5/7/21

Γιούλα Γεωργίου

Η Κύπρια στιχουργός Γιούλα Γεωργίου έχει συνεργαστεί δισκογραφικά με πολλούς και καταξιωμένος Ελλαδίτες και Κυπρίους τραγουδιστές όπως οι Αντώνης Βαρδής ("Εγώ αγάπη μου εγώ", "Επίλογος", "Ούτε ένα βλέμμα" "Τρίτη  φορά"), Γιάννης Βαρδής ("Για Θεσσαλονίκη Αθήνα"), Αντώνης Ρέμος ("Έτσι ξαφνικά", "Ήτανε λάθος μου"), Καίτη Γαρμπή ("Δώρο Θεού", "Απονομή δικαιοσύνης"), Στέλιος Ρόκκος - Ευρυδίκη ("Μισοφέγγαρα"), Τζένη Βάνου ("Ούτε μια φορά") Βαλάντης ("Εγώ που ξέρω να σου πω" ), Κωνσταντίνος Χριστοφόρου ("Άσε καλύτερα", "Φεύγω φοβάμαι να δίνω"), Γιώργος Παπαδόπουλος ("Θέλω να είμαστε μαζί", "Εσύ δεν ξέρεις"), Γιώτα Γιάννα ("Αγάπησα τη νύχτα"), Ελένη Δήμου ("Κανονικά"), Σαμπρίνα ("Αν", "Λες"), Έλλη Κοκκίνου ("Κάποια μέρα"), Έλενα Παπαρίζου ("Ούτε κι εσύ"), Διονύσης Σχοινάς ("Δε θα σε αφήσω ποτέ μου"), Χριστίνα Μαραγκόζη ("Φωτάκι αναμμένο"), Νατάσα Θεοδωρίδου ("Ποτέ δεν έφυγα από δω"), Νίκος Ρωμανός ("Ήσουν εσύ"), Ελισάβετ Σπανού ("Μη με ρωτάς"), Άκης Δείξιμος ("Διάβασε τα μάτια μου"), Τάκης Ζαχαράτος ("Ακόμα σ' αγαπώ") κ.ά..

Ούτε ένα βλέμμα
https://youtu.be/M4hOmIm78Ro
Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου
Μουσική-Εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες