπαθήσει να επηρεάσει τις γνώμες με το να κάνει το μήνυμά του να ακουστεί σε όσο περισσότερα μέρη γίνεται και όσο πιο συχνά γίνεται. Σκοπός αυτής της προσέγγισης είναι (α) να ενισχύσει τις ιδέες του μέσω επανάληψης και (β) να καταπνίξει όλες τις εναλλακτικές ιδέες.