8/10/20

Χρήστος Σαρλάνης

Γεννηθείς 13 Μαΐου 1966 εν Χίω
"Ασχολήθηκα με την μουσική από τα 7 μου χρόνια ... Ζήτησα να μου πάρουν οι δικοί μου ένα μπουζούκι...Τα πρώτα τραγούδια που έμαθα μόνος ήταν η ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ και ο ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ ... Μετά από ένα χρόνο με έγραψαν στο ωδείο και μάθαινα αρκετά εύκολα ,αλλά δεν πήγαινα καλά στο σχολείο .. η μεγάλη μου αγάπη ήταν η μουσική !!! Μετά από μερικούς μήνες με σταμάτησαν από το ωδείο. Όμως εγώ δεν σταμάτησα να μελετάω . Όταν πήγα στο στρατό ήξερα αρκετά κάλα και με έβαλαν στην ορχήστρα του στρατού. Τα βράδια δούλευα στην ΧΙΟ όπου υπητετούσα και σαν τραγουδιστής. Μου το πρότειναν κάποιοι φίλοι που με άκουσαν να τραγουδω.. Σιγά-σιγά άφησα το μπουζούκι και όταν τελείωσα το στρατιωτικό συνέχισα να τραγουδώ , σε διάφορα μαγαζιά ανά την ΕΛΛΑΔΑ ... Αρκετά χρόνια μετά και αφού γνωρίστηκα με πολλούς μουσικούς έκανα το πρώτο μου τραγούδι στο στούντιο και έμελε να γίνει και γνωστό !! .. ΅ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΣ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΅...!!"

Χρήστος Σαρλάνης -Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=gqTAS3NYd4g
Στίχοι: Νίκος Μητροσύλης Μουσική: Γιάννης Φακίρης

Χρήστος Σαρλάνης ft Κατερίνα Στικούδη -Κάνω ένα τσιγάρο και την κάνω ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=qg5q0l5mg6c
Στίχοι: Νίκος Μητροσύλης Μουσική: Γιάννης Φακίρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες