13/7/13

Αόμματοι productions


Τα μέλη του γκρουπ:
Γιώργος Μίχας -μπουζούκι,κιθάρα,τραγούδι
Δημήτρης Ρέντας -μπουζούκι,κιθάρα,ούτι,φωνή
Πάνος Νάκος -πλήκτρα, τραγούδι,  Νίκος Φάκαρος -βιολί, 
Στέλιος Φράγκος -τουμπερλέκι, κρουστά

"Το καλοκαίρι του 2009 μαζευτήκαμε σε ένα ικαριώτικο μεζεδοπωλείο μια Κυριακή μεσημέρι και μετά από κάποια ώρα, ανεβήκαμε στο πάλκο και παίξαμε γνωστά τραγούδια. Επειδή ο ήλιος μας στράβωνε, φορέσαμε γυαλιά ηλίου. Ξαφνικά όλο το μαγαζί φόρεσε γυαλιά ηλίου και φώναζαν "Οι Αόματοι" και έτσι και έμεινε." Γιώργος Μίχας

"Τους γνωρίσαμε μέσα από το "Ελλάδα έχεις ταλέντο". Η μουσικη τους, που είναι ένα μείγμα ρεμπετολαικορέγγε, σίγουρα είναι ικανή να ξεσηκώσει τους ακροατές. Το όνομα προέκειψε εντελώς τυχαία. Πηγή: gr8media.gr
 
Κυριακή στην παραλία ( Home Edition )
http://www.youtube.com/watch?v=ISNnPcPwTdc
Καλοκαιρινές Ιστορίας από τους Aommatoi Productions


 Κυριακή στην παραλία
( Mμμ Μμμ Μμμ Μμμ )
Πήραμε τα μπρατσάκια μας και τα σωσίβιά μας
την Κυριακή πρωί-πρωί με τα κουτσούβελά μας
ξεκίνησα να οδηγώ να πάω παραλία
μπήκα στην Αττική Οδό κι ώρα ήταν μία
σαν πλήρωσα διόδια και γκρίνιαζε η γυναίκα
είδα μπροστά μου μια ούρα έγινα σαν το Πρέκα

Φτάνω πληρώνω είσοδο 50 ευρουλάκια
και άλλα 20 μετά καφέ και πατατάκια
άραξα στην ξαπλώστρα μου λιγάκι να μαυρίσω
να πάρω χρώμα μπρούτζινο και μαύρος να γυρίσω
πάω να μπώ στη θάλασσα και αχινό πατάω
και μακροβούτι έκανα και τσούχτρα πάω πάνω

Σκάει ο μαύρος με CD και παίρνω χαλασμένο
δαγκώνω ένα λουκουμά φεύγει το σφραγισμένο
ρακέτες παίζουν τα μικρά η μπάλα σκάει στη μύτη
μαζεύω τις πετσέτες μου και φεύγω για το σπίτι
στο δρόμο πάλι κίνηση μου άναψε το αμάξι
και την "Express" εκάλεσα να ΄ρθεί να μου το φτιάξει

Μετά από ένα τετράωρο φτάνω στο σπιτικό μου
πάω στο μπάνιο να πλυθώ να βγάλω το μαγιό μου
δύο κατσαρίδες περπατούν επάνω στην μπανιέρα
Θεέ μου τί άλλο θα συμβεί ετούτη πιά τη μέρα
ξαπλώνω για να κοιμηθώ και τσούζει το κορμί μου
κι ένα κουνούπι τριγυρνά επάνω στο αυτί μου

ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΟΥ
ΓΑΜΩ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ
 
"Φιλιά σε όλου τους παραθεριστάς"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες