15/7/19

Διονύσης Καλαφάτης (Αυτοβιογραφικό)

Ο τραγουδιστής κα τραγουδοποιός Διονύσης Καλαφάτης γεννήθηκε στο Αργοστόλι της Κεφαλονιάς το 1978 και από 6 χρονών ήρθε σε επαφή με τη μουσική μαθαίνοντας κλασικό πιάνο, ενώ αργότερα ασχολήθηκε και με την κιθάρα. Μετά το σχολείο σπούδασε στις ΗΠΑ στο University Indianapolis. Έχει συνεργαστεί με διάφορους καλλιτέχνες, ενώ έχει κυκλοφορήσει δύο προσωπικούς δίσκους, το "Μαύρο Κοχύλι" (2008) και το "Μισοπέλαγα Καρδιάς" (2011). Αυτή τη στιγμή ζει και εργάζεται στη Ζυρίχη. Ο ίδιος αναφέρει και τα εξής: "Γεννήθηκα στην Κεφαλονιά, στο νησί της ομορφιάς και των ανθρώπων με ελεύθερο πνεύμα, και έζησα εκεί μέχρι και την ενηλικίωση μου. Και οι δύο μου γονείς Κεφαλονήτες. Έχασα τον πατέρα μου σε ηλικία 8 ετών και μεγάλωσα με τη μητέρα μου και τον αδελφό μου. Τους αγαπώ υπερβολικά και τους χρωστάω τα πάντα. Με τη μουσική πρωτοσυναντήθηκα μικρός. Γύρω στα 7 πρωτόπαιξα πιάνο, κάνοντας μαθήματα κλασσικής μουσικής για 6 χρόνια. Δεν ήταν όμως το πιάνο τελικά ο «μεγάλος έρωτας»! Στις αρχές του 2000 στα Εξάρχεια που έμενα τότε, ανακάλυψα το είδος μουσικής που όχι μόνο θα ήταν ο μεγάλος έρωτας αλλά θα του έμενα και πιστός: Το ROCK! Η φωνή μου και το όργανο που μου ταίριαζε περισσότερο από όλα, η κιθάρα, μαζί με τη ροκ μουσική, ήταν για εμένα ο τέλειος συνδυασμός! Βέβαια, όλοι από κάποιον νιώθουμε έμπνευση και για μένα αυτός ήταν ο Αλκίνοος Ιωαννίδης. Τα τραγούδια του, η φωνή του, αλλά κυρίως η στάση του απέναντι στα μουσικά δρώμενα, με γοήτευσαν. Είχα λοιπόν την τύχη να τον γνωρίσω, να με ακούσει και να μου δώσει πολύτιμες συμβουλές για τη μετέπειτα πορεία μου στον χώρο. Ευλογημένη γνωριμία! Μου έδειξε μέσα από τις κουβέντες του τι δρόμο θέλω να πάρω στη μουσική. Έχω κάνει μαθήματα Jazz, ηλεκτρικής κιθάρας καθώς και Jazz αρμονίας με τον Τάκη Μπαρμπέρη για πέντε χρόνια. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα ορθοφωνίας στο Ωδείο Φίλιππός Νάκας, στο Ωδείο τέχνης του Γιώργου Φακανά, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα με την Μαίρη ¨Εσπερ για πέντε χρόνια και συνεχίζω. Από το 2003 έχω παίξει σε αρκετά μαγαζιά, κυρίως μουσικές σκηνές, με αρκετές μπάντες αλλά και σόλο φωνή/ κιθάρα, όπως στον Σταυρό του Νότου, Αρχιτεκτονική, Αέρας κ.α. Το Νοέμβριο του 2003 συμμετείχα σε συναυλία της Emma Shapplin στο Big Top Theater. To 2006 πήρα μέρος στο τηλεοπτικό show του Alpha -- Dream Show, αλλά η συμμετοχή μου διεκόπει αναγκαστικά λόγω...στρατού! Τα τελευταία χρόνια έχω κάνει αρκετές συναυλίες εκτός Αθηνών , συμμετέχοντας και σε μεγάλα Φεστιβάλ όπως στο «Νεστόριο». Τον Ιανουάριο του 2009 κυκλοφόρησε ο πρώτος προσωπικός μου δίσκος σε μουσική και στίχους δικούς μου, με τίτλο « Μαύρο Κοχύλι». Τον Οκτώβριο του 2011 κυκλοφόρησε ο δεύτερος δίσκος μου με τίτλο "Μισοπέλαγα Καρδιάς" με παραγωγή,μουσική και στίχους δικούς μου.Την ενορχήστρωση την επιμελήθηκα εγώ απο κοινού με τον Χαράλαμπο Παρίτση."
Διονύσης Καλαφάτης - Δρόμοι ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=HmKzcOsPzic
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Διονύσης Καλαφάτης
Από το δίσκο "Μαύρο Κοχύλι" (2008)


Διονύσης Καλαφάτης - Μια μεγάλη ανάσα ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=TWzvtlNJdXQ
Από το δίσκο "Μαύρο Κοχύλι" (2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες