10/12/14

Βαγγέλης Γερμανός ( Αντί βιογραφικού )

"Ίσως...ο μοναδικός.. Γερμανός..που ανέχομαι να "ακούω"...:" ΙΩ ΤΖΙΝΤΑ

Η ιστορία ως εδώ
Με θυμάμαι στα σπάργανα
να ψελλίζω ρεμπέτικα
στα σκαλιά τεμπελιάζοντας
και στο βάθος τα κύματα.
Η κιθάρα το πάθος μου
γητεμένος απόλυτα
μαθητεύω στα έντεκα
στον τυφλό μου το μέντορα.
Τραγουδάκια, παιξίματα
χωρισμοί και σμιξίματα
ζωγραφίζω το μύθο μου
στο βυθό αλητεύοντας.
Είμαι δηλαδή
του νερού παιδί
μέσα μου βλέπω
μονάχα θάλασσα...
Β.Γ


Ο Απόκληρος (Σε πολύ κάντρυ ρυθμούς)
https://www.youtube.com/watch?v=UEGxYXkwmxE
Στίχοι-Μουσική: Βαγγέλης Γερμανός
Εκτέλεση: Βαγγέλης Γερμανός- Ελευθερία Αρβανιτάκη ( Ντουέτο Αρβανιτάκη

Μάσκες  
https://www.youtube.com/watch?v=Wn78_di13Ig
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Βαγγέλης Γερμανός

1 σχόλιο:

  1. "Ο Βαγγέλης Γερμανός γεννήθηκε στις 14 Νοεμβρίου του 1949 στον Πειραιά όπου και μεγάλωσε.
    Σπούδασε στο Μαθηματικό της Θεσσαλονίκης αλλά συνέχισε με μεταγραφή στην Αθήνα. Παράλληλα σπούδαζε κιθάρα και θεωρητικά.
    Από τις πρώτες του εμφανίσεις ήταν στην Αθήνα στο συγκρότημα του Διονύση Σαββόπουλου.
    Είναι παντρεμένος από τα 20 του χρόνια και με τη σύζυγό του έχουν αποκτήσει μία κόρη, την Αλίκη.
    Πέρα από το τραγούδι, ο Βαγγέλης Γερμανός ασχολήθηκε και με την υποκριτική συμμετέχοντας στις σειρές "Γλυκόξινο κρασί", "Νυχτερινοί ακροβάτες" και "Ο τελευταίος παράδεισος".
    Ακόμα, συμμετείχε στις ταινίες "Βαριετέ", "Ο αδέλφός μου κι εγώ", "Οδός Πανεπιστημίου δεν υπάρχει", "Κρητική ιστορία", "Χάρτινο καράβι" και "Κόκκινος κύκλος".
    Και εσχάτως κριτής με μεγάλη επιτυχία στο Music School του MEGA.

    ishow.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες