15/1/15

Κορίνα Λεγάκη

"...δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψεις τα συναισθήματα που μας χαρίζει απλόχερα με τη φωνή της η Κορίνα Λεγάκη κάθε φορά που ανεβαίνει πάνω στη σκηνή" Γ. Άγγελου

Κατάγεται από το Ηράκλειο Κρήτης. Σπούδασε κλασσικό και τζαζ τραγούδι, πιάνο και ορθοφωνία και Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Μιλάει πέντε γλώσσες και από το 2001 εργάζεται επαγγελματικά ως τραγουδίστρια. Έχει εμφανιστεί σε μουσικές σκηνές καθώς και σε φεστιβάλ. Το 2007 συνεργάστηκε με τον συνθέτη Μ. Κουναλάκη. Σε συνεργασία με τη σκηνοθέτιδα Κλειώ Φανουράκη πρωταγωνίστησε σε δύο μουσικοθεατρικές παραστάσεις: «En face» στην Κρήτη και  «Αρόδου» στην Αθήνα. Συνεργάζεται με το συγκρότημα Αρμός δισκογραφικά και σε live. Το 2010 ξεκίνησε η συνεργασία της με τον συνθέτη Δημήτρη Μαραμή, με τον οποίο πραγματοποιεί σειρά συναυλιών σε όλη την Ελλάδα. http://www.batsioulas.gr/

Κορίνα Λεγάκη - Μη μου μιλάς
https://www.youtube.com/watch?v=yOjr_0Cl0yw&spfreload=10
Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μουσική: Δημήτρης Μαραμής


Κορίνα Λεγάκη - Ώ μη με βλέπετε που κλαίω
https://www.youtube.com/watch?v=4g9uy18Yac4&spfreload=10
Ποίηση: Μαρία Πολυδούρη
Μουσική: Δημήτρης Μαραμής


1 σχόλιο:

  1. (Ω, μη με βλέπετε που κλαίω...)
    Συγγραφέας: Μαρία Πολυδούρη
    Από τη συλλογή «Ηχώ στο Χάος»

    Ω, μη με βλέπετε που κλαίω,
    δεν έχω θλίψη στην ψυχή μου.
    Ό,τι είχα στη ζωή μου ωραίο
    χάθηκε κ’ είμαι μοναχή μου.

    Είνε η ζωή μου χωρίς χάρη,
    χωρίς χαρά και χωρίς λύπη.
    Κι’ αν τη ματιά δε μούχουν παρει,
    ο λογισμός μου πάντα λείπει.

    Με τις σκιές μαζί γυρίζω.
    Η μοναξιά πλατιά με ζώνει.
    Τους τόπους πια δεν τους γνωρίζω.
    Νοιώθω πυκνό να πέφτη χιόνι.

    Τίποτε εδώ δε με πλανεύει.
    Τίποτε εκεί δε μ’ οδηγάει.
    Η σκέψη μου όλο και στενεύει,
    ενώ η καρδιά μου όλο λυγάει.

    Ω, μη με βλέπετε που κλαίω,
    κάποια παλιά συνήθεια θάναι.
    Τα μυστικά μου όλα σας λέω,
    τώρα που πια δε με μεθάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες