2/7/20

Βαγγέλης Βουτσίνος (Αυτοβιογραφικό)

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ: "Γεννήθηκα και μεγάλωσε στην Ερμούπολη της Σύρου. Από παιδί είχα κλίση στη στιχουργική .Έχω γράψει χιλιάδες στίχους προς μελοποίηση, είμαι μέλος της ΑΕΠΙ Και μέλος της ένωσης Ελλήνων λογοτεχνών κι έχω ήδη στο ενεργητικό μου στο μουσικό άλμπουμ ''Νύχτα ανώνυμη'' ένα τραγούδι με τίτλο ''Το Τρένο'' όπου περιστοιχίζεται από αξιόλογους καλλιτέχνες όπως την Στέλλα Μακρή τον Αλέξανδρο Χατζή, τον Κώστα Αντύπα, την Αργυρώ Καπαρού, την Ελένη Δείση, τον Γιάννη Λεκόπουλο, τον Μανώλη Χατζημανώλη και άλλους αξιόλογους ερμηνευτές άλλα δυο τραγούδια στο μουσικό άλμπουμ "Μέσα στο όνειρο" με τίτλο "Πάρε το κύμα άνεμε" και το "Γκρίζε ουρανέ" με ερμηνευτές τον Θοδωρή Καζάκο και την Σοφία Εμφιετζή, άλλα δύο στο άλμπουμ "Παράξενες αγάπες" με τίτλο "Άδεια τα χρώματα του ήλιου" και το "Έχω ένα φίλο" με τον Δημήτρη Γακιόπουλο και τον Θοδωρή Καζάκο. Επίσης μία ποιητική συλλογή με τίτλο "Όταν ο ήλιος λιώνει το παγο" το οποίο περιέχει 96 ερωτικά ποιήματα. Επίσης σε διασκευή από τον Στάθη Άννινο το τραγούδι "Πάρε το κύμα άνεμε" που τραγουδά η Στέλλα Μακρή για τις ανάγκες θεατρικής παράστασης του χειμώνα Επίσης κυκλοφόρησε νέο cd με τίτλο "Άδεια τα χρώματα του ήλιου". Με ερμηνευτή τον Δημήτρη Γακιόπουλο σε στίχους Βαγγέλη Βουτσίνου, μουσική Νίκου Μανδαράκη, Νίκου Καρίμπα. Πρόκειται για 7 νέα τραγούδια σε Λαϊκό - έντεχνο ύφος με τίτλους, "Ξύπνα μεγάλε Συριανέ", "Ποιο τρένο σε ταξίδεψε", "Το φεγγαράκι δάκρυσε", "Όταν θυμάμαι τα παλιά", "Άδεια τα χρώματα του ήλιου", και "Έχω ένα φίλο". Επίσης κυκλοφόρησε η καινούργια δουλειά μία μουσικοθεατρική παράσταση του Νίκου Καρίμπα με τίτλο "Πάρε το κύμα άνεμε", με τραγούδια μου και άλλων καλιτεχνών. Τέλος ετοιμάζω μια καινούργια δισκογραφική δουλειά με αξιόλογους καλλιτέχνες...."


Οι κυκλάδες
https://www.youtube.com/watch?v=QB3jdr89JIw
Στίχοι: Βαγγέλης Βουτσίνος
Μουσική-Εκτέλεση-Ενορχήστρωση: Ευθύμης Παπαδόπουλος

1 σχόλιο:

  1. Σας ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση και σας ζητώ πραγματικά συγνώμη για την αβλεψια μου.

    Καλή σας μέρα.
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες