24/5/13

Δημήτρης Σταρόβας: Ιδιόχειρο βιογραφικό

Ιδιόχειρο βιογραφικό του Δημήτρη Σταρόβα 

«Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, στην εφηβεία μου είχα μανία με τον αθλητισμό. Ήμουν ακοντιστής για πολλά χρόνια, και σε μια εποχή που ο αθλητής δεν είχε προοπτική. Ασχολιόσουν μόνο από καύλα ή από εσωτερική ανησυχία. Κάποια στιγμή, είχα βρει ένα όργανο γυμναστικής που λεγόταν Bullworker. Το είχα στο σπίτι και μια μέρα ένας φίλος μου, ο Σωκράτης μου ζήτησε να το ανταλλάξω για μια εβδομάδα με μια κιθάρα. Το δέχτηκα. Πήρα την κιθάρα, άρχισα να βγάζω κάτι μελωδίες πάνω σε μια χορδή και απορούσα τι κάνουν οι υπόλοιπες – τι ρόλο παίζουνε. Όταν τελείωσε η ανταλλαγή έψησα τη μητέρα μου και μου αγόρασε κιθάρα. Εν τω μεταξύ, ήρθε σπίτι ένας άλλος φίλος που είχε μπαρκάρει στα καράβια και του είχαν δείξει πώς να παίζει. Την κούρδισε, έπαιξε ένα λα μινόρε, άκουσα πολυφωνία για πρώτη φορά και μαγεύτηκα. Είπα ότι αυτό θα κάνω στη ζωή μου και έτσι ξεκίνησε η ιστορία μου με τη μουσική. Στην Πέμπτη γυμνασίου σταμάτησα το σχολείο και δεν το τελείωσα ποτέ, παρότι ήμουν καλός μαθητής. Το παράτησα εξαιτίας του μπιλιάρδου. Έπαιζα όλη μέρα γαλλικό. Λίγο αργότερα, στα 18 μου άρχισα να ασχολούμαι επαγγελματικά με τη μουσική. Σε μια άγρια εποχή, που αν διάλεγες να γίνεις μουσικός θα ‘παιζες ή στα μπουζούκια, ή σε πανηγύρια. Η φάση ήταν και λίγο συνυφασμένη με την αλητεία και δεν είχε προοπτικές – καταδίκη ήταν, χωρίς ωράριο. Έχει τύχει να παίξω από τις δωδεκάμισι το βράδυ σερί μέχρι τις δώδεκα παρά τέταρτο το επόμενο μεσημέρι. Πέρασα πολλά χρόνια και στα μπουζούκια και στα πανηγύρια. Το ’84-’85 ζούσα στο Βέλγιο, πάλι σε μπουζούκια. Μετά γνωρίστηκα με τον Παπάζογλου, παίξαμε μαζί τρία χρόνια και το 1990 έγιναν οι Άγαμοι Θύτες. Τα υπόλοιπα είναι λίγο – πολύ γνωστά». Πηγή kleisetrapezi.gr
Γνωστές επιτυχίες του Δημήτρη Σταρόβα: Apisi.com, Ανεμογκάστρι, Είναι μύθος, Ο αγλέορας, Αυτό που θέλου οι γυναίκες, Κυτταρίτιδα, Έχω πάθει ποιότητα
Εχω πάθει ποιότητα
http://www.youtube.com/watch?v=hj8QncBVbXU
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Δημήτρης Σταρόβας

  
Μην μου λες αντίο (σε ελεύθερη διασκευή)
http://www.youtube.com/watch?v=aJUKrqQP2mk
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση: Κώστας Μακεδόνας

1 σχόλιο:

  1. Γεννήθηκε στις 10 Απριλίου 1963 στη Θεσσαλονίκη.

    "Ο Σταρόβας ξεκίνησε τα καλλιτεχνικά του βήματα σαν ηλεκτρικός κιθαρίστας στην Ταχεία Θεσσαλονίκης του Νίκου Παπάζογλου. Εξαιρετικός ηχολήπτης σε στούντιο αλλά και σε live, γίνεται στη συνέχεια βασικό στέλεχος στο σχήμα “Άγαμοι Θύται” και αρχίζει να ξεδιπλώνει σιγά σιγά τα ταλέντα του... τραγουδοποιός, ηθοποιός, μάγειρας, αθλητικός σχολιαστής, παραγωγός ραδιοφώνου, καλοφαγάς" kleisetrapezi.gr

    Έχει συμμετάσχει ως guest star σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές και διακρίνεται για το χιούμορ του. Επίσης, κατά το παρελθόν παρουσίαζε μαζί με τον Στάθη Παναγιωτόπουλο στη ΝΕΤ την εκπομπή μαγειρικής "Νυστικό αρκούδι". Ακόμα, είναι από τα βασικά μέλη της μουσικοκωμικής μπάντας "Άγαμοι Θύται" μαζί με τους Ιεροκλή Μιχαηλίδη και Θοδωρή Αθερίδη.στο οποίο συμμετείχε γράφοντας, παίζοντας και σκηνοθετώντας.

    Στην κανονική εκτέλεση του τραγουδιου "Έχω πάθει ποιότητα" υπάρχει η στροφή το οποίο όμως δεν ακούγεται σε αυτή την τηλεοπτική εκτέλεση.

    Έχω εντρυφήσει στην τέχνη
    Δεν κυνηγάω πια κορίτσια φιλήδονα
    Μελετάω με πάθος τα δικοτυλήδονα

    Σημείωση:
    *Δικοτυλήδονα είναι τα φυτά των οποίων ο σπόρος ή το έμβρυο έχει δύο εμβρυακά φύλλα ή κοτυληδόνες. Τα δικοτυλήδονα φυτά είναι η μεγαλύτερη κλάση των αγγειόσπερμων φυτών και η μεγαλύτερη του φυτικού βασιλείου με πάνω από 155,000 είδη. Είναι φανερόγαμα φυτά, δηλ έχουν ρίζες, βλαστούς και φύλλα και παράγουν άνθη. Τα δικοτυλήδονα χαρακτηρίζονται από φύλλα που έχουν δικτυωτή νεύρωση, έχουν μίσχο και δεν έχουν κολεό εκτός από σπάνιες εξαιρέσεις. Είναι επίσης πολυμορφικά και έχουν διάφορα σχήματα όπως οδοντωτά, σφαιρικά, ωοειδή, νεφροειδή, καρδιόσχημα ενώ φέρουν στις περισσότερες περιπτώσεις και παράφυλλα. Η ρίζα τους είναι πασσαλώδης και μακρόβια. Βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα και ευδοκιμούν και κοντά στη θάλασσα. Τα περισσότερα από τα φυτά αυτά είναι θάμνοι και δέντρα ενώ υπάρχουν και πολλά ποώδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες