28/6/24

Μαρίνα Βολουδάκη (Αυτοβιογραφία)

"Γεννήθηκα στη Γερμανία από μετανάστες γονείς και μεγάλωσα στον Βόλο. Οι ρίζες της καταγωγής μου κρατούν από τη Θεσσαλία κι από την Κρήτη. Ξεκίνησα με μια τυχαία συνάντηση με τον Γιώργο Ζαμπέτα, ο οποίος μου έδωσε το χρίσμα της φωνής μου με τη χαρακτηριστική πένα της ψυχής του. Το 1996 μπήκα στη δισκογραφία συμμετέχοντας στο συγκρότημα των "Πελόμα Μποκιού" και τον μοναδικό Βλάση Μπονάτσο. Η ανήσυχη όμως φύση μου με πήγε και σε άλλα μονοπάτια της μουσικής. Συνεργάστηκα με την Καίτη Χωματά, τον Σπύρο Ζαγοραίο, με τον Μάνο Ξυδούς στην πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, καθώς και με τη συνθέτρια Πηγή Λυκούδη. Τα τελευταία χρόνια ερμηνεύω την ποίηση. Η ποίηση άνοιξε νέους ορίζοντες και μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω υπέροχους ανθρώπους ποιητές και καλλιτέχνες δημιουργούς μα πάνω από όλα να γνωρίσω τον εαυτό μου." Πηγή:

Η Σβετλάνα η Τάνια & τα μπλε κομμούνια
https://www.youtube.com/watch?v=H17RbFgCza0
Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος 
Μουσική: Σπύρος Ζαγοραίος 
Εκτέλεση: Σπύρος Ζαγοραίος & Μαρίνα Βολουδάκη


Αντίλαλος
https://www.youtube.com/watch?v=l6S7VHzDZO0
Ποίηση: Αδάμος Μουζουρής
Μελοποίηση: Γιώργος Φουντούλης
Εκτέλεση: Μαρίνα Βολουδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες