Ο Νίκος Κοκλώνης γεννήθηκε το 1981 στον Πειραιά. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το 2002 άρχισε να εργάζεται σαν υπάλληλος στην Société Générale σαν risk manager. Το 2009, έπρεπε να επιλέξει ένα αεροπορικό εισιτήριο για Βερολίνο το οποίο και του φάνηκε εξαιρετικά δύσκολο. Στο δρόμο της επιστροφής για την πατρίδα άρχισε να επεξεργάζεται την δική του ιδέα για τη δημιουργία μίας νέας εταιρείας ταξιδίων. Σύντομα ίδρυσε την AirFastTickets με ένα αρχικό κεφάλαιο 60,000 ευρώ. Ουσιαστικά, η ιδέα του ήταν να αγόραζε αεροπορικά εισιτήρια σε μεγάλες ποσότητες και μετά να προχωρούσε στη μεταπώληση τους ατομικά σε πολύ συμφέρουσες τιμές. Σε λίγους μόνο μήνες ο Κοκλώνης κατάφερε να ελέξει ένα τεράστιο κομμάτι από την ταξιδιωτική πίτα. Η επιχείρηση του άνοιξε γραφεία στην Νέα Υόρκς, στο Λονδίνο, στη Γερμανία, στην Τουρκία και την Ελλάδα αλλά λόγω των εξαιρετικά lowprice τιμών καταγγέλθηκε για πρακτικές αθέμιτου συναγωνισμού. Το 2013, η επιχείρηση του Κοκλώνη βραβεύτηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών σαν "η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη μικρομεσαία επιχείρηση". Το 2014, η εταιρεία εκμεταλλευόμενη τα προβλήματα του δημοφιλούς τραγουδιστή Justin Bieber με την Αμερικανική Δικαιοσύνη του προσφέρει δωρεάν εισιτήρια για να ταξιδέψει οπουδήποτε έξω από τις ΗΠΑ. Η επιχείρηση του πρόσφερε επίσης δωρεάν εισιτήρια για όσο χρονικό διάστημα έμεινε έξω από τις ΗΠΑ. Γενικά ο Κοκλώνης έκανε τεράστιες επενδύσεις σε θέματα μάρκετινγκ της εταιρείας π.χ υπήρξε για μία τριετία (2013-2015) χορηγός της καλαθοσφαιρικής ομάδας του NBA Brooklyn Nets, πολλές glamourous διαφημίσεις κλπ . Λόγω όμως του συνεχούς και αυξανόμενου όγκου πωλήσεων εισιτηρίων αλλά και του υψηλού κόστους ενός λογισμικού προγράμματος που εγκατέστησε οδηγήθηκε στην προαγορά πακέτων αεροπορικών εισιτηρίων αξίας €45 εκ. στερλινών από την ΙΑΤΑ (τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών) και τελικά την πάτησε. Το 2014 η IATA έκλεισε τη βρετανική θυγατρική λόγω προβλημάτων και το Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2015, η επιχείρηση του Κοκλώνη οδηγείται σε πτώχευση και εκκαθάριση. Ο Κοκλώνης, το 2015 είχε χαρακτηριστεί από το ελληνικό περ. Fortune σαν ένας από τους 40 καλύτερος επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών. Το 2016, ο Κοκλώνης ίδρυσε νέα εταιρεία την YoTrip ενώ παράλληλα έγινε και οικοδεσπότης μίας εβδομαδιαίο ταξιδιωτικής εκπομπής (αρχικά στο ΣΚΑΙ και μετά στον Ant1) προσκαλώντας διάφορους για συντροφιά και διάφορους επωνύμους που απασχολούν τα ελληνικά ΜΜΕ.
DWTS 6: 8ο Live | Νίκος Κοκλώνης & Άννα Πολύζου {16/3/2018}
https://www.youtube.com/watch?v=xjT14gNzjsc
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου