5/11/18

OGE


Ο Έλληνας ράπερ OGE γεννήθηκε στις 24 Μαΐου 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Καλαμάτα. Σε ηλικία έξι ετών γράφτηκε στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας, παρακολουθώντας προπαιδεία, μουσική θεωρία, αρμονία, φωνητική και μουσικά όργανα (βιολί και πιάνο) και συμμετείχε στην παιδική χορωδία του Ωδείου. Τελειώνοντας την Δημοτικό μπαίνει πρώτος με εξετάσεις στο Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας όπου εκτός από τις μουσικές σπουδές διδάσκεται μουσικά όργανα όπως πιάνο, σαντούρι, ταμπουρά, λαούτο και κρουστά. Το 2005 συμμετέχει στην δεύτερη συλλογή Next Generation, κίνηση ανάδειξης ταλέντων στο χώρο του ελληνικού hip hop της εταιρίας Atlantis. Το 2008 επιστρέφει στην Αθήνα φοιτά στην Σχολή SAE όπου παρακολουθεί μαθήματα Μουσικής Τεχνολογίας. Παράλληλα δουλεύει στην μουσική, συνεργάζεται με καλλιτέχνες μέσα και έξω από το hip hop κινούμενος σε ήχους Urban Hip Hop και RnB όπως οι TNS, Χριστίνα Σάλτη, Josefine, Demy, Αντιγόνη Ψυχράμη, Νίκος Γκάνος κ.ά. OGE ft Αθηνά - Θέλω να ΄μια τα πάντα σου https://www.youtube.com/watch?v=C3umcpIi_eg Στίχοι: OGE, Athena Chrysantidou Μουσική: OGE

"Θέλω να στηρίζεσαι και συ πάνω μου. Αυτό. Αυτό, θέλω να είμαι η κολλητή σου, θέλω να είμαι ο κολλητός σου, θέλω να είμαι η γκόμενα σου, θέλω να είμαι η ερωμένη σου, θέλω να είμαι η μάνα σου, ο μπαμπάς σου, το παιδί σου, η γιαγιά σου, ο παππούς, η νονά σου, θέλω να ΄μα τα πάντα σου, τα πάντα σου." Αθηνά Χρυσαντίδου, παίχτρια τηλεριάλιτη σόου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες