13/11/18

Ελευθερία Χριστοπούλου

Η τσιγγάνικης καταγωγής τραγουδίστρια  του λαϊκού, του παραδοσιακού, του νησιώτικου και του δημοτικοφανούς τραγουδιού Ελευθερία Χριστοπούλου γεννήθηκε στο χωριό Δώριος της Νότιας Μεσσηνίας το 1952 (ή το 1952). Η καριέρα της ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ΄60 και διήρκησε μέχρι το 1980. Επανήλθε το 1990 με το άλμπουμ ''Με τη σκέψη θα ζω'" και έκτοτε εγκατέλειψε το τραγούδι οριστικά.


Στην πλούσια ατομική δισκογραφία της περιλαμβάνονται και οι δίσκοι: «Το μελανούρι» (1975), «Ελ. Χριστοπούλου» (1976), «Ο χρυσός δίσκος» (1977), «Ξαναγύρισα» (1977), «Ξέχασέ με» (1977), «Ελ. Χριστοπούλου» (1978), «Τραγουδάω την αγάπη» (1979), «Χρυσός δίσκος /Πρώτη εκτέλεση» (1979), «Τα συντρίμια μιας αγάπης» (1980), «Οι μεγαλύτερες επιτυχίες» (1982), «Με τη σκέψη σου θα ζω» (1990), «Τσιφτετέλια» (1992), κ.λ.π.

Ήταν όνειρο
https://www.youtube.com/watch?v=5Nq0conCxR0
Στίχοι: Λάκης Τσόλης
Μουσική: Τάκης Σούκας
Εκτέλεση: Ελευθερία Χριστοπούλου


Στραβοτιμονιές 
https://www.youtube.com/watch?v=XMOI9LO3umk
Στίχοι: Λάκης Τσόλης Μουσική: Τάκης Σούκας Εκτέλεση: Ελευθερία Χριστοπούλου

"Τιτανοτεράστια φωνή όσοι είχαν την τύχη και την τιμή να την ακούσουν από κοντά λάιβ έσπαγε το μαγαζί η φωνάρα της με τα τεράστια μπάσα και τις ψιλές... την ξέρω προσωπικά δούλευα στη νύχτα μετά τη δουλειά μου πήγαινα στο μαγαζί της ήμασταν φίλες .. την είδα σε πρόβες μόνο με το μπουζούκι χωρίς μικρόφωνο έτριζαν οι τοίχοι ..θυμάμαι όταν είχε κέφι όταν μιλάγαμε στο τηλέφωνο μου τραγουδούσε και η φωνή της ήταν τόσο διαπεραστική που δεν άντεχαν τα αυτιά μου, μου τρυπούσε το τύμπανο ...για τη δεκαετία του 90 μιλάω   ....παίδες η κυρία αυτή είναι ανεπανάληπτη με όλη την σημασία της λέξης κυρία στη πίστα όχι ξέκωλο με άψογο ντύσιμο και άψογη συμπεριφορά .. .και να πάω πάλι στη φωνάρα της τα τεράστια μπάσα της που πριν ανέβει στη πίστα έκανα έναρξη από το καμαρίνι και άκουγες σου θύμιζε τον Μανώλη Αγγελόπουλο άλλωστε τα περιοδικά τότε έτσι την χαρακτηρίζανε. .. μάλιστα μου έδωσε ένα απ' αυτά ως ένδειξη φιλίας να τη θυμάμαι ...δεν υπάρχουν οι κατάλληλες λέξεις να ακριβολογήσω για το μεγαλείο της φωνής της ...ανατριχίλα να το πω μαγεία δεν ξέρω ...απ' τις φωνές και παρουσίες που δεν θες να πάρεις τα μάτια τους από πάνω τους τα αυτιά σου απ' το ταξίδι που σε πάνε. ...τσιγγάνικης καταγωγής ...θυμάμαι δεν σπαταλούσα το χρόνο μου απ' το να την απολαμβάνω για να χορεύω δεν ήθελα να χάνω ότι δευτερόλεπτο απ' τη μαγεία που αντλούσε  και διαπερνούσε στη ψυχή μου και στο κορμί μου μούδιασμα. .. αγαπημένη μου και αδικημένη απ' τις δισκογραφικές φίλη μου ελευθερία λυπάμαι για τους ανθρώπους που δεν είχαν την τύχη να σε ακούσουν . ..είμαι σίγουρη ότι δεν άκουγαν πόλους από τους σημερινούς ατάλαντους ...σαν εσένα μόνο η Φωτεινή Μαυράκη Βιτάλη Παπαδοπούλου δεν θυμάμαι άλλες ....με αγάπη και σεβασμό η παλιά σου φίλη Νάγια ...τι κρίμα που δεν είσαι στις πίστες σήμερα τι κρίμα που είσαι ξεχασμένη ...αλλά εμείς που σε γνωρίσαμε σ ακούμε καθε μέρα σε θυμόμαστε πάντα. ..ΧΡΥΣΟ ΑΣΤΕΡΙ Τετανοτεραστια ΦΩΝΑΡΑΑΆΆΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να ΄σαι πάντα καλά." Γιώτα Σκρομποδήμου 

9 σχόλια:

  1. Όντως ήταν φωνάρα!!! Είχα την τύχη να την ζήσω από κοντά όταν δούλεψε ένα τριήμερο στο κέντρο (ΚΑΛΥΒΑ) που είχαν η γονείς μου στο Βέλγιο. Ακόμα ακούω κάθε μέρα τα τραγούδια της και θαυμάζω την υπέροχη φωνή της. Να είσαι καλά όπου και να είσαι Ελευθερία μου. Με μεγάλη εκτίμηση. Ντόρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οσα λετε και λιγα ειναι
    Και τα μυαλα στα καγκελα
    Το 77 ηταν το Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ τη θυμάμαι από τα πανηγύρια του Μαραθώνα και μας έκαναν εντύπωση τα σπασίματα και οι λυγμοί στη φωνή της. Να είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως ξέρουμε τι κάνει τώρα αυτή η φωνάρα που βρίσκεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία φωνή λίγο σπαρακτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες