3/5/19

Κυριακή Δερέμπεη

Η νεαρή μουσικός και τραγουδίστρια Κυριακή Δερέμπεη γεννήθηκε στις 20 Μαρτίου 1998 στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλωσε σε ένα μουσικό περιβάλλον με τα πρώτα της ακούσματα να είναι οι οι Βυζαντινοί Εκκλησιαστικοί Ύμνοι.

Η ίδια γράφει: "Παίζω σαντούρι, γράφω ποίηση και αγαπώ να τραγουδώ στην ρωσική γλώσσα. Αγαπώ την παράδοση αλλά και την τζαζ μουσική. Είμαι διχασμένη μουσικά ή απλά γεννημένη με πιο ανοιχτούς ορίζοντες. Μισώ το ψέμα και την υποκρισία και αυτά εύκολα δεν τα συγχωρώ. Στα ωδεία από τα πέντε και σημείο αναφοράς ο Μανώλης Μητσιας που στα δώδεκα μου, μου έδωσε την σπίθα επί σκηνής και συνέχισα στο σήμερα! Έως σήμερα το ταξίδι συνεχίζεται.... αγαπώ τα τρία Μ, ποια είναι αυτά; Μίκης, Μάνος, Μίμης. Οι τρεις συνθέτες της καρδιάς μας. Κι εννοείται έχω ακόμα πιο πολλούς αγαπημένους, εξίσου. Όμως αυτό θα το δείτε από τις μουσικές επιλογές μου και τα post μου."


Στα τέλη του 2013, κυκλοφορεί και η πρώτη της δισκογραφική δουλειά, συμμετοχή σε CD φιλανθρωπικού χαρακτήρα, με τους κορυφαίους της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής. Τον Δεκέμβριο του 2014, εκδίδει τη πρώτο της βιβλίο με ποιήματα που αποτελεί το πρώτο μέρος της ποιητικής της συλλογής «Με τα μάτια της καρδιάς, από τα βάθη της ψυχής» με την στήριξη του Πολιτιστικού Λαογραφικού Συλλόγου Βόρειας Ελλάδας. Παρά το νεαρό της ηλικίας έχει καταφέρει να έχει στο ενεργητικό της πολύ σπουδαίες συνεργασίες ενώ πλέον έχει αρχίσει σταδιακά να κτίζει δειλά-δειλά και τη προσωπική της δισκογραφική δουλειά.

Κάιρο ( Video Cip ) https://www.youtube.com/watch?v=SjWV63ab00U Στίχοι: Άντα Δούκα Mουσική: Στέφανος Κορκολής Εκτέλεση: Κυριακή Δερέμπεη

Έρωτας Στο Αιγαίο
https://www.youtube.com/watch?v=68HbS_gPaOs
Στίχοι: Λουκίλα Καρρέρ Πλέσσα Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Εκτέλεση: Κυριακή Δερέμπεη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες