25/11/18

Κώστας Σούκας (Αυτοβιογραφικό Σημείωμα)

ΚΩΣΤΑΣ ΣΟΥΚΑΣ Συνθέτης - κιθαρίστας "Της Άρτας την περιοχή βρίσκεται το χωριό μου, το μέρος που ΄χω γεννηθεί η αγάπη μου η πρώτη, εγώ είχα ακούσματα από τους αδελφούς μου, και έτσι κιθάρα έμαθα να λέω τους καημούς μου/" "Γεννήθηκα εις το Κομπότι Άρτας στις 20 Δεκεμβρίου 1944. Παίζω κιθάρα από 10 ετών. Κατάγομαι από την μεγάλη οικογένεια των Σουκαίων και είμαι αυτοδίδακτος. Είχα ακούσματα από τα αδέρφια μου και ειδικά από τον αδερφό μου τον Βασίλη Σούκα, ο οποίος έπαιζε όλα τα όργανα. Ακούγοντας την κιθάρα που έπαιζε ο αδερφός μου και το τσίμπαλο έχω κάνει ένα μίγμα κιθάρας-τσίμπαλο και από ένα μεγάλο οργανοπαίχτη, τον Γεράσιμο τον Λάλο ο οποίος ήταν φανταστικός στη μαντόλα. Ακούγοντας επίσης τον αδερφό μου τον Βαγγέλη τον Σούκα στο κλαρίνο, διαμόρφωσα ένα διαφορετικό είδος και έναν ιδιαίτερο ήχο στην κιθάρα μου." "Τα περισσότερα τραγούδια μου, δεν έχω λόγια, σας μιλάει η ψυχή μου και οι έξι χορδές της κιθάρας μου και λένε τον πόνο και τις χαρές του κάθε ανθρώπου." Τέλος ο Κώστας Σούκας εκτός από τις δικές του πολύ ιδιαίτερες μουσικές συγχορδίες υπέγραψε μουσικά και πολύ μεγάλες λαϊκές επιτυχίες όπως: "Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά", "Αμαρτίες" (<άκης Χριστοδουλόπουλος), "Αχ καρδιά μου" (Κώστας Σκαφίδας), "Βγήκε ο ήλιος", "Είδα στον ύπνο μου" (Ελευθερία Χριστοπούλου), "Προδομένα φιλιά" (Φωτεινή Μαυράκη), "Στο κάτω κάτω της γραφής" (Μιχάλης Μενιδιάτης) κ.ά. Ουρανέ μου, ουρανέ μου https://www.youtube.com/watch?v=jQ5bMND5OnQ

Σαν περνάς
https://www.youtube.com/watch?v=nfUFI6inw2k


Το τσιφτετέλι μου
https://www.youtube.com/watch?v=LgBvkkdqWIs
LP MΕΡΑΚΛΟΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ  1979.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες