28/2/22

Έλληνες Προπονητές που εργάστηκαν ή εργάζονται στην Κύπρο

 Ελλαδίτες προπονητές ποδοσφαίρου που εργάστηκαν ή εργάζονται στην Κύπρο

Γιάννης Μαντζουράκης (ΑΠΟΠ Πάφου, Πεζοπορικός, ΑΠΟΕΛ, Ανόρθωσις, ΑΕΛ Λεμεσού, Ομόνοια) 
Σάββας Πουρσαϊτίδης (Αναγέννηση Δερύνεισς, Δόξα Κατωκοπιάς, Νέα Σαλαμίνα, ΑΠΟΕΛ) 
Αργύρης Γαβαλάς (ΑΕΛ Λεμεσού, Απόλλων Λεμεσού, Εθνική Κύπρου) 
Νίκος Αλέφαντος (ΑΠΟΕΛ, Ανόρθωση, Απόλλων Λεμεσου) 
Πάνο Μάρκοβιτς (ΑΠΟΕΛ, Ολυμπιακός Λευκωσίας) 
Σπύρος Λιβαθηνός (Πεζοπορικός, ΑΕΚ Λάρνακας) 
Τάκης Λεμονής (ΑΠΟΕΛ, Ομόνοια) 
Νίκος Καρούλιας (Ολυμπιακός Λευκωσίας, Ανόρθωση) 
Νίκος Κωστένογλου (Ανόρθωση, Εθνική Κύπρου) 
Γιάννης Πετράκης (Ολυμπιακός Λευκωσία, Απόλλων Λεμεσού)
Γιώργος Παράσχος (ΑΠΟΕΛ) 
Μίμης Πιερράκος (Ανόρθωση) 
Γιάννης Βαζός (Ανόρθωση) 
Λάκης Πετρόπουλος (Ανόρθωση) 
Στέφανος Πετρίτσης (Ανόρθωση) 
Γιώργος Εισαγγελέας (ΑΕΛ Λεμεσού) 
Χρίστος Χριστοδούλου (ΑΕΛ Λεμεσού) 
Άγγελος Αναστασιάδης (Εθνική Κύπρου) 
Νίκος Νιόπλιας (Εθνική Κύπρου) 
Βαγγέλη Χουμής (ΑΠΟΕΛ) 
Γιώργος Δώνης (ΑΠΟΕΛ) 
Μαρίνος Ουζουνίδης (ΑΠΟΕΛ) 
Γιάννης Αναστασίου (Ομόνοια) 
Σάββας Κωφίδης (ΑΕΠ Πάφου) 
Γιάννης Τοπαλίδης (ΑΕΠ Πάφου)
Σάββας Παντελίδης (ΑΕΛ Λεμεσού) 
Νώντας Χριστινάκης (Β' και Γ', Κατηγορίας) 
Γιώργος Πετράκης (Ολυμπιακός Λευκωσίας) 
Γιώργος Κωστίκος (Νέα Σαλαμίνα) 
Μπάμπης Τεννές (Ολυμπιακός Λευκωσίας) 
Σούλης Παπαδόπουλος (Απόλλων Λεμεσού) 
Παύλος Δερμιτζάκης (Ερμής Αραδίππου) 
Μάκης Χάβος (ΑΕΛ Λεμεσού) 
Στάικος Βεργέτης (Νέα Σαλαμίνα) 
Γιώργος Φοιρός (Ολυμπιακός Λευκωσίας)
Δημήτρης Ελευθερόπουλος (ΑΕΚ Λάρνακας) 
Δημήτρης Καλαϊτζίδης (Νέα Σαλαμίνα) 
Μάκης Κατσαβάκης (ΑΕΚ Λάρνακας) 
Απόστολος Χαραλαμπίδης (Νέα Σαλαμίνα) 
Σωτήρης Αντωνίου (ΕΝΠ) 

27/2/22

Πόπη και Άντζελα

Κανάλι: ΡΙΚ
Εκπομπή: Ευχάριστο Σαββατόβραδο 
-Σατιρικό Ένθετο: Πόπη και Άντζελα-
Ηθοποιοί: Αντρέας Αργυρίδης (Άντζελα), Κωστάκης Κωνσταντίνου (Πόπη) 

"Οι γριούλες" του "Ευχάριστου Σαββατόβραδου" του ΡΙΚ ήταν αρχικά ένα σύντομο σατιρικό ένθετο που παρουσίαζαν οι ηθοποιοί Αντρέας Αργυρίδης και Κωστάκης Κωνσταντίνου υποδυόμενοι δύο γυναικείους ρόλους και πιο συγκεκριμένα δύο γριούλες που σχολίαζαν με τρόπο χιουμοριστικό την κυπριακή αλλά και τη διεθνή επικαιρότητα ή και πολλές φορές με τα καμώματά τους προκαλούσαν άφθονο γέλιο στους περαστικούς ή και σε επώνυμους. Η επιτυχία τους ήταν τόσο μεγάλη που σε κάποιο στάδιο βγήκαν έξω από το καλούπι του Ευχάριστου Σαββατόβραδου και απέκτησαν ολόκληρη εκπομπή δική τους. Η Πόπη και Άντζελα μας συντρόφευσαν για 12 περίπου χρόνια σφραγίζοντας την δεκαετία του '90. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η αρχική ιδέα ήταν του Κύρου Ρωσσίδη και τα αρχικά ονόματα του δεκάλεπτο εκείνου κυπριώτικου σκετς που κράτησε δύο μήνες ήταν "Χαριθέα και Στασού". Μετά εντάχθηκε κανονικά στο πρόγραμμα του Ευχάριστου Σαββατόβραδου και ο κάθε ηθοποιός έδωσε την δική του ξεχωριστή πινελιά, ο Αργυρίδης με την μοτόρα και ο Κωστάκης με την αλλαγή των ονομάτων και ασφαλώς το κείμενο με πολιτικοκοινωνική σάτιρα. Εκτός από την γυρίσματα καλούνται και σε διάφορες χοροεσπερίδες. 

Τέλος την διετία 2013-2015 το Sigma προσπάθησε ανεπιτυχώς να ξαναφέρει τις γριούλες, το "Πόπη & Άντζελα Reloaded" αλλά χωρίς όμως καμία επιτυχία. 
 Εκείνη κι Εκείνοι - Πόπη και Άντζελα
https://youtu.be/xM90GU1LaPQ


Πόπη & Άντζελα 





26/2/22

Τάκης Πλακιάς

"Ο Χρήστος (Τάκης) Πλακιάς γεννήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου 1958 στο Κομπότι Άρτας. Από μικρός ήταν δίπλα στον πάτερα του από όπου έμαθε την τέχνη του ξυλουργού και με την βοήθεια του δασκάλου Διονύση Καραντρέα, ο Τάκης έγινε ένας σπουδαίος κατασκευαστής μουσικών οργάνων κυρίως μπουζουκιών και κιθάρων. Από μικρός όμως είχε την αγάπη για την μουσική και κυρίως για τα ρεμπέτικα, έτσι με τα λεφτά που μάζεψε από χαρτζιλίκια αγόρασε το πρώτο μπουζούκι. Ο Τάκης Πλακιάς με τη βοήθεια και του Ηλία Λεπενιώτη έγινε ένας έξοχος μπουζουξής. Ξεκινώντας από την Άρτα σιγά και σταθερά έγινε γνωστός σε όλη την Δυτική Ελλάδα όπου στης εκδηλώσεις και στα πανηγύρια εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου γλεντούσαν με τα ακούσματα και θαύμαζαν την ικανότητα του να παίζει μπουζούκι και να τραγουδά. Από τους πρώτους αν όχι ο πρώτος που κατάφερε να παίζει το μπουζούκι πίσω από την πλάτη, ξεσήκωνε το κοινό με της πενιές του. Ο κόσμος άρχισε να τον φωνάζει "ΤΑΚ ΠΛΑΚ" που έχει μείνει μέχρι και σήμερα. Δεν άργησε να έρθει η αναγνώριση και εκτός δυτικής Ελλάδας και της δεκαετίες '90 και 2000 τραγουδούσε ως πρώτο όνομα σε μεγάλα ρεμπετάδικα της Αθήνας, όπως η "Μουσικές Διαδρομές" και η "Τρίτη βάρδια". Ο Τάκης έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα όπως Πόλυ Πάνου, Δούκισσα, Καίτη Χωματά, Έλενα Γιαννακάκη και Βαγγέλης Περπινιάδης. Έχει γράψει πολλά χιουμοριστικά τραγούδια που είχαν μεγάλη απήχηση όπως: "Μανεκέν", "Το Scania θέλει ΚΤΕΟ", Τη πουρό τη καγκουρό" κ.ά.." Πηγή:

Τάκης Πλακιάς - Το SCANIA θέλει ΚΤΕΟ
https://www.youtube.com/watch?v=IBLd24LegWo


Τάκης Πλακιάς -Μανεκέν
https://www.youtube.com/watch?v=q6bkLP3Mz9M



24/2/22

Οι Καραμανλήδες, η γλώσσα και το τραγούδι τους

Καραμανλήδες αποκαλούνται οι τουρκόφωνοι Έλληνες Μικρασιάτες Ορθόδοξοι Χριστιανοί που κατοικούσαν στη Μικρά Ασία, συγκεκριμένα στην Καραμανία (στην περιοχή της αρχαίας Κιλικίας) και την Καππαδοκία που λόγω των εξισλαμισμών που σημειώνονταν ως τις πρώτες δεκαετίες του 19ου αιώνα στη Μικρά Ασία, μεγάλο μέρος των Ελλήνων λησμόνησαν τη μητρική τους γλώσσα και χρησιμοποιούσαν την Τουρκική. Αριθμός όμως Ελλήνων που βρισκόταν σε περιοχές μακριά από τα παράλια και από μεγάλα αστικά κέντρα αφομοιώθηκαν μεν γλωσσικά από τον κατακτητή, κατάφεραν όμως να διατηρήσουν τη συνείδηση της θρησκευτικής και φυλετικής τους αυτοτέλειας. Υπάρχουν δύο θεωρίες σχετικά με την προέλευση των Καραμανλήδων. Η πρώτη δέχεται ότι προέρχονταν από Έλληνες Χριστιανούς της Μικράς Ασίας οι οποίοι τουρκοφώνησαν ενώ η δεύτερη τους θεωρεί εκχριστιανισμένους Τούρκους ή μίξη αυτών με Έλληνες. Πάντως μεταξύ των κατοίκων της Ανατολίας, οι Καραμανλήδες φημίζονταν για το εμπορικό πνεύμα και την επιχειρηματικότητά τους, αφού η απομόνωση της κεντρικής Ανατολίας τους ωθούσε σε εποχική ή και μόνιμη μετανάστευση σε εμπορικά κέντρα κατά μήκος του σιδηροδρόμου, όπως το Ικόνιο και η Νίγδη, ή ακόμη η Άγκυρα, η Καισάρεια, η Τραπεζούντα, τα Άδανα και η Μερσίνα, εγκαταλείποντας προαιώνιες εστίες της Ορθοδοξίας όπως η Σύλλη και το Σελίμε ενώ σημαντική κοινότητα Καραμανλήδων υπήρχε και στην Κωνσταντινούπολη. 

Οι Καραμανλήδες όπως λέχθηκε και προηγουμένως μιλούσαν τοπική διάλεκτο της τουρκικής αλλά στα κείμενά τους, έγραφαν την τουρκική γλώσσα με χαρακτήρες του ελληνικού αλφαβήτου τα γνωστά "Καραμανλήδικα" αντί των ςραβικών χαρακτήρων. Τα παλαιότερα καραμανλήδικα κείμενα ήταν κυρίως θρησκευτικού περιεχομένου ενώ από το τέλος του 18ου αι. τυπώνονται και κείμενα ιστορικά, γεωγραφικά, διδακτικά κ.ά. Πρώτη επίσημη εμφάνιση της γραφής αυτής σημειώνεται το 1718 και είχε τόση απήχηση που διατηρήθηκε επί δύο ολόκληρους αιώνες, με το τελευταίο να εκδίδεται το 1929, ενώ στα καραμανλήδικα γράφτηκε ένα από τα πρώτα μυθιστορήματα σε τουρκική γλώσσα, το 1871-72, από τον δάσκαλο και δημοσιογράφο Ευαγγελινό Μισαηλίδη, ο οποίος το 1851 άρχισε να εκδίδει στην Κωνσταντινούπολη την εφ. Αναντολού, σε καραμανλήδικη γραφή.

Το χρονικό αλλά και ουσιαστικό τέλος των Καραμανλήδων και της γλώσσας συμπίπτει απόλυτα με την Συμφωνία της Λωζάνης και την υποχρεωτική ανταλλαγή πληθυσμών.

Καραμανλήδικο τραγούδι

20/2/22

Ζέττα Ζαφειρίου

Η λαϊκή τραγουδίστρια Ζέττα Ζαφειρίου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αρχικά παρακολουθήσε στο Κεντρικό Ελληνικό Ωδείο Αθηνών μαθήματα πιάνου και Βυζαντινής μουσικής ενώ φοίτησε κα στη σχολή μανεκέν-φωτομοντέλων-παρουσιαστών του Γιώργου Καρατζαφέρη. Στα τέλη της δεκαετίας του '70 μπαίνει στη δισκογραφία.

Ζέττα Ζαφειρίου -Τ' όνομά σου τραγουδώ
https://www.youtube.com/watch?v=tr-v4Tu9VlE
Στίχοι: Νικήτας Τσιενές
Μουσική: Μάκης Μαυρόπουλος 



17/2/22

Φαίη Ρουμπίνη

Η νεαρή τραγουδίστρια από τη Θεσσαλονίκη Φαίη Ρουμπίνη, πραγματοποίησε δειλα-δειλά τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα στο τραγούδι σε ηλικία περίπου 20 ετών ενώ καθοριστική για την μετέπειτα πορεία της στο μουσικό στερέωμα, αποτέλεσε η συνάντησή της με τον παραγωγό, στιχουργό και συνθέτη Αργύρη Αράπη, ο οποίος και βρίσκεται πίσω από τις περισσότερες επιτυχίες της. 

Φαίη Ρουμπίνη - Που ξαπλώνεις, που κοιμάσαι
https://www.youtube.com/watch?v=FluDJWiQQ3o
Στίχοι: Αργύρης Αράπης
Μουσική: Μιχάλης Τουρατζίδης



16/2/22

Ηλίας Παλιουδάκης

Ο Χανιώτη τραγουδιστής και λυράρης Ηλίας Παλιουδάκης από τα οκτώ του κιόλας χρόνια, με την παρότρυνση της μητέρας του, θα ξεκινήσει μαθήματα κρητικής λύρας δίπλα στον αείμνηστο Κώστα Μουντάκη. Σε ηλικία 18 ετών και ενώ όλοι έβλεπαν στο πρόσωπό του τον επόμενο μεγάλο παραδοσιακό καλλιτέχνη και λυράρη αυτός στρέφει την καριέρα του στην άλλη του μεγάλη αγάπη, το λαϊκό τραγούδι. Εμφανίζεται στις μεγαλύτερες πίστες της Κρήτης και στα 24 του κάνει το επόμενο βήμα ανηφορίζοντας στην Αθήνα, όπου συνεργάζεται με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως Τόλη Βοσκόπουλο, Σταμάτη Γονίδη, Θέμη Αδαμαντίδη κ.α. Το 1999 κάνει την πρώτη του δισκογραφική προσπάθεια με το "Άνεμος θα γίνω" ενώ το 2003 γίνεται ευρύτερα γνωστός με το "Παρανομία μου". Σήμερα έχοντας, ήδη, ερμηνεύσει μεγάλους στιχουργούς και συνθέτες όπως Χρήστο Νικολόπουλο, Τάκη Σούκα, Δημήτρη Κορδατζή, Ιωσήφ Σαρασίδη, Ηλία Φιλίππου κ.ά. κυκλοφορεί σε συνεργασία με τον δημιουργό των επιτυχιών Νίκο Τερζή και την συμμετοχή των Σπύρου Γεωργίου και Σμαρούλας Μαραγκουδάκη στο τραγούδι "Δικαίωμά μου", το νέο του cd-single ''Σ' Αγαπάω αλλά...'' που περιέχει και το κομμάτι «Στα όνειρά μου» για το οποίο δάνεισε τη φωνή του στον Αλέξη Γεωργούλη στο επιτυχημένο σήριαλ του MEGA «Εραστής Δυτικών Προαστίων». Μια από τις τελευταίες του δισκογραφικές δουλειές είναι "Ό,τι θέλεις καρδιά μου", όπου και έχει ήδη ξεχωρίσει. Επίσης, κυκλοφόρησε πρόσφατα, σε digital μορφή, ένα τραγούδι σε μουσική του Νίκου Τερζή και στοίχους Δημήτρη Τσάφα. Τέλος ένα νέο τραγούδι σε στίχους και μουσική του Αλέξη Σέρκου (Εσύ Θα Χάσεις) έρχεται να οδηγήσει τη νέα δισκογραφική δουλειά του Ηλία που ερχεται συντομα.

Ηλίας Παλιουδάκης -Παρανομία μου ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=CxxJRnFyKns


14/2/22

"Μύριαμ Απλού"

ΜΥΡΙΑΜ ΑΠΛΟΥ
ΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΑΤΟΣ


Μύριαμ Απλού -Ο μπουλούκος
https://www.youtube.com/watch?v=Vzyk8hx9Iwc
Στίχοι-Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Εκτέλεση: Τάκης Ζαχαράτος


Μύριαμ Απλού -Το γράμμα 
https://www.youtube.com/watch?v=ElmovklxDYA
Στίχοι-Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Εκτέλεση: Τάκης Ζαχαράτος


11/2/22

Κωνσταντίνος Ράλλης

Ο τραγουδιστής Κωνσταντίνος Ράλλης γεννήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 1981 στην Αθήνα και το πραγματικό του ονοματεπώνυμο είναι Κωνσταντίνος Αστεριάδης. Ξεκίνησε αρχικά σαν dj, ηχολήπτης και ραδιοφωνικός παραγωγός ενώ τραγουδούσε. Μετά την ολοκλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσων ξεκίνησε μαθήματα φωνητικής στο ωδείο Γλυφάδας με τον πρώην διευθυντή λυρικής σκηνής Μάνο Μητσάκο. Το 2005 αρχίζει να τραγουδά επαγγελματικά και το 2007 μπαίνει για πρώτη φορά στο studio για να ηχογραφήσει τα δυο πρώτα του τραγούδια, ενώ παράλληλα ξεκινά μαθήματα αρμόνιου στο ωδείο Φ.Νάκας. Τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους ο Κωνσταντίνος Ράλλης κυκλοφορεί το πρώτο του cd single με δυο τραγούδια όπου την μουσική γράφει ο ίδιος. Τον Οκτώβριο του 2011, κυκλοφορεί το πρώτο του single από την INSITE MUSIC με τίτλο "Είδα στον ύπνο μου", μια διασκευή του τραγουδιού σε μουσική Κώστα Σούκα και στίχους Λάκη Τσόλη. Τον Ιούνιο του 2012 κυκλοφορεί και πάλι από την INSITE MUSIC το "Έπαθα μαζί σου", σε μουσική και παραγωγή Νίκου Τερζή και στίχους του Τάσου Βογιατζή. Ιανουάριοs του 2013 και ο Κωνσταντίνοs επιστρέφει δυναμικά στα μουσικά δρώμενα με το νέο του digital single "Δεν αντέχω" σε στίχουs και μουσική του Νίκου Τερζή, ο οποίος υπογράφει για δεύτερη συνεχή φορά και την επιμέλεια της παραγωγής. Τον Μάιο του 2013 μας τραγουδά “ Θα 'ναι πιο καλά” σε στίχους του Τάσου Βουγιατζή και την μουσική ο Νίκος Αστέρης.

Έπαθα μαζί σου ( Video Clip) 
Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής 
Μουσική: Νίκος Τερζής
Εκτέλεση: Κωνσταντίνος Ράλλης 



10/2/22

Carmina Burana (Τα ποιήματα του Μπόιρεν)

«Κάρμινα Μπουράνα» είναι ο τίτλος μιας χειρόγραφης συλλογής χιλίων και πλέον ποιημάτων και τραγουδιών που γράφτηκαν στις αρχές του 13ου αιώνα και βρέθηκαν στο αββαείο των Βενεδίκτων μοναχών, στο βαυαρικό χωριό Μπόιρεν, στους πρόποδες των Βαυαρικών Αλπεων αλλά σύμφωνα με τους μελετητές του δεν γράφτηκαν εκεί. Ο λατινικός τίτλος «Carmina Burana» ("τα ποιήματα του Μπόιρεν") δόθηκε το 1847 από τον Γιόχαν Σμέλερ. Είναι σχεδόν όλα γραμμένα στα Λατινικά, ενώ κάποια είναι γραμμένα σε διάλεκτο των Γερμανικών και λίγα στα Γαλλικά:  ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με "μακαρονικούς στίχους", μια μίξη Λατινικών, γερμανικών και γαλλικών με τη δημώδη γλώσσα της εποχής εκείνης. Γράφτηκαν από σπουδαστές και κληρικούς γύρω στο 1230, όταν τα λατινικά αποτελούσαν τη lingua franca (τη κοινή γλώσσα) σε όλη την Ιταλία και τη Δυτική Ευρώπη, ενώ στα 45 από τα ποιήματα υπάρχουν μουσικές νότες που δείχνουν ότι είναι τραγούδια. Τα περισσότερα ποιήματα και τραγούδια φαίνεται να αποτελούν δημιουργία των Γολιάρδων δόκιμων κληρικών, που σατίριζαν τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.

Μεταξύ του 1935 και του 1936 ο Γερμανός συνθέτης Καρλ Ορφ χρησιμοποίησε 24 από τα περιεχόμενα ποιήματα στην ομώνυμη καντάτα του.

Carl Orff- Carmina Burana
https://www.youtube.com/watch?v=QEllLECo4OM


Η συλλογή διαιρείται σε έξι ενότητες:

Carmina ecclesiastica, τραγούδια θρησκευτικού περιεχομένου
Carmina moralia et satirica, ηθικά και σατιρικά τραγούδια
Carmina amatoria, ερωτικά τραγούδια
Carmina potoria, τραγούδια της ταβέρνας, για το ποτό και τα παιχνίδια
Ludi, θρησκευτικά έργα, ύμνοι
Supplementum, παραλλαγές των προηγούμενων τραγουδιών με πρόσθετα σχόλια κριτικής

Η πρώτη ενότητα έχει χαθεί και δεν υπάρχει μαρτυρία για τα χαμένα ποιήματα. Η τελευταία ενότητα δεν ανήκε αρχικά στο χειρόγραφο, αλλά είναι μια ανακατασκευή κάποιων ποιημάτων από τους μελετητές, για τα οποία υπήρχαν διαφορές και διορθώσεις. Επίσης, πολλά από τα θρησκευτικά και τα ερωτικά ποιήματα συνοδεύονται από μουσικά σημεία, που δείχνουν ότι υπάρχει κάποια μελωδία, ενώ κάποια ποιήματα έχουν και κάποιες αντίστοιχες μελωδίες που ανακαλύφθηκαν σε μεταγενέστερα χειρόγραφα.

Carmina Burana (O Fortuna)
https://www.youtube.com/watch?v=EJC-_j3SnXk

Ω Τύχη 
σαν το φεγγάρι 
που αλλάζει, 
που πάντα μεγαλώνει
ή μικραίνει;. 
Μισητή ζωή 
που τώρα καταπιέζεις
και μετά καταπραΰνεις,
όπως τύχει
τη φτώχεια,
τη δύναμη 
τις λιώνεις σαν τους πάγους. 

Μοίρα, τερατώδη
και κενή, 
εσύ τροχέ που γύρω-γύρω σου γυρίζεις, 
κακή, 
άσκοπα όλα
τα πάντα ξεθωριάζεις, 
κάτω από σκιά
κάτω από πέπλα
και εμένα βασανίζεις,
τώρα με τα παιχνίδια σου
φέρνω τη γυμνή μου πλάτη
στην αχρειότητά σου. 

Μοίρα, στην υγεία μου
και στο πνεύμα μου
είσαι τώρα ενάντια,
που συγκινείς
και αποδιώχνεις,
πάντα στην αγγαρεία σου. 
Σε αυτή την ώρα
χωρίς καθυστέρηση
χτύπα τις παλλόμενες χορδές
όπως η Τύχη
χτυπά τους δυνατούς
με μένα μαζί όλοι κλάψτε.