1/5/14

Killah P

Ο πατέρας του δούλευε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος έτσι και ο ίδιος μετά το σχολείο, δουλέψει και αυτός σε παρόμοιες εργασίες, ενώ στη συνέχεια είχε αφιερωθεί στη μουσική.
Ήδη από την ηλικία των 18 ετών είχε γνωριστεί με μέλη της Freestyle Productions, μια εταιρεία παραγωγής LOW BAP μουσικής με έδρα το Πέραμα. Το καλλιτεχνικό του όνομα Killah P σήμαινε σύμφωνα με τον ίδιο «Killah Past - Δολοφόνος του παρελθόντος» και το πήρε όταν έφυγε από την εταιρεία. Είχε συμμετάσχει σε δισκογραφικές συλλογές και είχε κάνει αρκετές ζωντανές εμφανίσεις στην Αθήνα και την περιφέρεια σαν MC. Συνεργάστηκε με γνωστούς hip-hop καλλιτέχνες όπως ο Δημήτρης Μεντζέλος, μαζί με τον οποίο δημιούργησε βίντεο με τίτλο «Κρίση», και τον «Λόγο Απειλή».

Ο Φύσσας, μέσω της μουσικής του μιλούσε για πρόσφυγες, μετανάστες, για τη βία του κατεστημένου, για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και του Κάρλο Τζουλιάνι, διαδηλωτή στη Γένοβα το 2001. Δεν ανήκε σε καμία παράταξη, αλλά είχε αναπτύξει αντιφασιστική δράση. Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα εμφανιζόμενος σε τηλεοπτικό σταθμό, δήλωσε θυμωμένος πως ο γιός του δεν ανήκε ποτέ πουθενά πολιτικά, καταγγέλλοντας την πολιτική του εκμετάλλευση.

Την επομένη του θανάτου του, διοργανώθηκαν μεγάλες διαδηλώσεις συμπαράστασης σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ενώ επεισόδια έλαβαν χώρα στη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, τα Χανιά τη Πάτρα, την Ξάνθη και την Καλαμάτα. Μεγάλη πορεία με χιλιάδες συμμετέχοντες οργανώθηκε στο Κερατσίνι και τη Νίκαια, η οποία ξεκίνησε από τη συμβολή των οδών Παναγή Τσαλδάρη και Γρηγορίου Λαμπράκη. Διαδηλώσεις εκτός της Ελλάδος έλαβαν χώρα και στο Παρίσι, την Βαρκελώνη, την Βαλένθια και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες οργανώθηκαν από Έλληνες μετανάστες και φοιτητικές και αριστερές οργανώσεις.

https://www.youtube.com/watch?v=QSv4u6ihfuw
Killah P, Στάμος, 69, Versa
 * Στο τραγούδι ο Παυλος αναφέρεται στον θάνατο ενός φίλου του, στο 2:05 και 4:18 τραγουδάει ο ίδιος AvonRuLeZ

Σιγά μην κλάψω (διασκευή)
https://www.youtube.com/watch?v=mCq6eeJJRxU
Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας

 

3 σχόλια:

  1. Δολοφονία του Παύλου Φύσσα

    Στις 17 Σεπτεμβρίου 2013, ο Παύλος Φύσσας βγήκε συνοδευόμενος από την κοπέλα του σε μια καφετέρια μαζί με άλλα 8-10 άτομα παρακολουθούσαν αγώνα ποδοσφαίρου. Στην ίδια καφετέρια βρίσκονταν επίσης μια παρέα ακόμα δυο-τρίων άτομων. Σύμφωνα με την προανάκριση, υπήρξε ένταση ανάμεσα στις δύο παρέες. Στη συνέχεια, οι δεύτεροι άρχισαν να καλούν από τα κινητά τους να έρθουν και άλλοι. Η Ελληνική Αστυνομία ανέφερε ότι δέχθηκε κλήση στις 23:57:42, 17 Σεπτεμβρίου 2013, ότι είχε συγκεντρωθεί μια ομάδα 50 ατόμων με ρόπαλα στην συμβολή των οδών Ιφιγένειας και Παναγή Τσαλδάρη στο Κερατσίνι και κατευθύνονταν σε κατάστημα-καφετέρια με την επωνυμία «ΚΟΡΑΛΙ». Στις 23:59:19, ανατέθηκε σε μια ομάδα 8 αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ να μεταβούν στο σημείο. Οι αστυνόμοι μετέβησαν στην καφετέρια Κοράλι, όπου απέξω βρισκόταν πλήθος 30 ατόμων, κάποια από τα οποία στη συνέχεια άρχισαν να τρέχουν προς την οδό Παναγή Τσαλδάρη, όπου είχαν συγκεντρωθεί περίπου 60 άτομα. Εκεί οι αστυνόμοι είδαν τον Παύλο Φύσσα αιμόρφυρτο, με τραύματα από μαχαίρι στο στήθος και όσο είχε ακόμη τις αισθήσεις του υπέδειξε τον Γιώργο Ρουπακιά ως το δράστη της επίθεσης, τον οποίο και συνέλαβαν. Το μαχαίρι το είχε πετάξει κοντά στο αυτοκίνητό του. Όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο δράστης δεν βρισκόταν αρχικά στο κατάστημα. Ο Παύλος Φύσσας μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

    Η δολοφονία αποδόθηκε σε πολιτικά κίνητρα, οι ανακρίσεις ενέπλεξαν και άλλα μέλη της Χρυσής Αυγής, και ήταν η αφορμή για περαιτέρω έρευνες για ποινικά αδικήματα και την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην οποία εμπλέκονται μέλη και ηγετικά στελέχη του κόμματος. Στην εξέλιξη των ερευνών, μεταξύ των προφυλακισμένων για τη σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, συμπεριλήφθησαν και βουλευτές της Χρυσής Αυγής.
    Ο Ρουπακιάς μετά την δολοφονία του Φύσσα επικοινώνησε τηλεφωνικώς με τον Γιώργο Πατέλλη, αρχηγό της Τ.Ο Νικαίας ο οποίος στην συνέχεια επικοινώνησε με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιάννη Λαγό. Μετά την δολοφονία ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς φέρεται ως εκείνος που έδωσε να κινητοποιηθούν τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής στην περιοχή. Με βάση αρχεία των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, μετά την δολοφονία υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία και με τον αρχηγό του κόμματος Νίκο Μιχαλολιάκο. Όλοι οι παραπάνω είναι προφυλακισμένοι με κατηγορίες είτε σε σχέση με την δολοφονία είτε για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.

    Εκτός των παραπάνω, προφυλακισμένοι για την υπόθεση της δολοφονίας είναι επίσης ο 32χρονος Γ. Καζαντζόγλου ο οποίος φέρεται ότι βρισκόταν στο αυτοκίνητο του Γιώργου Ρουπακιά το βράδυ που σκότωσε τον Παύλο Φύσσα και σε βάρος του είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης με την κατηγορία της άμεσης συνέργειας στη δολοφονία, και ο 36χρονος Αθανάσιος Τζόρβας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά μην κλάψω (Βασισμένο πάνω στο "Σιγά μην κλάψω", του Γιάννη Αγγελάκα)

    Έγινε ο κόσμος μια μεγάλη φυλακή
    κι εγώ ψάχνω έναν τρόπο τα δεσμά να σπάσω
    έχω ένα μέρος που με περιμένει εκεί
    σε μια πολύ ψηλή κορφή πρέπει να φτάσω
    γι'αυτό απλώνω ξανά πολύ ψηλά τα δυο μου χέρια
    για να κλέψω λίγο φως από τα λαμπερά αστέρια
    δεν αντέχω εδώ κάτω και κοντεύει να με πνίξει
    των ανθρώπων η μιζέρια τόσο όσο κι η θλίψη
    δεν αντέχω άλλο κι όλοι αυτοί δε μου ταιριάξαν
    πήρα τ'άλλο μονοπάτι κι όχι αυτό που μου χαράξαν
    ήταν δύσβατο σκληρό και με παγίδες πολλές
    αγάπες σκάρτες και φίλοι φαρμακερές οχιές
    είχε τέρατα με παράξενες στολές
    που παραμονεύαν πάντοτε κρυφά μέσ'στις σκιές
    μην κοντοσταθείς αν πρόκειται ν'ακολουθήσεις
    τα δόντια σφίξε γερά και μη δακρύσεις
    εγώ το πήγα και το έφτασα στο τέρμα
    κι όπως γράφουν στα βιβλία οι παλιοί σοφοί
    όταν θα φτάσει ο ήλιος στο τελευταίο γέρμα
    θα βάλουνε φωτιά από ψηλά οι αετοί

    Για όσους με πρόδωσαν με πίσω μαχαιριές
    θέλω να ξέρουν ότι, σιγά μην κλάψω
    και για αυτές τις αγάπες τις παλιές
    θέλω να ξέρουν ότι, σιγά μην κλάψω
    κι όσοι μ'απείλησαν με πύρινα δεσμά
    θέλω να ξέρουν ότι, σιγά μη φοβηθώ
    να'ρθούνε να με βρουν στην κορυφή ψηλά
    τους περιμένω και, σιγά μη φοβηθώ

    Μου είπαν να μην κάνω όνειρα τρελά
    να μην τολμήσω να κοιτάξω τα αστέρια
    μα εγώ ποτέ μου δεν τους πήρα σοβαρά
    πήρα τον κόσμο ολόκληρο στα δυο μου χέρια
    θέλουνε τώρα να μου φτιάξουν μια φωλιά
    που εκεί πάνω της το φόβο την ασχήμια
    κι ένα κλάμα γοερό και μια αλυσίδα βαριά
    κουβαλάει την κατάρα των θεών και τη βλασφήμια
    δε θα δακρύσω μα ούτε και δε θα φοβηθώ
    δε θα αφήσω να μου κλέψουν τα όνειρα μου
    ελεύθερα ψηλά πολύ ψηλά πετώ
    κι όλοι ζηλεύουν τα περήφανα κι αδέσμευτα φτερά μου
    και περιμένω κι άλλα αδέρφια για να'ρθούν
    σ'αυτήν την κορυφή που όλους περιμένει
    αρκεί να μη δακρύσουν και να μη φοβηθούν
    σ'αυτήν την έξυπνη απάτη την καλοστημένη

    δίσκος: promo tracks - 2009
    https://www.youtube.com/watch?v=qUVGzyrUmgA
    __________________________________________

    Για το καλό μου (Βασισμένο πάνω στο "Για το καλό μου", του Γιάννη Μηλιώκα)

    Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου
    είδα νταβατζιλίκια επάνω στα όνειρα μου
    είδα τον παππού μου να τρώει ξύλο από μπάτσους
    είδα τη χώρα μου να κατακλύζεται από τσάτσους
    είδα ένα κόσμο να γεμίζει από μπόμπες
    και μικρά παιδιά να παίζουνε μέσα σε κατακόμβες
    στάσου λίγο γιατί είναι λεπτό αυτό το θέμα
    είδα κι άλλα παιδιά που ήταν πνιγμένα μες το αίμα
    είδα να κόβουνε το Γιάννη απ' την δισκογραφία
    για το καλό μου είπανε πως ήταν η αιτία
    είδα να σκοτώνουνε τον έρωτα χωρίς αιδώ
    τώρα τον πουλάνε στα περίπτερα δύο ευρώ
    είδα μια τεράστια πλεκτάνη και μια παγίδα
    υπό την αιγίδα κάποιων που μοιάζανε στο Μίδα
    μα όλα αυτά με πείσαν ότι είναι μέσ'το μυαλό μου
    κι ότι κάνουνε το κάνουνε για το καλό μου
    κι ότι κάνουνε το κάνουνε για το καλό μου
    για το καλό μου

    Για το καλό μου, για το καλό μου
    ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
    πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
    και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
    στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

    Για το καλό μου τώρα σας γράφω όλους στα αρχίδια μου
    δεν θα'μαι εγώ αλλά εσείς θα είστε τα παιχνίδια μου
    γάμα τες επιτέλους τις επαναστάσεις
    μιλάμε μόνο για προσωπικές αντιστάσεις
    δεν είμαι δεδομένος πολίτης κανενός
    και αφενός δεν σε φοβάμαι κι αυτό είναι γεγονός
    είναι μονάδα που δεν πίστευε ποτέ της ρε σε πρότυπα
    σκέφτομαι υπάρχω έχω προσωπικότητα
    για το καλό σας να μείνετε τώρα όλοι πίσω
    έχω στραμμένο πιστόλι και δεν φοβάμαι να ρίξω
    έχει αλλάξει από καιρό το ξέρεις το παιχνίδι
    κι αντί για χάνος μεταμορφώθηκα σ'αγρίμι
    τώρα για το καλό μου ναι και για το δικό σας
    έχω την κάννη κολλημένη στον κρόταφό σας
    κι όπως είπε κι ο παλιός φίλε αν το θυμάσαι
    δεν με σέβεσαι τότε θα με φοβάσαι

    Για το καλό μου, για το καλό μου.
    ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
    πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
    και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
    στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου
    κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

    δίσκος: Μια μαλακία και μισή - 2009
    https://www.youtube.com/watch?v=FEgIzDhepDU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζόρια

    Μια τέτοια μέρα είναι ωραία για να πεθαίνεις
    όμορφα κι όρθιος σε δημόσια θέα
    με λένε Παύλο Φύσσα από τον Περαία
    Έλληνας κι ότι συνάδει αυτό όχι μια σημαία
    μελανοχίτωνος γόνος τού Αχιλλέα και του Καραϊσκάκη
    κι αν όντως ξέρω κάτι είναι πως γεννήθηκα ήδη
    με δυο καταδίκες βαριές φορτωμένος πάνω στην πλάτη
    δυο φτερά από γέννα πάνω στο σώμα μου ραμμένα
    που δυστυχώς φτερουγίζουν μόνο μέσα από τη πένα
    και κάνουν όλα γύρω μου να μοιάζουν μάταια
    ειδικά όσα θυσιάστηκαν για μένα
    μα δεν θυσιάζω τίποτα που θυσιάζεται
    δεν θυσιάζομαι για όποιον θυσιάζει
    μάλλον θα φταίει που τα πάντα ασπάζομαι
    ίσως να φταίει η επόμενη μέρα που πλησιάζει
    γι'αυτό σου λέω όλα καλά ηρέμησε
    τα ζόρια σου τα ζόρια μου κοίτα ψηλά τ'αστέρια
    απόψε μοιάζουν να'ναι τόσο φωτεινά
    το θέμα είναι να παίζεις τη μπάλα σωστά στα χέρια

    Τραβάει ο καθένας μάγκα μου τα ζόρια του
    και κουβαλάει το δικό του σταυρό
    τι με ρωτάς πως περνώ τι να σου πω
    δόξα τα λεφτά έχουμε θεό

    Τραβάει ο καθένας μάγκα μου τα ζόρια του
    και κουβαλάει το δικό του σταυρό
    τι με ρωτάς πως περνώ τι να σου πω
    δόξα τα λεφτά έχουμε αδερφό

    δίσκος: Ηλιοκαψίματα - 2012
    https://www.youtube.com/watch?v=ckUM_-SvXB4
    __________________________________________

    Γάμα τους

    Αναμφισβήτητα τα πάντα κινούνται γύρω μου με νεκρά ταχύτητα
    χρεωμένα όλα και όλοι με πίστη μας πάνω απ'τα πόδια βαρύτητα
    κατεδαφίζεται ο ήχος από ρουφιάνος που μπήκα στη ζούλα
    αγαπούλα χωρίς κουκούλα μπουκάλι και βαριοπούλα
    ποιος θα σου πει τι πως του πότε και γιατί
    ποιος θα σου καθοδηγήσει πες μου τη ζωή
    ποιος μαλάκας έχει μπέσα τα αρχίδια να εγγυηθεί
    τα πάντα εκεί έξω άπτουν νομοτελειακά τα πάντα ρει
    νιώσε τις ορμές μας καθώς οι ορδές μας
    ξεπροβάλλουνε μέσα από τις φωνητικές χορδές μας
    φρένο στο χθες μας θα βάλω τέρμα στο αίμα
    για να γλυτώσεις τα σκυλιά σου που είναι έτσι κι αλλιώς δεμένα
    ψέμα το ψέμα γέννα πήγαινα το στέμμα
    παραμένει να είναι άφθαστος μύθος για κάθε πένα
    συγκεκριμένα όλοι πεταμένοι μέσα σε μια αρένα
    οι παράνομοι επιβάλλουν τους νόμους
    και οι νομοταγείς της τάξης το θέμα
    Σήκωσε την αντένα γαμώ το φασισμό σου πουτάνας γέννα
    Ναι καλά κατάλαβες αυτό εδώ είναι για σένα
    Διάλεξε, θέλεις κρεμάλα ή τρεχάλα;
    Γαμιέται κάθε είδους φασίστας μαλάκα και πάμε γι' άλλα

    Γάμα τους, Πάτα τους, Γάμα τους
    κατούρα τους στα μούτρα και Γάμα τους τη φάρα τους
    Γάμα τους, Πάτα τους, Γάμα τους
    κατούρα τους στα μούτρα και Γάμα τους τη φάρα τους

    [1] απ' το κουτί της επανεξέλιξης
    δε χρειάζεσαι τη ντόπα [2] μιας ένεσης
    έλευσης άκουμε τι ουρά της νέμεσης
    αιώνια παραφωνία της γαμημένης σας συνέλευσης
    παιδί της αναρχίας πιστός [3] των πάντων
    [4] πάσχω από έλλειψη μονάδων
    σε καταστροφικές εποχές έρωτα
    κρυφές μέσα μου αστρικές προβολές στενές επαφές
    καθημερινές αστικές κινηματογραφικές σκηνές
    βάλε το όσκαρ σου στο κώλο
    ομολογώ έχεις τα δίκια σου τι να σου πω
    μα ότι μου έχει μείνει να ξεσπάω είναι αυτό
    ένα κομμάτι χαρτί και λίγη μαύρη μελάνη
    για να με κρατάει ήρεμο μέσα σε αυτή τη στάνη
    τα δικά μου παιδιά ξέρουν καλά όταν με πιάνει
    δε μου κόβει το δρόμο ούτε ολόκληρο τσουνάμι

    ---
    (Τα σημεία από το 1 έως και 4 δεν μπόρεσαν να απομαγνητοφωνηθούν σωστά. Είναι πολύ δύσκολη δουλειά κάτι τέτοιο. Όποιος/α φίλος/η αντιφασίστας/ρια θέλει να βοηθήσει μπορεί να το γράψει σε σχόλιο ώστε να καταχωρηθεί σωστά ο στίχος. Καλό είναι να βοηθήσουμε όλοι ώστε να υπάρχουν οι στίχοι του Παύλου στο διαδίκτυο. Είναι η δικιά μας βαριά κληρονομιά που πρέπει να διαδώσουμε για να βάλουμε ένα ακόμα λιθαράκι στον Αντιφασιστικό Αγώνα. Το τραγούδι "Γάμα τους" το απομαγνητοφώνησε ο διαχειριστής του παρόντος blog ενώ και τα καταχώρησε για πρώτη φορά στο http://www.stixoi.info.
    Στα υπόλοιπα τρία τραγούδια είχα την πολύτιμη βοήθεια από:
    http://stixo-mythia.blogspot.gr
    http://goo.gl/ssKwDr
    https://www.youtube.com/watch?v=qUVGzyrUmgA.)

    δίσκος: Ηλιοκαψίματα - 2012
    https://www.youtube.com/watch?v=YZyRKRo5o8I
    _______________________________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες