18/8/19

Άννα Ιωαννίδου

Η στιχουργός και ερμηνεύτρια Άννα Ιωαννίδου γεννήθηκε το 1966 στην Κομοτηνή και μεγάλωσε στην Αθήνα. Μετά το σχολείο φοίτησε για δύο χρόνια στη Γαλλική Ακαδημία στο Villefranche-sur-Mer και τώρα εργάζεται σαν γραμματέας. Από παιδί είχε αγάπη για το γραπτό λόγο και το στίχο έτσι αβίαστα άρχισε να γράφει και τα δικά της τραγούδια που τα ερμήνευε είτε η ίδια είτε τα έδινε σε άλλους καλλιτέχνες. Στην προσωπική της δισκογραφία σαν τραγουδίστρια συγκαταλέγονται το άλμπουμ  "'Έχω καρδιά" (1999) και το LP "Πες μου τι" (1999) ενώ έχει συνεργαστεί σαν στιχουργός με τους Χαριτοδιπλωμένο, Αλκαίο, Κορκολή, Πάριο, Γονίδη, Βόσσου, Αρβανίτη, Παπαρίζου κ.ά.  Τέλος η Άννα Ιωαννίδου έχει μεταφράσει ακόμη και στίχους στα ελληνικά σε πάρα πολλές αγαπημένες ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney και της Dreamworks.



Πες μου τι ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=0AQvkKOMmF0
Στίχοι: Άννα Ιωαννίδου-Κωνσταντίνος Παντζής Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής Από το LP/CD '' ΕΧΩ ΚΑΡΔΙΑ '' που κυκλοφόρησε το 2001

Άλλη αρχίζω ζωή ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=sEgDZYMqpr4
Στίχοι: Άννα Ιωαννίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος
Από το LP/CD '' ΕΧΩ ΚΑΡΔΙΑ '' που κυκλοφόρη
σε το 2001


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες