26/11/16

Τάμμυ (τραγουδίστρια)

Η Τάμμυ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα και φοίτησε στο 6ο Λύκειο Αθηνών. Το πραγματκό της όνομα είναι Σταματίνα Ρουσσιάνου και σε ηλικία 18 ετών, το 1966 εντάχθηκε στο δημοφιλές ποπ συγκρότημα της εποχής "The Sounds". Αν και τα περισσότερα τραγούδια του συγκροτήματος είναι διασκευές από ξένες επιτυχίες, γίνονται πάρα πολύ γνωστά και πολύ αγαπητά στο κοινό και ειδικά το «Γλυκό μου αγόρι» ακούγεται παντού. Τελικά η Τάμμυ αποχωρεί από το συγκρότημα το 1970 και κάνει σόλο καριέρα ακόμα για 8 περίπου χρόνια όταν και ουσιαστικά αποφασίζει να αποχωρήσει από το χόρο του τραγουδιού για να παντρευτεί και να αποκτήσει οικογένεια. Σύζυγος της Τάμμυ είναι ο Νίκος Καραχάλιος, ο οποίος ασχολείται επαγγελματικα με την μουσική ως μπασίστας ενώ η κόρη τους Τζωρτζίνα Καραχάλιου ακολουθεί και αυτή τα βήματα της μητέρας της.
Περισσότερες πληροφορίες για την Τάμμυ και τους Sounds
http://lolanaenaallo.blogspot.com.cy/2013/05/sounds.html

Να ΄ξερε το φεγγάρι
https://www.youtube.com/watch?v=Zng9WKx7yo0
Ελληνικοί Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα
Διασκευή: The Sounds
Εκτέλεση: Τάμμυ


Bad Moon Rising
Στίχοι-Μουσική: John Fogerty
Πρώτη Εκτέλεση: Creedence Clearwater Revival
https://www.youtube.com/watch?v=MZMv1U1oPsE


Γλυκό μου αγόρι
https://www.youtube.com/watch?v=Sm8TsBrU1xU
Μία διασκευή από την Τάμμυ του ιταλικού "Disperetamente io ti amo" (1968) των Giulio Rapetti (Mogol) και Piero Soffici με ερμηνεύτρια την Caterina Caselli. 
https://www.youtube.com/watch?v=vz-1ZiJgmkQ
Ελληνικοί στίχοι: Θανάσης Τσόγκας. Εκτέλεση Τάμμυ
Σκηνές από την ταινία "Οι Αμαρτωλοί" (1971) του Γιάννη Δαλιανίδη με τους Μπέτυ Λιβανού και Χρήστο Νομικό.

4 σχόλια:

  1. Ειμαι γεννημενος το 1965 και πιστευω εκεινες οι εποχες που ζησατε και ζησαμε ηταν οι πιο ωραιες ξεγνιαστες και ανεπαναλυπτες σε αυτον τον κοσμο που ζουμε.Οσο για τα τραγουδια αυτα ηταν απο τα αγαπημενα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είμαι το '65 γεννημένος... αυτά που έζησα.. αυτά... αυτά που ένιωσα στα νεανικά μου χρόνια, τα λέω στα παιδιά μου και δεν τα πιστεύουν!. Απίστευτα χρόνια,ανέμελα, αγαθά,άκακα και αγνά χρόνια με αγνές καρδιές

      Διαγραφή
  2. Ειμαι του 62, μεγαλωσα στην Κηφισια και στο Αλσος καθε καλοκαιρι ερχονταν συγκροτηματα και επαιζαν τα ομορφα αυτα κομματια, ηταν η σκηνη στην κατω πλευρα... στο τραινο. Πιτσιρικια στεκομαστε με τα χερια ακουμπισμενα στη σκηνη , μπροστα μπροστα ορθια, και με ορθανοιχτα τα ματια δε μας ξεφευγε τιποτα, οι γονεις πισω στις καρεκλες. Θυμαμαι μια τραγουδιστρια με μινι που εσκυψε και με φιλησε.... τι ωραια χρονια, ποσο αληθινα και μοναδικα. Σαν 60αρης πλεον, ακουγοντας τα τραγουδια αυτα, θεωρω οτι είναι τα παιδικα τραγουδια της γενιας μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι ωραίος και ειλικρινής.τα χρόνια αυτά σαν νοοτροπία και τρόπο ζωής και αξιών δυστυχώς χάθηκαν ανεπιστρεπτί. Τουλάχιστον
    Εμείς είχαμε την τύχη να τα ζήσουμε είμαι του 61 και εμένα Νέα Ερυθραία τότε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες