21/10/14

Antoine Parinis "Δεν είμαι καλλιτέχνης είμαι πυροτέχνης"

Και με θητεία στο Προπολεμικό Ρεμπέτικο
με το συγκρρότημα ΔΥΟ ΣΠΑΘΙ
Είμαι νέος με προσόντα, έτσι λένε οι ειδικοί.
Σπούδασα χρονάκια δέκα εις την Φιλοσοφική.
Χτύπησα και φίνο μάστερ στους χαμένους ποιητές,
τέτοια ώρα ,τέτοια λόγια, φιλαράκο τι τα θες;


"Στην ταμπακέρα, γιατί κουράζω. Το μουσικό μου ύφος έχει σαφώς στοιχεία και απ΄ την μουσική του Μήτσου του Πουλικάκου και του Σιδηρόπουλο και του Άσιμου και του Πανούση και του Ζωρζ Πιλαλί και γενικά αυτής της μουσικής σκηνής στην Ελλάδα. Εγώ τώρα ξεκινάω, παρότι δεν είμαι μικρός, είμαι 37 χρονών, τώρα ξεκινάω να κάνω κάτι στην μουσική και δεν θεωρώ ότι είμαι επίγονος κάποιου, απλά συνεχίζω πάνω σε κάτι που έχτισαν κάποιοι άλλοι, είναι αυτό που λέω και πρέπει να το λέμε για να υπάρχει δικαιοσύνη, κάποιοι κόψανε τα χόρτα και ματώσανε για να φτιάξουν το μονοπάτι να το περάσουν οι κατοπινοί και κάποιοι άλλοι κόβουν το χόρτο για να το ρίξουν στον Πλούταρχο στο σκυλάδικο και στα ξύδια. Διαλέγεις και παίρνεις. Βιώνω την ενασχόληση μου με η μουσική σαν ένα παιδί που παίζει με τις λάσπες και τρώει χώματα."

"Ευχαριστώ το Μήτσο (Πουλικάκο), τον αγαπάω να ΄ναι καλά. Το μόνο σίγουρο απ΄ όλα αυτά που είπε, είναι ότι είμαι παιδί απ΄ τη Λαμία. Αυτό." [1]

Ντύνω το παρόν στην πένα, δε με μέλει για τα αλλού
κι όσα θε να φέρει η τράτα κέρασμα στη Μιχαλού.

Πανδοχείο "η Ανεργία", αχ πατρίδα μου γλυκιά
το δισάκι μου στον ώμο, κρύο αίμα στην καρδιά.
Χάραμα στο Βερολίνο τραγουδώ ρεμπέτικα,
με κοιτάζω πια στα μάτια και ξηγιέμαι σέρτικα.

Στίχοι, Μουσική, Ερμηνεία: Antoine Parinis
https://www.youtube.com/watch?v=3SEe_D4cpmQ
(Αφιερωμένο σε όλους τους Έλληνες μετανάστες στο Βερολίνο)


Μη Με Τσιτώνεις, Bambola  
https://www.youtube.com/watch?v=AudmtdwO3Xo
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Αντουάν Παρίνης



Κιούσπα
https://www.youtube.com/watch?v=9i-ZdoAxz6E
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Αντώνης Παρίνης



Ο Αντουάν Παρίνις γεννήθηκε στη Λαμία στις 28 Οκτωβρίου του 1977. Φήμες περί του ότι εγεννήθη την ώρα της εθνικής παρελάσεως απορρίπτονται κατηγορηματικά ως ψευδείς και ανυπόστατες. Σπούδασε χρονάκια δέκα εις την Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, απ' όπου εξήλθε- πρωτότυπο!!- άνεργος φιλόλογος. Πλην όμως, η φοιτητική του ζωή διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο στην καλλιτεχνική του συγκρότηση και πορεία. Αυτοδίδακτος μουσικός, τραγουδιστής , στιχουργός, συγγραφέας -άνευ περγαμηνών προς το παρόν- και τραγουδοποιός από το 1997 μέχρι το 2003 στη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης. Από το 2004 και εξής συνεχίζει το καλλιτεχνικό του έργο στη Λαμία, περιδιαβαίνοντας τον ωκεανό της Τέχνης με την δική του σκωπτική οπτική, σατιρίζοντας τα νεοελληνικά μικροαστικά ευτράπελα και κυρίως τον ίδιο του τον εαυτό, ως γνήσιο μικροαστικό απότοκο. Το προσωπικό του άλμπουμ, με τίτλο «  ΠΟΥΛΕΡΑΣΙΟΝ» είναι στη γάστρα και αναμένεται να κυκλοφορήσει στο μέλλον από τη FREEVOICE RECORDS

Mια μεγάλη συζήτηση Ελευθεριακού και Παρίνι (συν 3 νέα τραγούδια)
https://www.youtube.com/watch?v=KQ4wPsZ4Xl4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες