27/9/14

Ιδιόχειρο βιογραφικό του Θανάση Γκαϊφύλλια

Τη νύχτα που τη μάνα μου την έπιασαν οι πόνοι, χαμός γινόταν στο βουνό, βαρούσε το κανόνι. Ποιός πρίγκιπας γεννήθηκε ρωτούσαν οι γειτόνοι και ο παππούς μου έλεγε έχω κι άλλο εγγόνι. Η άφιξή μου έγινε υπόθεση μεγάλη κι οι πιο παλιοί σχολίαζαν κουνώντας το κεφάλι, για δες καιρό που διάλεξε και ήρθε το σκασμένο, μα φαίνεται της μοίρας του πως ήτανε γραμμένο...
Σαν άνοιξα τα μάτια μου (που είναι και ωραία) και ρώτησα που βρέθηκα και ποιούς θα χω παρέα, με χάιδεψε η μάνα μου και δάκρυσε η μαία.
ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΗΡΘΕΣ ΟΠΟΥ ΑΝΘΕΙ ΦΑΙΔΡΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΑ

Κι έτσι στην αρχή με το κλάμα και στη συνέχεια με το τραγούδι, στιγμή δεν έπαψα να καταγγέλλω την αβάσταχτη ελαφρότητα του νεοέλληνα...Θ.Γ

"Η γέννηση του Θανάση Γκαϊφύλλια χαιρετίστηκε με εκατοντάδες κανονιοβολισμούς ... 25/10/47 γαρ και το Σουφλί του Έβρου δεχόταν τα δώρα του εμφυλίου. Τη δεύτερη πατρίδα του, την Κομοτηνή, την γνώρισε έξι χρόνια αργότερα. Τότε ήταν που δέχτηκε το δώρο της ζωής του... μία κιθάρα. Κι ο έρωτας από τότε δεν λέει να τελειώσει! Άρχισε να σκαρώνει κάτι πρωτόλεια τραγουδάκια, ανακαλύπτοντας στην πορεία ότι τα τραγούδια είναι ισχυρότερα ακόμα και από τα όπλα. Κι έτσι μέχρι σήμερα υπερασπίζεται με λόγο και μουσική αυτό που κανείς δεν πρέπει να παζαρεύει: το δικαίωμα για μια ζωή με ελευθερία και αξιοπρέπεια. Ταξίδεψε συντροφιά με την κιθάρα του και με υπέροχους φίλους σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, την Ευρώπη και την Σοβιετική Ένωση, αλλά πάντα γυρνούσε στην Κομοτηνή, στην πόλη που τόσο καλοπροαίρετα τον κατευοδώνει όταν φεύγει και τον καλωσορίζει όταν γυρίζει από αυτή την ατέλειωτη εκδρομή..."

Το υστερόγραφο
https://www.youtube.com/watch?v=XhH6KFEopog
Ποίηση: Μιχάλης Κατσαρός "Κατά Σαδδουκκαίων"
Μελοποίηση: Θανάσης Γκαϊφύλλιας


"Όταν ο Μιχάλης Κατσαρός, στις αρχές του '50, έγραψε τα ''Κατα Σαδδουκαίων'' πήρε το ποίημα ''Η διαθήκη μου" και το πήγε στον ''Δημοκρατικό Λόγο'' μια εφημερίδα της Αριστεράς για να το δημοσιεύσουν. Όπως και έγινε. Μόνο που όταν το είδε δεν το αναγνώρισε. Αφαίρεσαν όλες τις φράσεις που μπορεί να ενοχλούσαν την γραφειοκρατεία και τη νομενκλατούρα του κόμματος. Έξαλλος κάθησε και έγραψε ''Το υστερόγραφο'' ώς απάντηση στο θράσος των λογοκριτών. Και από τότε πορεύτηκε ανένταχτος, ανεξάρτητος και ελεύθερος. Ένα υπέροχο αγύριστο κεφάλι!" Thanasis Gkaifilias
Η συνωμοσία των μετρίων - Live@ Ράδιο Αρβύλα 24/05/2010
https://www.youtube.com/watch?v=qheBR5rR_nw
Στίχοι: Θοδωρής Μανίκας
Πρώτη Εκτέλεση: Θοδωρής Μανίκας & Thirty Ντέρτι, 1998
Διασκευή: Θανάσης Γκαϊφύλλιας

Σελίδα αφιερωμένη εξολοκλήρου στο Θανάση Γκαϊφύλλια
http://thanasisgkaifyllias.blogspot.com/

Πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και εδώ
http://theovaf.blogspot.com/ 
https://www.facebook.com/groups/67508752120/ !

6 σχόλια:

  1. Ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας είναι μουσικός, συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής γεννήθηκε στις 25 Οκτωβρίου του 1947 στο Σουφλί του Έβρου. Σε ηλικία έξι ετών, το 1953, εγκαταστάθηκε με την οικογένειά του στην Κομοτηνή, όπου μεγάλωσε και τελείωσε το σχολείο. Το 1968 κάνει τον πρώτο του δίσκο στη Lyra του Αλέξανδρου Πατσιφά, με τίτλο το όνομά του, όπου ερμηνεύει και γράφει, επηρεασμένος από το Νέο Κύμα, τα τέσσερα πρώτα του τραγούδια.

    Ακολουθεί το "Ωτοστόπ" (Lyra 1971) και η "Ατέλειωτη Εκδρομή" (Minos 1975), δύο σπουδαίοι δίσκοι της ελληνικής δισκογραφίας. Εκείνη την εποχή κάνει ορισμένους δίσκους 45 στροφών, ενώ συμμετέχει και σε δισκογραφικές δουλειές άλλων δημιουργών (Λίνος Κόκοτος, Μαρίζα Κωχ, κ.ά.). Το 1977 εγκαταλείπει τη δισκογραφία και τη νύχτα της Αθήνας και γυρίζει στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Θράκη, όπου δεν σταμάτησε ούτε στιγμή να ασχολείται με τη μουσική. Το 1977 άνοιξε ένα δισκοπωλείο – βιβλιοπωλείο, το περίφημο «Κύτταρο» που για τα επόμενα 26 χρόνια (έως τις αρχές του 2003) υπήρξε μια σημαντική κοιτίδα πολιτισμού για όλη την περιοχή της Θράκης. Το 1985 κυκλοφορεί από τη Philips τον τρίτο ολοκληρωμένο προσωπικό του δίσκο, το «Φύλλο Πορείας» στον οποίο συμμετέχει και η σύζυγός του Λία Τζιαμπάζη. Με τη νομικό και τραγουδίστρια Λία Τζιαμπάζη παντρεύτηκαν στις αρχές του 1985 και μέχρι σήμερα ζούνε μαζί στην Κομοτηνή. Έχουν δύο παιδιά, τη Δανάη (γεν. 1985) και τον Κωνσταντίνο (γεν. 1987).

    Στις αρχές της δεκαετίας του ΄90 ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας ξεκινά τις δικές του δισκογραφικές παραγωγές μέσα από το label «Δίσκοι Κύτταρο Κομοτηνής». Κάνει δύο προσωπικούς δίσκους, το «Βραδιάζει» (1991) και το «Stavento» (1999), ένα cd single με τον τίτλο «Το τραγούδι της τιμής» (1997) όπου συνεργάζεται με το σχήμα «Αλάβαστρο» (μουσουλμάνοι και χριστιανοί μουσικοί της Θράκης) και το περίφημο «Επί Πτυχίω» (1996) με τραγούδια που ερμήνευσαν και έγραψαν παλιοί φοιτητές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, όπως ο Λάκης Λαζόπουλος, ο Θοδωρής Ξυδιάς, ο Κώστας Λειβαδάς, ο Γιώργος Λαγγουρέτος, η Λία Τζιαμπάζη κ.ά. Την ίδια εποχή, συμμετέχει ως ερμηνευτής, σε δίσκους των Νότη Μαυρουδή, Γιώργου Φραντζολά, Τάκι Αλεξίου, κ.ά.

    Έχει κάνει μουσικές εκπομπές στην ΕΡΑ Κομοτηνής, έχει γράψει μουσική και τραγούδια για θεατρικά έργα που ανέβασε το ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής: "Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός" των Μιχάλη Ρέππα - Θανάση Παπαθανασίου, "Τύμπανο τρομπέτα και κόκκινα κουφέτα" του Γιάννη Ξανθούλη, "Το φιντανάκι" του Παντελή Χορν, "Μιας πεντάρας νιάτα" των Ασημάκη Γιαλαμά – Κώστα Πρετεντέρη, "Η αυλή των θαυμάτων" του Ιάκωβου Καμπανέλλη, ο "Λεπρέντης" του Μιχαήλ Χουρμούζη, ο "Μανδραγόρας" του Νικολό Μακιαβέλι, κ.ά.

    Το 2008 ανέβασε σε μορφή λαϊκού ορατορίου το ποιητικό έργο του Οδυσσέα Ελύτη «Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας» σε Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη. Το 2010 κυκλοφόρησε από τη Lyra ο διπλός, ζωντανά ηχογραφημένος, δίσκος «Αυτά που ρωτάς – Ζωντανά στο Κύτταρο», με αποσπάσματα από τις εμφανίσεις του στη μουσική σκηνή «Κύτταρο» της Αθήνας (Νοέμβριος 2009). Στο δίσκο αυτό υπάρχουν κυρίως παλιά, αλλά και ορισμένα καινούργια τραγούδια.

    Ο θρακιώτης τραγουδοποιός Θανάσης Γκαϊφύλλιας, συνεργάστηκε τόσο στη δισκογραφία, όσο και σε ζωντανές εμφανίσεις, με τους σημαντικότερους έλληνες μουσικοσυνθέτες, ενορχηστρωτές, στιχουργούς, τραγουδοποιούς, τραγουδιστές και συγκροτήματαΟ Θανάσης Γκαϊφύλλιας μελοποίησε και ερμήνευσε σημαντικούς έλληνες ποιητές, όπως Κώστας Καρυωτάκης, Μιχάλης Κατσαρός, Γεώργιος Δροσίνης, Γιώργος Σουρής, Γιάννης Ρίτσος, Κώστας Βάρναλης, Μιχάλης Γκανάς, Θανάσης Τζούλης, Στέφανος Ιωαννίδης, κ.ά.

    Το Σάββατο 29 Αυγούστου 2009, στη Μαρώνεια Ροδόπης, πραγματοποιήθηκε ένα από τα μεγάλα του όνειρα. Έγιναν τα εγκαίνια της επανάχρησης, έπειτα από αιώνες, του μοναδικού σωζόμενου αρχαίου θεάτρου της Θράκης, του περίφημου "Αρχαίου Θεάτρου Μαρώνειας". Για το γεγονός αυτό εργάστηκε δεκαπέντε χρόνια μέσα από τον "Σύλλογο Φίλων Αρχαίου Θεάτρου Μαρώνειας" που ίδρυσε ο ίδιος για την ανέγερση, αναστήλωση και επαναλειτουργία του θεάτρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η Συνομωσία των Μετρίων" Το τραγούδι γράφτηκε το 1998 και κυκλοφόρησε στο δίσκο “Η Συνομωσία των Μετρίων” των Dirty Thirty. Στίχοι–Μουσική: Θοδωρής Μανίκας

    Τις προάλλες που βρεθήκαμε κάποιοι γνωστοί
    στο σπίτι ενός παλιόφιλου σοφού ποιητή
    το μάτι μου έπεσε πάνω σε ένα βιβλίο
    που είχε τίτλο "Η Συνομωσία των Μετρίων".
    Το πήρα και το άνοιξα στην πρώτη του σελίδα
    διάβασα μερικές γραμμές και αμέσως είδα
    να με κοιτάζουν πονηρά και να μου κλείνουν μάτι
    αυτοί που χρόνια σέρνουν τη ζωή μου στο κρεβάτι
    Αυτοί που όταν πηγαίναμε ακόμη στο σχολείο
    αφήνανε για μένα το τελευταίο θρανίο
    παλιοί αφισσοκολλητές και χθεσινοί ζαπάτα
    που τώρα είναι οπλισμένοι με κινητό και κάρτα
    που μάθανε να παίρνουνε το ξίγκι από την μύγα
    να βγάζουνε τα πιο πολλά βάζοντας τα πιο λίγα
    που βιάστηκαν να χτίσουν το εξοχικό στην Λούτσα
    και σκόπιμα μπερδεύουνε την βούρτσα με τη...

    Συνομωσία των Μετρίων
    Η Συνομωσία των Μετρίων

    Μόλις το πήραν μυρωδιά πως έγιναν πολλοί
    φτιάξαν όπως τους βόλευε τα πρέπει και τα μη
    βάλανε τρικλοποδιά στο κάθε παλληκάρι
    και κόψαν το ποδόσφαιρο στον Γιώργο Δεληκάρη.
    Μάθανε να έχουν το μυαλό στο κάτω τους κεφάλι
    και να είναι ευχαριστημένοι με το "μία η άλλη"
    να λένε "ναι σε όλα" με ένα κούνημα των ώμων
    μικροπαρανομώντας με την βούλα και τον νόμο

    Καταχραστές της λογικής διαλέγουν νέες θέσεις
    και οι συγγραφείς τα παίρνουνε παίρνοντας συνεντεύξεις
    και οι γκόμενες των σαλονιών την πέσανε στα ούτια
    μαγκέψανε βλέπεις οι φελλοί και δώσ’ του μακροβούτια
    και δώσ’ του γέλιο και χαρά και "ωσαννά" και "μπράβο"
    και "ζήτω" που περάσανε από την πόρτα και τον μπράβο
    που έχουνε πολιτικούς σε σόου με μοντέλα
    και σταρ εισαγγελέα που την βρίσκει στα μπουρδέλα.

    Η Συνομωσία των Μετρίων όρισε
    τα χρόνια μας
    τον τόπο μας
    την γλώσσα και τα όνειρά μας.

    Η Συνομωσία των Μετρίων…
    όρισε τον ρόλο μας
    και ρόλο στους γονείς και στα παιδιά μας.

    Πίσω από τα γραφεία τους στήσανε ζωούλες
    σεξοπαρενοχλώντας ψαρωμένες μικρούλες
    ξύλινες οι λέξεις τους στα αυτιά μου μόλις μπουν
    ακούω μια φωνή να τραγουδά

    "Γιατί σιωπούν;"
    Γιατί σιωπούν τα αδέλφια μου λιώνοντας στην ψάθα
    ελπίζοντας μόνο στου Λόττο την χρυσή εξάδα
    γιατί ξεχνάνε πως δεν είμαστε για τεμενάδες
    όχι γραικοί μα Έλληνες, Γιουνάν και όχι ραγιάδες

    Την ώρα που εσύ χόρευες πάνω σε ένα τραπέζι
    πάνω από τη χώρα στάθηκε ένα μαύρο κιρκινέζι
    μας έβαλε στο μάτι μα αντί να κλάψω
    την Συνομωσία των Μετρίων εδώ θα γράψω.

    Εδώ θα γράψω την προσωπική μου ιστορία
    εδώ που με έριξε του χρόνου η συγκυρία
    εδώ που βάλανε φυλακή και τον Κολοκοτρώνη
    και θίασο σκιών μας κάνανε πίσω από το σεντόνι.

    Η Συνομωσία των Μετρίων όρισε
    τα χρόνια μας
    τον τόπο μας
    τη γλώσσα και τα όνειρά μας

    Η Συνομωσία των Μετρίων όρισε
    τον ρόλο μας
    και ρόλο στους γονείς και στα παιδιά μας.

    Πήρα το θάρρος και έκανα μιαν ευχή και για σένα
    που δεν νοστάλγησες ποτέ τίποτα και κανένα
    ευχήθηκα λοιπόν να νοσταλγήσεις κάτι
    κι αυτό να είναι της ψυχής σου το λεπτό το κομμάτι
    που σου το πήρανε προκαταβολικά στα διόδια
    για να μην ανέβεις ως την κορφή με τα πόδια
    αλλά για να 'χεις στήριγμα των Μετρίων τις πλάτες
    αφήνοντας στην άκρη τις αληθινές τις γάτες

    Στις τελευταίες φουρνιές του ανθρώπινου γένους
    έχω αφήσει δύο σπόρους καλά ποτισμένους
    κι αν συνεχίσει ο κόσμος των Μετρίων την ρότα
    ας είναι τα παιδιά μας που θα χτυπήσουν την πόρτα
    με μια επανάσταση που δεν θα την δεις στις ειδήσεις
    μα αν τύχει και βρεθείς κοντά της μπορεί να κερδίσεις
    αυτό που χρόνια τώρα σου έχουν στερήσει
    και με την Συνομωσία των Μετρίων σου έχουν κρύψει.

    Η Συνομωσία των Μετρίων όρισε
    τα χρόνια μας
    τον τόπο μας
    τη γλώσσα και τα όνειρά μας

    Η Συνομωσία των Μετρίων όρισε
    τον ρόλο μας
    και ρόλο στους γονείς και στα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Γιώργος Δεληκάρης (γεννήθηκε στις 22 Ιουλίου 1951 στον Πειραιά) είναι Έλληνας παλαίμαχος διεθνής ποδοσφαιριστής που μεσουράνησε τη δεκαετία του '70. Αγωνίστηκε κατά κύριο λόγο στον Ολυμπιακό και στο τέλος της καριέρας του στον Παναθηναϊκό. Βιρτουόζος της μπάλας, με εκπληκτική ντρίμπλα, έδινε την εντύπωση ότι προσπερνούσε ακίνητους τους αντιπάλους του. Ήταν αριστεροπόδαρος με πολύ καλή πάσα, που δεν παρέλειπε να σκοράρει.

    Σε συλλογικό επίπεδο
    Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο στην ομάδα του Αργοναύτη, η οποία τότε αγωνιζόταν στη Β΄ Εθνική. Το 1969 πήρε μεταγραφή στον Ολυμπιακό με πριμ 150.000 δρχ., ενώ ο σύλλογός του έλαβε 1.050.000 δρχ.

    Ήταν μέλος της μεγάλης ομάδας των "ερυθρόλευκων", που δημιούργησε ο αείμνηστος πρόεδρος Νίκος Γουλανδρής, με την οποία κατέκτησε τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα: 1972-73, 1973-74 και 1974-75 και τρία Κύπελλα Ελλάδας: 1971, 1973, 1975.

    Την περίοδο 1977-1978 ήρθε σε προστριβή με το σύλλογο εξαιτίας της δυσαρέσκειάς του για το γεγονός ότι το περιβραχιόνιο του αρχηγού δόθηκε στον Κώστα Αϊδινίου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί σε "καραντίνα" και από τις 8 Ιανουαρίου ως το τέλος του πρωταθλήματος δε χρησιμοποιήθηκε καθόλου. Το καλοκαίρι του 1978 βλέποντας πως δεν έχει μέλλον στον Ολυμπιακό αποφάσισε να μετακινηθεί από το λιμάνι στον μεγάλο αντίπαλο Παναθηναϊκό, απόφαση για την οποία αργότερα δήλωσε μετανιωμένος.

    Η μεταπήδηση του Γιώργου Δεληκάρη από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό, χαρακτηρίστηκε ως «Η μεταγραφή της δεκαετίας» και αναφέρθηκε ως πρώτο θέμα στα εξώφυλλα των εφημερίδων της εποχής εκείνης.

    Έπαιξε ως το 1982, οπότε αποφάσισε να σταματήσει την καριέρα του σε ηλικία μόλις 31 ετών. Σημαντική στιγμή του με τον Παναθηναϊκό ο νικηφόρος με 4-2 αγώνας εναντίον της Γιουβέντους στο Γήπεδο Λεωφόρου Αλεξάνδρας για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, στον οποίο είχε καταπληκτική απόδοση και σκόραρε. Με τον Παναθηναϊκό αναδείχθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας το 1982.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιχάλης Κατσαρὸς τοῦ Εὐσταθίου ἐκ Κυπαρισσίας Τριφυλίας (1919-1998). Ποιητὴς μὲ ἔντονη πολιτικοποίηση

    Ἡ διαθήκη μου

    Ἀντισταθεῖτε
    σ᾿ αὐτὸν ποὺ χτίζει ἕνα μικρὸ σπιτάκι
    καὶ λέει: καλὰ εἶμαι ἐδῶ.

    Ἀντισταθεῖτε σ᾿ αὐτὸν ποὺ γύρισε πάλι στὸ σπίτι
    καὶ λέει: Δόξα σοι ὁ Θεός.

    Ἀντισταθεῖτε
    στὸν περσικὸ τάπητα τῶν πoλυκατοικιῶν
    στὸν κοντὸ ἄνθρωπο τοῦ γραφείου
    στὴν ἑταιρεία εἰσαγωγαὶ- ἐξαγωγαί
    στὴν κρατικὴ ἐκπαίδευση
    στὸ φόρο
    σὲ μένα ἀκόμα ποὺ σᾶς ἱστορῶ.

    Ἀντισταθεῖτε
    σ᾿ αὐτὸν ποὺ χαιρετάει ἀπ᾿ τὴν ἐξέδρα ὦρες
    ἀτέλειωτες τὶς παρελάσεις
    σ᾿ αὐτὴ τὴν ἄγονη κυρία ποὺ μοιράζει
    ἔντυπα ἁγίων λίβανον καὶ σμύρναν
    σὲ μένα ἀκόμα ποὺ σᾶς ἱστορῶ.

    Ἀντισταθεῖτε πάλι σ᾿ ὅλους αὐτοὺς ποὺ λέγονται
    μεγάλοι
    στὸν πρόεδρο τοῦ Ἐφετείου ἀντισταθεῖτε
    στὶς μουσικὲς τὰ τούμπανα καὶ τὶς παράτες
    σ᾿ ὅλα τ᾿ ἀνώτερα συνέδρια ποὺ φλυαροῦνε
    πίνουν καφέδες σύνεδροι συμβουλατόροι

    σ᾿ ὅλους ποὺ γράφουν λόγους γιὰ τὴν ἐποχὴ
    δίπλα στὴ χειμωνιάτικη θερμάστρα

    στὶς κολακεῖες τὶς εὐχὲς τὶς τόσες ὑποκλίσεις
    ἀπὸ γραφιάδες καὶ δειλοὺς γιὰ τὸ σοφὸ
    ἀρχηγό τους.

    Ἀντισταθεῖτε στὶς ὑπηρεσίες τῶν ἀλλοδαπῶν
    καὶ διαβατηρίων
    στὶς φοβερὲς σημαῖες τῶν κρατῶν καὶ τὴ
    διπλωματία
    στὰ ἐργοστάσια πολεμικῶν ὑλῶν
    σ᾿ αὐτοὺς ποὺ λένε λυρισμὸ τὰ ὡραῖα λόγια
    στὰ θούρια
    στὰ γλυκερὰ τραγούδια μὲ τοὺς θρήνους
    στοὺς θεατὲς
    στὸν ἄνεμο
    σ᾿ ὅλους τοὺς ἀδιάφορους καὶ τοὺς σοφοὺς
    στοὺς ἄλλους ποὺ κάνουνε τὸ φίλο σας

    ὡς καὶ σὲ μένα, σὲ μένα ἀκόμα ποὺ σᾶς ἱστορῶ
    ἀντισταθεῖτε.

    Τότε μπορεῖ βέβαιοι νὰ περάσουμε πρὸς τὴν
    Ἐλευθερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Υστερόγραφο

    Η διαθήκη μου πριν διαβαστεί
    ήταν ένα ζεστό άλογο ακέραιο.
    Πριν διαβαστεί
    όχι οι κληρονόμοι που περίμεναν
    αλλά σφετεριστές καταπατήσαν τα χωράφια.
    Η διαθήκη μου για σένα
    χρόνια καταχωνιάστηκε στα χρονοντούλαπα
    από γραφιάδες, πονηρούς συμβολαιογράφους.
    Κόψανε φράσεις σημαντικές
    ώρες σκυμμένοι πάνω της με τρόμο.
    Εξαφανίσανε τα μέρη με τους ποταμούς
    τη νέα βουή στα δάση
    τον άνεμο τον σκότωσαν
    Τώρα καταλαβαίνω πια τι έχασα.
    Τώρα καταλαβαίνω ποιος είναι αυτός που πνίγει.
    Και συ λοιπόν στέκεις βουβός με τόσες παραιτήσεις
    από φωνή
    από τροφή
    από άλογο
    από σπίτι.
    Στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος:

    Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό το μπλογκ σου. Συνέχισε την προσπάθειά σου! Μια διόρθωση μόνο σχετικά με την αναφορά σου στον σπουδαίο τραγουδοποιό Θανάση Γκαϊφύλλια. Το http://thanasisgkaifyllias.blogspot.com/ είναι αφιερωμένο σ' αυτόν, αλλά το
    http://theovaf.blogspot.com/ όχι, αν και έχει αρκετά άρθρα που τον αφορούν. Πολλά στοιχεία για τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη μπορείς να δεις και εδώ: https://www.facebook.com/groups/67508752120/ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή