23/11/20

Πάνος Καπίρης

Ο μουσικοσυνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής Παναγιώτης Καπίρης γεννήθηκε το 1972 και τελείωσε το 1ο Λύκειο Γαλατσίου. Ήδη από την παιδική του ηλικία ξεκίνησε να ασχολείται με την μουσική. Στα 13 του, αγόρασε το πρώτο του όργανο, ένα μπουζούκι, ενώ παράλληλα παρακολουθούσε μαθήματα από τον Νίκο Παραμυθιώτη. Ξεκίνησε σαν τραγουδιστής, το 1989 ενώ παράλληλα, στο μαγαζί που ήταν, έπαιζα και μπουζούκι. Σιγά σιγά άρχισα να γράφω δικά μου τραγούδια και ξεκίνησα μια πολύ σημαντική συνεργασία με τον Αντώνη Παππά. Το 1997, στα 25 του, κυκλοφόρησε την πρώτη του δισκογραφική δουλειά μαζί με την Κωνσταντοπούλου και σιγά σιγά άρχισε να γράφει τραγούδια και να κάνει μεγάλες επιτυχίες όπως "Σ΄ έχω κάνει Θεό" (Στανίση), "Ακροβατώ"(Βαλάντης), "Άγγελε μου", "Έχω μάτια και βλέπω" (Μακρόπουλος), Παραδεισέ μου (Λιβιεράτος), "Φοβάμαι εμένα, εμένα και μόνο" (Πλούταρχος), "Για χίλιους λογους", Δυο σπασμένα ποτήρια", "Εγώ ο δυνατός", "Εννοείται", "Εξαιτίας σου", "Κοίτα να μαθαίνεις", Όπως αγαπάς", "Ώρα να πηγαίνων" (Οικονομόπουλος), "Κατέβα θε μου χαμηλά" (Πάολα), "Στην υγειά της αχάριστης" (Ζαζόπουλος) κ.ά.

Τέλος και γιος του ο Στέφανος ασχολείται με το τραγούδι.

Αυτό το αστέρι
https://www.youtube.com/watch?v=VKemf3lcV8k
Στίχοι: Αγγελος Παλαιολόγλου 
Μουσική:  Πάνος Καπίρης  
Εκτέλεση: Νίκος Οικονομόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες