9/7/23

Φελίσια Λαπάτη

"
Γειά σας, είμαι η Τριανταφυλλιά Φελίσια Τσαλαπάτη, αλλά το «Φελίσια» σκέτο αρκεί. Γεννήθηκα στην αλητεία...ε στην Καλλιθέα... και επειδή είμαι πολύ κοινωνική, άλλαξα 5 σχολεία. Σαν μαθήτρια ήμουν το «πολύ έξυπνο παιδί, να διάβαζε και λίγο» , οπότε αναγκαστικά σπούδασα 2 χρόνια Διοίκηση Επιχειρήσεων σε αμερικάνικο κολλέγιο... Ύστερα τελείωσα δημοσιογραφία στην σχολή του Antenna και το μόνο πράγμα που έχω δημοσιεύσει στη καριέρα μου, είναι οι φωτογραφίες μου στο ινσταγκραμ. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα σε δραματικές σχολές και δοκίμασα τη τύχη μου στα πτυχία σε 3 ξένες γλώσσες, με μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή των πανελλήνιων, ευτυχώς. Έχω περάσει από υποδοχή, μόντελινγκ, παρουσίαση, ίντερνετ, ραδιόφωνο και τη θέση της αεροσυνοδού... έτσι για να μη βαριέμαι, γιατί ειμαι και ιχθύς. Αφού επιβίωσα στο Survivor 2 και στο "survivor" του να είσαι νέα μαμά, έφτιαξα (κι εγώ) το κανάλι μου στο YouTube. Είμαι ερωτευμένη με τα 2αγόρια μου, το παιδί μου και το σκυλί μου. Λατρεύω τα ζώα, τα ταξίδια, τα escape rooms και τη γυμναστική. Επίσης, εύχομαι παγκόσμια ειρήνη. Με ακούτε καθημερινά 7 με 10 παρέα με τον Κώστα Μαλιάτση Σάλα και τον Βαγγέλη Γιαννόπουλο στην πρωινή εκπομπή το "ΜΟΡΝΙ ΚΡΟΥ" του Ρυθμού!".

J2US - Τριαντάφυλλος & Φελίσια - Δεν θα σε περιμένω
https://www.youtube.com/watch?v=yRtizicRa1w
Στίχοι-Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση: Ελένη Χατζίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες