Κύριε, η γυναίκα που έπεσε σε πολλές
αμαρτίες, σαν ένοιωσε τη θεότητά Σου, γίνηκε μυροφόρα και σε άλειψε με
μυρουδικά πριν από τον ενταφιασμό σου κι έλεγε οδυρόμενη: Αλλοίμονο σε
μένα, γιατί μέσα μου είναι νύχτα κατασκότεινη και δίχως φεγγάρι, η μανία
της ασωτείας κι ο έρωτας της αμαρτίας. Δέξου από μένα τις πηγές των
δακρύων, εσύ που μεταλλάζεις με τα σύννεφα το νερό της θάλασσας. Λύγισε
στ' αναστενάγματα της καρδιάς μου, εσύ που έγειρες τον ουρανό και
κατέβηκες στη γης. Θα καταφιλήσω τα άχραντα ποδάρια σου, και θα τα
σφουγγίσω πάλι με τα πλοκάμια της κεφαλής μου· αυτά τα ποδάρια, που σαν η
Εύα κατά το δειλινό, τ' άκουσε να περπατάνε, από το φόβο της κρύφτηκε.
Των αμαρτιών μου τα πλήθη και των κριμάτων σου την άβυσσο, ποιος μπορεί
να τα εξιχνιάση, ψυχοσώστη Σωτήρα μου; Μην καταφρονέσης τη δούλη σου,
εσύ που έχεις τ' αμέτρητο έλεος.
Η ζωή και το έργο της Κασσιανής ή Κασσίας καλύπτεται από μερική ασάφεια. Γεννήθηκε μεταξύ του 805 και του 810 στην Κωνσταντινούπολη και ήταν γόνος φεουδαρχικής οικογενείας. Τρεις βυζαντινοί χρονικογράφοι, ο Συμεών ο μεταφραστής, ο Γεώργιος
Αμαρτωλός και ο Λέων ο Γραμματικός, αναφέρουν μάλιστα ότι έλαβε μέρος στην
τελετή επιλογή νύφης για τον Αυτοκράτορα Θεόφιλο. μητρυιά του Θεόφιλου, Ευφροσύνη,
θέλοντας να του βρει άξια σύζυγο, έδωσε εντολή, να συγκεντρωθούν οι
ωραιότερες κοπέλες της αυτοκρατορίας και να παρουσιαστούν στο παλάτι. Ανάμεσα στις 12 που ορίστηκαν ως υποψήφιες και που κατάγονταν από τις
ευγενέστερες οικογένειες, ξεχώρισαν αμέσως δύο: η Κασσία και η Θεοδώρα από την Παφλαγονία της Μικράς Ασίας. Ο αυτοκράτορας θα επέλεγε τη σύζυγο της αρεσκείας του δίνοντας
της ένα χρυσό μήλο. Ο Αυτοκράτορας στράφηκε προς το μέρος της όμορφης Κασσιανής και της απηύθυνε μια απροσδόκητη και κακόβουλη παρατήρηση πως: «εκγυναικός ἐρρύη τὰ φαῦλα», η έξυπνη όμως Κασσιανή χωρίς φόβο έδωσε αμέσως απάντηση προς τον Αυτοκράτορα: «καὶ εκ γυναικός τά κρείττω», αποδεικνύοντας του ότι η
«αγαθότητα της γυναίκας-Θεοτόκου υπερισχύει της φαυλότητας της
γυναίκας-Εύας». Φανερά ενοχλημένος όμως ο Αυτοκράτορας από την απάντηση αυτή, της γύρισε την πλάτη και δίνει το χρυσό μήλο της εκλογής
στη σιωπηλή Θεοδώρα. Η Κασσιανή, θύμα της ευφυίας και ελευθεροστομίας
της, είχε χάσει πια το θρόνο. Έγινε μοναχή, όχι από ερωτική
απογοήτευση προς τον ουσιαστικά άγνωστό της Θεόφιλο, αλλά από έρωτα
Θείο. Έδωσε την περιουσία της για να κτισθεί η περίφημη τότε Μονή Εικασίας της μοναχής και έγινε η πρώτη ηγουμένη. Η Κασσιαμή αποτελεί την πλέον επιφανή γυναίκα μελωδό στην ιστορία της Βυζαντινής Μουσικής και μία από τις ελάχιστες ποιήτριες και υμνογράφους. Της αποδίδονται γύρω στα
45 έργα από τα οποία τα 23 τουλάχιστον είναι χωρίς αμφιβολία δικά της.
Έχει επίσης μελοποιήσει κείμενα διαφόρων υμνογράφων, ενώ σώζονται 789 μη λειτουργικοί της στίχοι κυρίως γνωμικά και επιγράμματα. Σε αυτά εξυμνείται η φιλία, η εξυπνάδα η σιωπή κατά την κατάλληλη
στιγμή. Επίσης καυτηριάζονται διάφορες ανθρώπινες αδυναμίες όπως η
φιλαργυρία, η ανοησία, το ψεύδος κ.α
Την μνήμη της Αγίας Κασσιανής, τιμάται από την Ορθόδοξη Εκκλησία στις 7 Σεπτεμβρίου.
Τροπάριο της Κασσιανής
https://www.youtube.com/watch?v=JCu_ArVERuA
Με βάση την παράδοση ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος
συνεχίζοντας να είναι ερωτευμένος μαζί της, επιθυμούσε να την δει για
μία τελευταία φορά πριν πεθάνει κι έτσι πήγε στο μοναστήρι όπου
βρισκόταν. Η Κασσιανή ήταν μόνη στο κελί της γράφοντας το τροπάριο της
όταν αντιλήφθηκε την άφιξη της αυτοκρατορικής ακολουθίας. Τον αγαπούσε
ακόμη αλλά πλέον είχε αφιερώσει τη ζωή της στο Θεό γι αυτό και κρύφτηκε,
μη επιθυμώντας να αφήσει το παλιό της πάθος να ξεπεράσει το μοναστικό
της ζήλο. Άφησε όμως το μισοτελειωμένο ύμνο πάνω σε ένα τραπέζι.
Ο Θεόφιλος ανακάλυψε το κελί της και μπήκε σε αυτό ολομόναχος. Την
αναζήτησε αλλά μάταια. Εκείνη τον παρακολουθούσε μέσα από μία ντουλάπα
στην οποία είχε κρυφτεί. Ο Θεόφιλος στενοχωρήθηκε, έκλαψε και μετάνιωσε
που για μία στιγμή υπερηφάνειας έχασε μία τόσο όμορφη και έξυπνη
γυναίκα. Στη συνέχεια βρήκε τα χειρόγραφα της Κασσιανής επάνω στο
τραπέζι και τα διάβασε. Μόλις ολοκλήρωσε την ανάγνωση κάθισε και
πρόσθεσε ένα στίχο στον ύμνο. Σύμφωνα με την παράδοση ο στίχος αυτός
ήταν «ὧν ἐν τῷ παραδείσῳ Εὔα τὸ δειλινόν, κρότον τοῖς ὠσὶν ἠχηθεῖσα, τῷ φόβῳ ἐκρύβη».
Φεύγοντας εντόπισε την Κασσιανή που κρυβόταν στην ντουλάπα αλλά δεν της
μίλησε, σεβόμενος την επιθυμία της. Η Κασσιανή βγήκε από την κρυψώνα
της μετά την αναχώρηση του αυτοκράτορα, διάβασε την προσθήκη του και στη
συνέχεια ολοκλήρωσε τον ύμνο.
Η Ανάσταση του Λαζάρου επέτεινε το μίσος των Εβραίων που μόλις
την έμαθαν ζήτησαν να σκοτώσουν τον Λάζαρο και το Χριστό. Η αρχαία παράδοση λέγει ότι ο Λάζαρος ήταν τότε 30 χρονών και έζησε άλλα
30 χρόνια. Τελείωσε το επίγειο βίο του στην Κύπρο το έτος 63 μ.Χ. και ο
τάφος του στην πόλη των Κιτιέων έγραφε: «Λάζαρος ο τετραήμερος και
φίλος του Χριστού». Το έτος 890μ.Χ. μετακομίσθηκε το ιερό λείψανό του
στην Κωνσταντινούπολη από τον αυτοκράτορα Λέοντα το σοφό, ο οποίος
συνέθεσε τα ιδιόμελα στον εσπερινό του Λαζάρου: Κύριε, Λαζάρου θέλων
τάφον ιδείν, κλπ. Χαρακτηριστικό της μετέπειτας ζωής του Λαζάρου λέγει
η παράδοση, ήταν ότι δεν γέλασε ποτέ παρά μια φορά μόνο όταν είδε
κάποιο να κλέβει ένα πήλινο αγγείο και είπε την εξής φράση: Το ένα χώμα κλέβει
το άλλο. Αυτή τη μέρα δεν γίνονται μνημόσυνα με κόλλυβα, σε ανάγκη μόνο απλό Τρισάγιο.
Στην Κύπρο τιμάται με ένα ιδαίτερο τρόπο η Ανάστασης του Λαζάρου από τον Χριστό, καθώς όπως η παράδοσις το αναφέρει μετά την έγερση του εκ του τάφου έφυγε και πήγε στην Κύπρο για να μην τον σκοτώσουν οι Εβραίοι. Στην Λάρνακα έζησε 30 χρόνια και χειροτονήθηκε Επίσκοπος Κιτίου. Το Σάββατο του Λαζάρου και η Κυριακή των Βαΐων έχουν τεράστια σημμασίαν από κάθε είδους άποψη καθώς οι Ιουδαίοι μαθαίνοντας το μεγάλο αυτό θαύμα θα υποδεχτούν τον Χριστό κρατώντας βάγια στα χέρια και ρίχνουν στο έδαφος τα ενδύματά τους για περπατήσει ζητωκραύγαζαν «Ὡσαννά, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου». Το Σάββατο του Λαζάρου και η Κυριακή των Βαΐων έχουν τη μοναδική θέση στο εκκλησιαστικό έτος ως μέρες χαράς ανάμεσα στη Μεγάλη Σαρακοστή και το θρήνο της Μεγάλης Εβδομάδας.
Στην Κύπρο το Σάββατο του Λαζάρο ο ιερέας του χωριού μετά την λειτουργία μαζί με μιαν ομάδα παιδιών, πηγαίνουν στα σπίτια του κόσμου κάνοντας ένα δρώμενο αναπαραστούν την έγερση του, λέγοντας και το πολύ γνωστό "τραγούδι του Λάζαρου"[1]. Ο ιερέας ψέλνει ακολούθως το τροπάριο της ημέρας: "Την κοινήν ανάστασιν...." και για ανταμοιβή η
οικοδέσποινα του σπιτιού προσφέρει μερικά αυγά, ή μια αναρή, ή
ένα τυρί. Σε πολλά μεγάλα χωριά και πόλεις όπου υπάρχουν φοινικόδεντρα,
έκοβαν κλαδιά και τα έμπλεκαν σε βάγια όπου τα κοσμούσαν με λουλούδια,
ιδίως με λουλούδια που είναι γνωστά στη Κύπρο ως "λάζαροι".
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ (Μιχάλης Ττερλικκάς)
https://www.youtube.com/watch?v=Xx0mth0zUk0
Από τον δίσκο "Των Γεννών τζαι της Λαμπρής" του Μιχάλη Ττερλικκά.
Το γεγονός τη ανάστασης του Λαζάρου από την Βηθανία από τον Χριστό περιγράφεται στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο.
Ο Βίκτωρ Παπαδόπουλος είναι ένας τρελός επιστήμονας που έχει έρθει στην Ελλάδα από τα Καρπάθια. Ζει με την κόρη του σ’ ένα διαμέρισμα των Εξαρχείων και μαζί με τους δύο βοηθούς του προσπαθεί να πραγματοποιήσει ένα εντελώς παρανοϊκό σχέδιο: τη δημιουργία του τέλειου μουσικού συγκροτήματος που θα αποτελείται από νεκρά μέλη μεγάλων πεθαμένων μουσικών. Τα καταφέρνει και δημιουργεί τις Μουσικές Ταξιαρχίες με αρχηγό τον Τζίμη Πανούση. Η μεγάλη δημόσια συναυλία του συγκροτήματος είναι γεγονός άνευ προηγουμένου. Οι Μουσικές Ταξιαρχίες υπήρξαν ένα από τα σημαντικότερα ροκ συγκροτήματα της
δεκαετίας του ΄80. Επηρέασαν αρκετούς καλλιτέχνες και διαμόρφωσαν
σε σημαντικό βαθμό την ελληνική σκηνή. Η δημοτικότητά τους την περίοδο αυτή
ήταν αρκετά μεγάλη. Σχεδόν σε όλες τις συλλογές που κυκλοφορούν σχετικά με το
ροκ στην Ελλάδα των δεκαετιών '70-'80 περιέχεται κομμάτι τους. Οι Ταξιαρχίες πραγματοποίησαν πολλές
συναυλίες και το 1980 κυκλοφόρησαν ανεξάρτητα σε κασέτα το Disco
Tsoutsouni που περιείχε ηχογραφήσεις πριν το 1977. Τέσσερα τραγούδια από
αυτά ξαναηχογραφήθηκαν για τον ομώνυμο δίσκο-ντεμπούτο τους Μουσικές
Ταξιαρχίες που κυκλοφόρησε το 1982. Ακολούθησαν οι δίσκοι Αν
η Γιαγιά μου είχε Ρουλεμάν (1984) και Hard
Core (Ζωντανή ηχογράφηση,1985). Στον επόμενο δίσκο Κάγκελα
Παντού (1986) ο Πανούσης παρατάει το όνομα Μουσικές Ταξιαρχίες.
Hard Core
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ.
ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΩΡΙΜΑ ΑΤΟΜΑ. ΜΕ ΤΗΝ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΧΕΙ
ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΟΥ.
Μουσικές Ταξιαρχίες LIVE - ΛΗΔΡΑ 1983 - Εξτρεμιστής
https://www.youtube.com/watch?v=t3LFe1RjYeM
"Θα γνωρίζεται όλοι ότι το συγκρότημα μας, είναι το μεγαλύτερο συγκρότημα που υπάρχει στην πατρίδα μας μετά από το συγκρότημα Λαμπράκη. Με πολύ μεγάλη άνεση παίζουμε όλα τα είδη της μουσικής, περνάμε με ευκολία από το χασαποσέρβικο στο NEW wave από το NEW wave στο ζεϊμπέκικο από το ζεϊμπέκικο στο heave Metal."
Ενα κομματι που ακουστηκε ελαχιστες φορες ζωντανα και δεν ηχογραφηθηκε ποτε." Asterios Ouranos
Αχ Ευρώπη (Απο Πρωτοχρονιάτικο show 1985)
http://www.youtube.com/watch?v=xoVgiVOkdSE
Στίχοι-Μουσική: Τζίμης Πανούσης
Πάρε το Χαπάκι σου http://www.youtube.com/watch?v=FPbRtPFwU5Q
Στίχοι-Μουσική: Τζίμης Πανούσης
Από το δίσκο "Μουσικές Ταξιαρχίες"
Να σημειωθεί επίσης ότι το 1983 οι Μουσικές Ταξιαρχίες καμουφλάρονται κάτω από το όνομα Alamana's Bridge και συμμετέχουν στον δίσκο-συλλογή ελληνικού ροκ Made
in Greece Vol.1
"Ο Μικρούτσικος είναι έτσι κι αλλιώς εμβληματική μορφή, αλλά θεωρώ
πως το ότι ανέδειξε αυτή τη φωνή, αποτελεί ύψιστη συνεισφορά στο ελληνικό
τραγούδι. Ξανα-ανακαλύπτεις τραγούδια χάρη στον παλμό και την ένταση που τα
διαποτίζουν η φωνή
και η ερμηνεία της..." anapiros7
Ο ποιητής ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΗΣ, έγινε γνωστός και δημοφιλής στο αναγνωστικό
κοινό της εποχής του χάρη στο «ΡΩΜΗΟ», την έμμετρη εβδομαδιαία σατιρική
εφημερίδα που εξέδιδε ο ποιητής από το 1883. Πέρα από την ποιητική του
παραγωγή με σατιρικό περιεχόμενο, γράφει έμμετρες κωμωδίες και
μεταφράζει τη κωμωδία του ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ «ΝΕΦΕΛΕΣ» η παράσταση της οποίας
σημειώνει μεγάλη επιτυχία. Το 1876 κερδίζει τον έπαινο του Βουτσιναίου
ποιητικού διαγωνισμού ενώ το 1906, με πρωτοβουλία της ΒΟΥΛΗΣ,
προτείνεται για το βραβείο ΝΟΜΠΕΛ λογοτεχνίας.
Τον τίτλο του συγκροτήματος τον δανείστηκαν από την κινηματογραφική ταινία "The Usual Suspects" του 1995. Ο πρώτος του δίσκος (1995) είχε τον τίτλο "Αδέσποτες Μέρες", ακολούθησε το 1998 ένα cd με "Ζωντανές Ηχογραφήσεις" στην Ιερά Οδό και τέλος το 2000 ο δίσκος "Είμαι αυτό που κυνηγάω". Κάπου εκεί, η πορεία των Συνήθων Υπόπτων τελειώνει αλλά και ξεκινά προσωπική πορεία για τον καθένα τους.
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης (γεννημένος στις 19 Σεπτεμβρίου 1969 στη Λευκωσία) προέρχεται απο καλλιτεχνική οικογένεια (ο
πατέρας του Άντης Ιωαννίδης είναι ζωγράφος και ο αδερφός του ποιητής) στοιχείο το οποίο αποτέλεσε πηγή
έμπνευσης και για τον ίδιο. Αρχικά, ήθελε να σπουδάσει ντραμς, αλλά δεν τα κατάφερε καθώς δεν υπήρχε κατάλληλος δάσκαλος στη Λευκωσία. Αντ' αυτού, σπούδασε κιθάρα. Εκτός από το θέατρο, ο Αλκίνοος ασχολείται παράλληλα και με τη μουσική ενώ περνάει και στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, την οποία όμως θα εγκαταλείψει αργότερα. Κυκλοφορεί τον πρώτο του δίσκο το 1993 με τίτλο Στην αγορά του κόσμου σε στίχους και μουσική του Νίκου Ζούδιαρη και ενορχήστρωση του Τάκη Μπουρμά. Συμμετέχει και η Δήμητρα Γαλάνη,
η οποία τον βοήθησε σημαντικά ώστε κυκλοφορήσει ο δίσκος αυτός. Ο
δίσκος γνωρίζει επιτυχία με πιο γνωστό το τραγούδι «Στην αγορά του Αλ
Χαλίλι». Το 1995 κυκλοφορεί το δεύτερο δίσκο του, Όπως μυστικά και ήσυχα. Οι στίχοι και η μουσική είναι και πάλι από το Ζούδιαρη, ενώ η ενορχήστρωση από το Γιώργο Ανδρέου. Ως τραγουδοποιός πρωτοεμφανίζεται το 1997 με το δίσκο Ο δρόμος, ο χρόνος και ο πόνος. Η ενορχήστρωση γίνεται από τον ίδιο και το Γιάννη Σπάθα.
Όπως και στους δίσκους που θα ακολουθήσουν, οι στίχοι και η μουσική
είναι δικοί του. Η δουλειά του αυτή δέχεται εξαιρετικές κριτικές και ο δρόμος για την κορυφή είναι πλέον ανοιχτός.
Μεγάλες Επιτυχίες:
«Βόσπορος», «Δεν μπορώ», «Στην αγορά του Αλ Χαλίλι», «Όσα η αγάπη ονειρεύεται», «Με τόσα Ψέματα», «Θα 'μαι κοντά σου»,
«Όνειρο ήταν», «Ο Προσκυνητής», «Καθρέφτης» κ.ά
Μην κλαις αγάπη μου μην κλαος https://www.youtube.com/watch?v=7n9fBCoYI68 Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης
"Πόσο υπέροχα ερμηνεύει, τα κομμάτια. Πόση ζωή και ψυχή τους δίνει. Πόσο εννοεί και αισθάνεται, την κάθε λέξη που ερμηνεύει. Βγάζει την ψυχή του και τα συναισθήματά του, άφθονα, στην τέχνη του. Ηθιικός, τίμιος και προσηλωμένος, στον σκοπό της δημιουργίας. Ένας αληθινός και μεγάλος καλλιτέχνης, αναμφισβήτητης αξίας και ποιότητας. Λατρεμενος Αλκινοος, καταπληκτικος... " Αντιγονη Φιλοπουλου
«Θα έχουμε κατά νου, τα λόγια του μεγάλου εθνομάρτυρος που αυτοκτόνησε στην Ελευσίνα το 1910 καλπάζοντας μέσα στα κύματα με ένα άσπρο άλογο και πυροβόλησε το κεφάλι του, ο Περικλής Γιαννόπουλος ο οποίος είπε την μεγάλη φράση στην έκκληση προς το πανελλήνιο κοινό «ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΣΕΙΣ ΟΙ ΦΡΑΓΓΟΙ, -ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΑ- ΕΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΡΙΝΩΜΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΑΣ». Κωνσταντίνος Πλεύρης
https://www.youtube.com/watch?v=nKI2bLxOQGE&spfreload=10
Ολόκληρος ο εθνικός ύμνος της Ελλάδας σε ποίηση Διονύσιου Σολωμού και σύνθεση του Νικόλαου Μάντζαρου σε χορωδιακή μορφή
Ο γνωστός δικηγόρος και συγγραφέας Κωνσταντίνος Πλεύρης γεννήθηκε το 1939 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Γαλλική Σχολή του Λεοντείου Λυκείου και έλαβε πτυχίο νομικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στη συνέχεια φοίτησε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο λαμβάνοντας πτυχίο Πολιτικών Επιστημών και συνέχισε τις σπουδές του σε Γαλλικό Ινστιτούτο Κοινωνιολογίας (ΝΟΕ Παρισίων). Είναι επίτιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου UAG του Μεξικού του Πανεπιστηνίου της Γκουανταλαχάρα και έχει κάνει βιβλιογραφήσεις βιβλίων, έχει λάβει μέρος σε διεθνή συνέδρια και έχει προβεί σε επιστημονικές ανακοινώσεις σε ξένα Ἱδρύματα,
που αναφέρονται στην Αρχαίαν Ελλάδα, όπως: «Οι πεσσοί των Αρχαίων Ελλήνων
είναι το σημερινό σκάκι» (FIDE), «Φιλοσοφία και κοινωνιολογία»,
«Αρχαία Ελλάς και Δημοκρατία», «Αι ηθικαί δυνάμεις που ενέπνευσαν τον
Αρχαιοελληνικό πολιτισμόν» (Πανεπιστήμιον Γκουανταλαχάρα) κ.α.Είναι δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω και ασχολείται με την πολιτική. Διετέλεσε καθηγητής ψυχολογικού πολέμου και πολιτικής κοινωνιολογίας στις Σχολές των Σωμάτων Ασφαλείας και της Σχολής Γενικής Μορφώσεως
του Γενικού Επιτελείου Στρατού, όπου δίδασκε από δικά του βιβλία. Έχει παρουσιάσει εκπομπές σε τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως στο Τηλεάστυ την εκπομπή "Ιστορικές Μνήμες", στον Extra την εκπομπή "Εδώ Ελλάς" και στον Αρτ την εκπομπή "Επανελλήνισις". Έχει πλουσιότατο συγγραφικό έργο καθώς έχει κυκλοφορήσει σειρά
βιβλίων ιστορικού, φιλοσοφικού και κοινωνιολογικού περιεχομένου, πολλά
εκ των οποίων εκδόθηκαν και στην αγγλική και την ιταλική γλώσσα ακόμη και την αραβική. Επίσης, έγραψε μονογραφίες, όπως: «Ο Μύθος», (1968), «Ελληνική υπόθεσις», (1971) ενώ έχει κάνει πολλές διαλέξεις και
δημοσίευσε άρθρα σε έντυπα, εφημερίδες και περιοδικά. Είναι νυμφευμένος και έχει έναν υιό, τον Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ., Θάνο Πλεύρη, και μία κόρη, τη Φαιναρέτη Πλεύρη.
Η πολιτική όμως δράση του Κώστα Πλεύρη αλλά και ο ίδιος ο Πλεύρης έχει κατηγορηθεί πάρα πολλές φορές από διάφορους ως ακροδεξιός, εθνικιστής, φασίστας, ναζιστής, αντιδημοκράτης, αντικομμουνιστής, αντισημίτης, χουντικός αντι-ομοφιλόφιλος και πολλά άλλα ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχει οδηγηθεί στα δικαστήρια ως κατηγορούμενος. Επί επταετίας υπήρξε στενός συνεργάτης και κουμπάρος του Ιωάννη Λαδά και διορίστηκε, "επί
υφυπουργίας του", γραμματέας του ιδιαίτερου γραφείου του ενώ έδρασε και ως πράκτορας της ΚΥΠ
με αντικείμενο τους Έλληνες μετανάστες στη Δυτική Ευρώπη. Υπήρξε ιδρυτής του "Κόμματος 4ης Αυγούστου" (Κ4Α) και της "Πρώτης Γράμμης" ενώ έχει ενταχθεί στο ΛΑ.Ο.Σ του Γιώργ. Καρατζαφέρη.
Ο Γέλως των Αρχαίων Ελλήνων
https://www.youtube.com/watch?v=WgPyVyfv2Cc
Ο Πόντιος Πιλάτος κα η δίκη του Χριστού
https://www.youtube.com/watch?v=O_yTFn0MYjQ
"Κομμουνιστής και Έλλην δεν γίνεται. Δεν υπάρχουν Έλληνες κομμουνιστές. Όταν κανείς γίνεται συνειδητός κομμουνιστής παύει να είναι Έλληνας. Για αυτό και το κόμμα λέγεται Κομμουνιστικό Κόμμα της Ελλάδος και όχι Ελληνικό Κομμουνιστικό Κόμμα. "
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
"Ο κομμουνισμός είναι εχθρός του Εθνους και της Δημοκρατίας. Και τούτο να καταστεί συνείδησις της νέας γενεάς.
Τα δικά μας ιδανικά είναι τα ιδανικά του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού. Ελευθερία και Δικαιοσύνη. Αγάπη και θυσία. Ελλάς και Δημοκρατία.
Δάσκαλοι, όχι και ανήκουν αλλά και συμπαθούν απλώς τον Κομμουνισμός δεν έχουν θέση στην Εκπαίδευση."
ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
"Από τις ιδέες σας αντιπαθώ περισσότερο τις μεθόδους σας. Διότι για να είστε συνεπείς με τις ιδέες σας, πρέπει να είστε εναντίον της Δημοκρατίας...".
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
"Τη δεκαετία του ’60, αν δεν ήσουν με τη δεξιά παράταξη, ήσουν πολίτης Β’ κατηγορίας, δεν μπορούσες να βγάλεις ούτε άδεια αυτοκινήτου. Στη μεταπολίτευση, αν δεν ήσουν αριστερός, δεν έβγαζες ούτε γκόμενα."
"Από το 1923 - 1933 περίπου περνούσα την ίδια συγκίνηση και φλόγα στην αριστερή παράταξη, αλλά ποτέ κομμουνιστής, καθώς ξέρετε, την πνευματική αυτή ψώρα δεν την έπαθα."
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
"Η χειρότερη μορφή φασισμού είναι η αριστερόστροφη"
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ
"Είχα να αντιμετωπίσω τρεις εχθρούς, τους Τούρκους, τους Άγγλους και τους Κομμουνιστές. Ο μεγαλύτερός μου πονοκέφαλος ήταν οι κομμουνιστές."
Αγαπημένος Στίχος:Εγώ δεν είμαι ποιητής /είμ’ ο λυγμός του /
είμαι ένας δείπνος μυστικός / δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός / κι είμ’ αδερφός του
Αγαπημένος Ποιητής: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ
Αγαπημένη Ποιήτρια: ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ
Αγαπημένο ποίημα: Ο ΔΙΓΕΝΗΣ ΚΙ Ο ΧΑΡΟΣ (ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ) Αγαπημένος Έλληνας συγγραφέας: ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Αγαπημένο βιβλίο Έλληνα συγγραφέα: Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΘΑΝΣΙΟΥ) Αγαπημένος ξένος συγγραφέας: OSHO Αγαπημένο βιβλίο ξένου συγγραφέα: Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ & Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗΣ (ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ)
Τηλεόραση / Θέατρο / Ραδιόφωνο/ Κινηματογράφος:
Αγαπημένη κωμική ελληνική σειρά: ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Αγαπημένη ρομαντική ελληνική σειρά: ΚΡΥΦΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ
Αγαπημένη ελληνική ταινία: ΤΟ ΑΙΜΑ ΒΑΦΤΗΚΕ ΚΟΚΚΙΝΟ
Αγαπημένος Έλληνας ηθοποιός: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΖΟΣ
Αγαπημένη Ελληνίδα ηθοποιός: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΕΜΠΕΔΕΛΗ
Αγαπημένος ξένος ηθοποιός: EDWARD NORTON Αγαπημένη ξένη ηθοποιός: SCARLETT JOHANSSON
Αγαπημένη ξένη ταινία: BLOW
Αγαπημένη ξένη σειρά: LOST
Αγαπημένη ξένη νεανική σειρά: TARZAN: THE EPIC Adventures
Αγαπημένο ξένη σειρά κινουμένων σχεδίων: ΚΑΣΠΕΡ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΚΙ
Αγαπημένη Αθλητική Εκπομπή: ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΤΟ 50 % 50
Αγαπημένο Τηλεπαιχνίδι: ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ
Αγαπημένη εκπομπή: ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
Αγαπημένο Ριάλιτι: THE POWER OF LOVE Αγαπημένη Κυπριακή Σειρά: ΕΛΕΝΗ Η ΠΟΡΝΗ Αγαπημένοι παρουσιαστές: ΦΩΤΗΣ ΣΕΡΒΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ - ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ
Δια πράξεων ηρωισμού και αυτοθυσίας να κινήσωμεν το ενδιαφέρον της
Διεθνούς κοινής γνώμης, ιδία δε των Συμμάχων, επί του Κυπριακού
ζητήματος, το οποίον θα ήτο δυνατόν, ούτω, να τοις παράσχη πράγματα, εάν
δεν δοθεί λύσις, ικανοποιούσα ημάς.Δια συνεχούς σοβαράς
παρενοχλήσεως των Άγγλων εν Κύπρω να διαδηλώσωμεν την σταθεράν απόφασιν
και θέλησιν μας ότι δεν θα υποχωρήσωμεν προ ουδεμίας θυσίας, αλλά,
τουναντίον, θα προχωρήσωμεν μέχρις επιτεύξεως του σκοπού μας. Ο Αγών θα
συνεχισθεί μέχρις ού η Διεθνής διπλωματία - ΟΗΕ - και οι Άγλλοι,
ειδικώς, εξαναγκασθούν να εξετάσουν το Κυπριακόν ζήτημα και δώσουν
ΑΜΈΣΩΣ λύσιν σύμφωνον με τους πόθους του Κυπριακού λαού και ολοκλήρου
του Ελληνικού Έθνους.
Με την βοήθειαν του Θεού, με πίστιν εις τον τίμιον αγώνα μας, με την συμπαράστασιν ολοκλήρου του Ελληνισμού και με την βοήθειαν των Κυπρίων αναλαμβάνομεν τον αγώνα διά την αποτίναξιν του αγγλικού ζυγού, με σύνθημα εκείνο, το οποίον μας κατέλιπον οι πρόγονοί μας ως ιεράν παρακαταθήκην “Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ”.
Αδελφοί Κύπριοι,
Από τα βάθη των αιώνων, μας ατενίζουν όλοι εκείνοι, οι οποίοι ελάμπρυναν την Ελληνικήν ιστορίαν διά να διατηρήσουν την ελευθερίαν των, οι Μαραθωνομάχοι, οι Σαλαμινομάχοι, οι τριακόσιοι του Λεωνίδα και οι νεώτεροι του Αλβανικού έπους.
Μας ατενίζουν οι αγωνισταί του ’21, οι οποίοι μας εδίδαξαν, ότι η απελευθέρωσις από τον ζυγόν δυνάστου αποκτάται πάντοτε με το ΑΙΜΑ. Μας ατενίζει, ακόμη, σύμπας ο Ελληνισμός, ο οποίος μας παρακολουθεί με αγωνίαν, αλλά και με εθνικήν υπερηφάνειαν.
Ας απαντήσωμεν με έργα, ότι θα γίνωμεν “πολλώ κάρρονες τούτων".
Είναι καιρός να δείξωμεν εις τον κόσμον, ότι εάν η διεθνής διπλωματία είναι ΑΔΙΚΟΣ και εν πολλοίς ΑΝΑΝΔΡΟΣ, η Κυπριακή ψυχή είναι γενναία.
Εάν οι δυνάσται μας δεν θέλουν να αποδώσουν την λευτεριά μας, μπορούμε να την διεκδικήσουμε με τα ίδια μας τα ΧΕΡΙΑ και με το ΑΙΜΑ μας. Ας δείξωμεν εις τον κόσμομ ακόμη μια φορά ότι και του σημερινού Έλληνος "ο τράχυλος ζυγόν δεν υπομένει".
Ο αγών θα είναι σκληρός.
Ο δυνάστης διαθέτει τα μέσα και τον αριθμόν. Ημείς διαθέτομεν την ΨΥΧΗΝ. Έχομεν και το ΔΙΚΑΙΟΝ με το μέρος μας. Γι’ αυτό και θα ΝΙΚΗΣΩΜΕΝ
Διεθνείς διπλωμάται, Ατενίζουμε το έργον σας΄ είναι αίσχος εν εικοστώ αιώνι οι λαοί να χύνουν το αίμα των για ν΄αποκτήσουν την λευτεριάν των, το θείο αυτό δώρο για το οποίο και εμείς επολεμήσαμε παρά το πλευρόν των λαών σας και για το οποίον ΄σεις τουλάχιστον διατίνεσθε ότι επολεμήσατς εναντίον του ναζισμού και το φασισμού.
Έλληνες,
Όπου και αν ευρίσκεσθε, ακούσατε την φωνή μας.
Εμπρός! Όλοι μαζί για την λευτεριά της Κύπρου μας.
Ε.Ο.Κ.Α.
Ο
ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΙΓΕΝΗΣ
Οι μαθητές της Θεσσαλονίκης τιμούν την ΕΟΚΑ
https://www.youtube.com/watch?v=oECHAI9fhwU
Υπέροχες φωνές, καταπληκτικές ερμηνείες, ανέκδοτοι στίχοι και μουσικές συνθέσεις! Ποιος είπε πως η νέα γενιά δεν έχει ιδανικά; Παρακολουθήστε το βίντεο από την εκδήλωση των μαθητών της Θεσσαλονίκης για τους μαθητές της ΕΟΚΑ!
Εμπρός, γιοί των Ελλήνων, Ελευθερώστε την πατρίδα,
Ελευθερώστε τα παιδιά σας, τις γυναίκες σας, Τους βωμούς των θεών των πατέρων σας
Και τους τάφους των προγόνων σας:
Τώρα είναι ο αγώνας για τα πάντα.
Η
Κύπρος του 1955-1959 αποτέλεσε μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις στις
οποίες οι Βρετανοί απέτυχαν να νικήσουν σε έναν αποικιακό πόλεμο. Ο αγώνας του ΄55-΄59
υπήρξε ένας αγώνας σκληρός, πεισματικός, επίμονος και πολυμέτωπος. Υπήρξε ένας αγώνας
που αναπτύχθηκε στα κρησφύγετα, στις ενέδρες, στα κρατητήρια με τη βαναυσότητα των
ανακριτών, στις αγχόνες που τις ανέβηκαν οι αγωνιστές με το τραγούδι και το χαμόγελο
στα χείλη, στις πόλεις με τους κατ' οίκον περιορισμούς, τα φυλλάδια και τις μαχητικές
διαδηλώσεις. Οι νέοι της Ε.Ο.Κ.Α.
κλείστηκαν στα κρατητήρια και τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, έλιωσαν
στα βασανιστήρια,
σκοτώθηκαν μαχόμενοι ηρωικά σε ενέδρες, ανέβηκαν στις αγχόνες ψάλλοντας
τον εθνικό
ύμνο, κάηκαν στα κρησφύγετα αρνούμενοι να παραδοθούν. Ο αγώνας της ΕΟΚΑ
είναι ότι πιο ιερό, πιο πολύτιμο και άξιο να θυμόμαστε και μεταφέρουμε
στις επόμενες γενιές.