19/7/15

Λεωνίδας Μπαλάφας

Γεννήθηκε στην Αθήνα, μα κατάγεται από την Καρδίτσα. Ο Λεωνίδας Μπαλάφας (12 Μαΐου 1981) είναι μουσικός, τραγουδιστής και συνθέτης. Ξεκίνησε τις ζωντανές εμφανίσεις στην μπουάτ Απανεμία στην Πλάκα το 2003, στην συνέχεια ακολούθησαν εμφανίσεις σε διάφορες μουσικές σκηνές της Αθήνας. Το 2006 συμμετείχε στο Fame Story 4 από το οποίο βγήκε και νικήτης. Στην ελληνική δισκογραφία έκανε το ντεμπούτο του με το CD single με τίτλο Ο Λεωνίδας και οι Πότες το 2007. Στην συνέχεια ακολουθούν τα CD "Ταξίδι για να σε βρω" 2009, "Ανοιξιάτικη μέρα" το 2010. Το 2012 κυκλοφορεί από την Antart μια ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρία το διπλό CD του με τίτλο "Ας ρίχνει και χαλάζι" ενώ το 2013 επανέρχεται με το επίσης διπλό CD με τίτλο "Απηλιώτης". Κάθε μία από τις δισκογραφικές του δουλειές έχει και διαφορετικό ύφος, ενώ οι live εμφανίσεις του έχουν έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού.

Βοσκοπούλα
https://www.youtube.com/watch?v=a2udnaBoCKA
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Λεωνίδας Μπαλάφας


Να σταθώ στα πόδια μου
https://www.youtube.com/watch?v=AufQINNTbNc
Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας.
Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης

1 σχόλιο:

  1. Βοσκοπούλα - Λεωνίδας Μπαλάφας

    Άδειασε το ποτήρι μου, γέμισε η καρδιά μου,
    και χίλια δυο καμπαναριά, χτυπούν με το σεβντά μου.
    Φέρομαι λες σαν το παιδί, που ζει στα παραμύθια,αμαν,
    μα από μικρό κι από τρελό, μαθαίνεις την αλήθεια.
    Και η αλήθεια για εμέ, ' κει που φλετράει* η ψυχή μου,
    είναι να ζω πας' στο βουνό, με σένανε καλή μου.

    Ω Βοσκοπούλα θα σε κάνω,
    στο βουνό θε ν'αποθάνω.

    Ν' απλώνεις τη μπουγάδα σου, και να κινούν τα χρόνια,
    ύπνο να κάνουμε αγκαλια, σε καθαρά σεντόνια.
    Κι εγώ να φτιάνω το τυρί, ν' αρμέγω τα γελάδια,
    να τρώμε να χορταίνουμε, ν' αρχίζουμε τα χάδια.
    Προικιά πασούμια και κοφτά, και μια φιλοσοφία,
    πλέξε μου δίπλα στη φωτιά, να βγάνω μελωδία.

    Ω Βοσκοπούλα θα σε κάνω,
    στο βουνό θε ν'αποθάνω.



    *φλετράει=φτερουγίζει,πάλλεται η ψυχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες