3/10/13

Βαλάντης (Αυτοβιογραφικό Σημείωμα)

Χρυσοβαλάντης Αυγενικός "Γεννήθηκα ένα μεσημέρι της 16ης κάποιου Δεκέμβρη στο «σμαραγδένιο» νησί, τη Ρόδο. Το μαγικό χέρι της μουσικής με άγγιξε για πρώτη φορά στην ηλικία των 4,5 ετών, κι από τότε είμαι ερωτευμένος μαζί της. Ξεκινώντας να μαθαίνω ακορντεόν με το δάσκαλό μου Κ. Αιβάζη, στα 6,5 μου χρόνια γράφω και το πρώτο μου τραγούδι, στίχους και μουσική. Στα 12 μου χρόνια παράλληλα με τα μαθήματα ακορντεόν ξεκινάω και τα μαθήματα παραδοσιακής μουσικής μαθαίνοντας λαγούτο. Τα ήσυχα και καθόλου ιδιαίτερα παιδικά μου χρόνια τελειώνουν, με την αποφοίτησή μου από το τεχνικό λύκειο Ρόδου και "περνάω" στο Τ.Ε.Ι Αισθητικής Αθήνας όπου και αφήνω πίσω το αγαπημένο μου νησί στα 18. Οι άκαρπες προσπάθειές μου να τραγουδήσω σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί της Αθήνας παράλληλα με τις σπουδές μου, (έτσι να βγαίνει και κανένα χαρτζιλίκι) τελειώνουν το 1994, όπου αντικαθιστώ έναν φίλο μου, επίσης Ροδίτη, στο Ρομέο. Εκεί η τύχη μου αλλάζει όταν γνωρίζω τον Τάκη Μπουγά (μαέστρο εκείνη τη χρονιά στο Ρομέο) και μεγάλο συνθέτη) αλλά και τον Πάνο Φαλάρα, μεγάλο στιχουργό. Αναγνωρίζοντας το ταλέντο μου, ο Τάκης και ο Πάνος με προτείνουν στην Μίνος Ε.Μ.Ι για ένα δισκογραφικό συμβόλαιο. Έτσι και έγινε το 1995-96 κυκλοφορώ τη πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, με τον φίλο και παράγωγο μου Βαγγέλη Γιαννόπουλο, με τίτλο "Σε ζητώ στα σινεμά", όπου για πρώτη φορά κυκλοφορώ δικά μου σε σύνθεση τραγούδια και στίχους του επίσης φίλου μου Βαγγέλη Κωνσταντινίδη. Εκείνη τη χρονιά ξεκινάω και τις πρώτες μου εμφανίσεις ως ΒΑΛΑΝΤΗΣ.
Μεγάλες Επιτυχίες: Ακροβατώ, Εγώ θέλω, Το κοριτσάκι μου, Ομολογώ, Όλη η ζωή σου μια βιτρίνα, Στο Ανσανσέρ, Σ΄ ένα χαρτάκι έγραψα κ.α

Και δεν τελειώνουμε ποτέ
https://www.youtube.com/watch?v=J81feGUsQFk  
Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη Εκτέλεση: Βαλάντης / Ευρυδίκη ( Ντουέτο )


Γιατί χωρίς εσένα
https://www.youtube.com/watch?v=jFJPZF9aHYs
Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Μουσική-Εκτέλεση: Βαλάντης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες