19/5/19

Παναγιώτης Λαντούρης

Ο τραγουδιστής Παναγιώτης Λαντούρης γεννήθηκε και μεγάλωσα στη Μύρινα της Λήμνου. Τελειώνοντας το σχολείο, πηγαίνει στην Αθήνα, εγγράφεται στο Εθνικό Ωδείο και σπουδάζει δημοσιογραφία. Ασχολήθηκε με το τραγούδι και τη σύνθεση και εργάστηκε με κορυφαίους και καταξιωμένους συναδέλφους ενώ αν και είχε πολλές ευκαιρίες και προτάσεις να κάνει το μεγάλο μπαμ στην δισκογραφία όπως και ο ίδιος αναφέρει πως "δεν ανταποκρίθηκα σε πρόχειρα και κακά καψουροσκυλάδικα, αν με ρωτήσει κάποιος το μετάνοιωσες, απαντώ οικονομικά ναι ,καλλιτεχνικά και ψυχικά όχι. Έχω κάνει άπειρα υπερατλαντικά ταξίδια με μεγάλη επιτυχία και έχω επισκεφθεί σχεδόν όλη την ελληνική επικράτεια. Υπήρξα από τους πρώτους ραδιοφωνικούς παραγωγούς των Fm ξεκινώντας σαν ραδιοπειρατής. Έχω στην συλλογή μου πάνω από ενάμισι εκατομμύριο τραγούδια όλου του μουσικού φάσματος με ναυαρχίδα το παλιό καλό λαϊκό και το δημοτικό. Έχω συνεργαστεί με κορυφαίους και κορυφαίες ερμηνευτές και ερμηνεύτριες: Καίτη Γκρέυ, Πόλυ Πάνου, Ελένη Βιτάλη, Σταμάτη Κόκοτα, Λευτέρη Μυτιληναίο, Χαρούλα Λαμπράκη, Τζένη Βάνου και πολλούς άλλους."

Παναγιώτης Λαντούρης -Λήμνος μου αγαπημένη
https://www.youtube.com/watch?v=HcdUPI4YdRg


Πάνος Λαντούρης -Μαντινάδες Λήμνου
https://www.youtube.com/watch?v=A665xp-JiwA


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες