15/10/14

Γιάννης Μηλιώκας

"Η μουσική είναι απογειωτική και λίγο θεϊκή. Σου θυμίζει το εν δυνάμει του ανθρώπου, το τί μπορεί να κάνει ο καθένας μας όχι στην καθημερινότητά του, αλλά στην υπέρβασή του..."

-Και το “Για Το Καλό Μου” πώς σας ήρθε;
"Το είχα ξεκινήσει σε ένα πακέτο από τσιγάρα –ήταν πλακέ τότε τα πακέτα και από πίσω έγραφες. Έδωσα τους πρώτους στίχους στον παραγωγό μου και ανατρίχιασε. Μου είπε να το συνεχίσω, να γίνει τραγούδι. Εγώ δεν ήθελα γιατί με στεναχωρούσε. Με έβαλε λοιπόν με το ζόρι να θυμηθώ και να καταγράψω μερικά δικά μου βιώματα και κάποια άλλα γενικά."
 -Γιατί αγγίζει τόσο κόσμο;
"Ολα αυτά που λέει τα σκεφτόμαστε ο καθένας στο σπίτι του, αλλά η μουσική λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος. Συνειδητοποιείς μέσα από ένα τραγούδι αυτό που αισθάνεσαι και λες ΟΚ, δεν είμαι ο μόνος, υπάρχει και ένας άλλος που το παρατήρησε και το εξέφρασε και μου δίνει και λύση. Ή τουλάχιστον ο στόχος μου είναι να παίζει τέτοιο ρόλο το τραγούδι."  
Συνέντεξη του Βύρων Κριτζάς στο avopolis.gr
Για το καλό μου
http://www.youtube.com/watch?v=IXCdu98ULZc
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Γιάννης Μηλιώκας



Ο Γιάννης Μηλιώκας είναι τραγουδοποιός, γεννημένος στη Θεσσαλονίκη το 1950. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στη δεκαετία του 1980 και είχε αμέσως μεγάλη απήχηση. Τα τραγούδια του «Κακοσάλεσι», «Για το καλό μου», «Ροζ» (ντουέτο με την Αφροδίτη Μάνου) «Ποιμενικό Ροκ», «Να δείς που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες» και το «Γκρέγκο Μασκαρά», έγιναν επιτυχίες σταθμοί στην ελληνική μουσική. Το 2010 εξέδωσε και ένα βιβλίο το "Μαίανδρος: Η άγνωστη γυμναστική των αρχαίων Ελλήνων" από τις εκδόσεις ΚΑΚΤΟΣ.

Ζητώ Συγνώμη 
https://www.youtube.com/watch?v=F1Zu0Khyqjk
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Γιάννης Μηλιώκας 
Η οπτική κάλυψη του τραγουδιού του Μηλιώκα, έγινε από το 4ο και 50ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου, για τη γιορτή της επετείου της 28ης Οκτωβρίου. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες