2/8/16

Γιώργος Παυριανός

Ο στιχουργός των σουξέ Γιώργος Παυριανός γεννήθηκε στις 29 Ιουνίου 1965 στην Πάτρα. Αριστούχος μαθητής, μπήκε με υποτροφία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το οποίο ουδέποτε τελείωσε. Το 1978 εργάστηκε στο Τρίτο Πρόγραμμα του ραδιοφώνου με διευθυντή το Μάνο Χατζιδάκι. Στη δισκογραφία εμφανίστηκε το 1981. Το διάστημα 1986-1996 δούλεψε σαν δημοσιογράφος στα περιοδικά "Πρόσωπα", "Κλικ", "Men", "Diva", Γυναίκα", "Nitro". Το 2006 ξεκίνησε η συνεργασία του με την Athens Voice .Ο Παυριανός αρθρογραφεί κάθε εβδομάδα στην εφ. Athens Voice, ενώ αυτή την περίοδο ετοιμάζει μια συλλογή από τα τραγούδια του, η οποία θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο.
Επιτυχίες: Αλλάξανε τα πλάνα μου, Παιδί της νύχτας (Μαζωνάκης), Γαμώ την καταδίκη μου (Κωνσταντόπουλος), Εγώ δεν πάω μέγαρο (Σακελλαρίου), Δεν είσαι εδώ (Βανδή), Σε εχω ερωτευτεί (Ρουβάς), Μη μου πεις το ζωδιό σου (Σαρρής), Ομοφυλόφιλε απολογήσου, Πότε είσαι gay (Άγγελος Παπαδημητρίου) Δώδεκα πόντους και μισό (Κώστας Κόκλας) κ.α
Εγώ δεν πάω Μέγαρο
https://www.youtube.com/watch?v=GT0EGXS0vuQ
Στίχοι: Γιώργος Παυριανός
Μουσική: Νίκος Τερζής
Εκτέλεση: Ρίτα Σακελλαρίου

Το άσμα αυτό αφιέρωσε η Ρίτα Σακελλαρίου στον ηθοποιό Κώστα Ευριπιώτη

Αλλάξανε τα πλάνα μου
https://www.youtube.com/watch?v=GoKqwpitE-Y 
Στίχοι: Γιώργος Παυριανός
Μουσική: Τάκης Μπουγάς
Εκτέλεση: Γιώργος Μαζωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες