17/4/18

Γιάννης Σιδέρης

Ο μπουζουξής, συνθέτης και τραγουδιστής Γιάννης Σιδέρης γεννήθηκε στην Γαστούνη Ηλείας. Από 9 ετών ήταν μέλος της φιλαρμονικής ορχήστρας και σαν παιδί θαύμα πρωτοεμφανίστηκε στο Άλσος, στο πεδίο του Άρεως δίπλα στο Γιώργο Οικονομίδη και τον Όμηρο Αθηναίο παίζοντας κορνέτα. Στα 14 του, αρχίζει να εργάζεται στο λαϊκό κέντρο ''ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΑ'' παίζοντας κορνέτα αλλά εκεί του γεννήθηκε η επιθυμία να ασχοληθεί με τα έγχορδα όργανα. Γνωρίζοντας μουσική και με σπουδές μόνο έξι μηνών στη σχολή Θ. Δερβενιώτη, έγινε ένας σπουδαίος σολίστας του μπουζουκιού. Το 1967 τον ανακαλύπτει ο Σπύρος Ζαγοραίος και τον παίρνει μόνιμο συνεργάτη του. Ακολούθησαν πολλά μεγάλα ονόματα της εποχής συνοδεύοντας τα με το μπουζούκι του, στα λαϊκά κέντρα και στις δισκογραφίες τους. Σαν σολίστας έχει παίξει πάνω από 1500 τραγούδια, σαν συνθέτης έχει γράψει γύρο στα 200 τραγούδια, σαν τραγουδιστής έχει τραγουδήσει περίπου 250 τραγούδια. Ο Γιάννης Σιδέρης έχει ταξιδέψει για εμφανίσεις, σε πολλά κράτη του κόσμου με μεγάλη επιτυχία. Ιδιαίτερα όμως γνωστός και αγαπητός είναι στην ομογένεια της Αυστραλίας, που πραγματικά τον λάτρεψε για το πλούσιο ταλέντο του, μα πάνω απ' όλα για τον αδαμάντινο χαρακτήρα του.

Πηγή: http://giannissideris.blogspot.com.cy/2010/01/blog-post.html

Θα κλείσω την καρδιά μου φυλακή
https://www.youtube.com/watch?v=2TTKfHI_xbM

LP XAMENA ONEIΡΑ (1979)




Απολογία σου ζητώ
https://www.youtube.com/watch?v=K106DNc6gHE
Στίχοι: Μαρία Μαυριτσάκη
Μουσικη: Γιάννης Σιδέρης
Πρώτη Εκτέλεση: Σπύρος Ζαγοραίος
Από το LP: ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΖΗΤΩ (1977)


3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ !!! ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΝΜ ΜΟΥ ? ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΗ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ... ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΝΜ ΣΤΟ F/B !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟΦΙΛΕ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ έχω καιρό να ακούσω για τον αγαπητό Γιάννη. Που είναι άραγε?? Θα χαρώ να μάθω πως είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες