8/1/23

Μίμης Χριστόπουλος

Μίμης Χριστόπουλος: Μουσικός και συνθέτης της λαϊκής και νέο-λαϊκής μουσικής με πολυετή σταδιοδρομία στο χώρο. Στους LP δίσκους του (ατομικοί και "εξ ημισείας"): "Αδυναμία μου Μεγάλη" (1971), "Ο Έρωτας Δεν Είναι Αμαρτία" (1976), "Έτσι Συμβαίνει" (1978), "Λαϊκό Μονοπάτι" (1978), "Ζεις και Ανασαίνεις" (1985), "Μεσάνυχτα πως Σ' αγαπώ" (1987), "Ένοχες Αναμνήσεις" (1993) κλπ.

Ξεκίνησε την καριέρα του σαν μουσικός, -παίζοντας κιθάρα και μπουζούκι- δίπλα με πολύ γνωστά ονόματα της δεκαετίας του '50 και του '60 αλλά η ωραία εμφάνισή του, δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τους ανθρώπους του κινηματογράφου: Έτσι, με … λίγη βοήθεια από τους συντελεστές των ταινιών, πρωταγωνίστησε στις ταινίες: «Αγνή και ατιμασμένη» (1962), «Ο Νόθος» (1964) και «Παίξε Μπουζούκι μου Γλυκό» (1965). Την δεκαετία του '70 ο Χριστόπουλος θα συνεργαστεί με τον στιχουργό Σάκη Καπίρη υπογράφοντας πολλές και γνωστές επιτυχίες. 
Επιτυχίες: «Αγάπες μου περαστικές» (Αγγελόπουλος), «Αδυναμία μου μεγάλη» (Ψιλόπουλος), «Αλίμονο» (Κωστής Χρήστου), «Γιατί μου τη θυμίσατε», «Είναι στιγμές» (Μυτιληναίος), «Ο Ταχυδρόμος», «Συγχαρητήρια» (Γαβαλάς), «Εσύ κρατάς τη μοίρα μου» κ.ά.
Χάριν ευφωνίας - ΜΙΜΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
https://youtu.be/0yNynpp_Qt0

Παρακαλώ 
https://www.youtube.com/watch?v=czbGq92s978
Στίχοι: Σάκης Καπίρης
Μουσική: Μίμης Χριστόπουλος 
Εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες