21/12/17

Βασίλης Γιαννόπουλος

Γεννήθηκε την 1η Φεβρουαρίου
Ένας από τους πιο σεμνούς στιχουργούς του ελληνικού μας πενταγράμμου. Ο διαπρεπής στιχουργός Βασίλης Γιαννόπουλος γεννήθηκε, μεγάλωσε και διαμένει μόνιμα στην Πάτρα. Οι τοίχοι του σπιτιού του είναι γεμάτοι από χρυσούς και πλατινένιους δίσκους δημοφιλών ερμηνευτών που τον τραγούδησαν: Από τον Γιάννη Πάριο, Χαρούλα Αλεξίου και Πασχάλη Τερζή μέχρι Γιώργο Νταλάρα, Πέγκυ Ζήνα, Νότη Σφακιανάκη, Αντώνη Ρέμο και τόσους και τόσους άλλους. Τους στίχους του, τους έντυσαν μουσικά οι Αντώνης Βαρδής, Χριστόφορος Κροκίδης και Βασίλης Παπακωνσταντίνου, μέχρι Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Χρήστο Δάντη, Κυριάκο Παπαδόπουλο κ.ά.

Μεγάλες Επιτυχίες: Αντέχω ακόμα μάτια μου, Δεν έχω άλλη υπομονή, Ευτυχώς που δε χάθηκε ο έρωτας, Οδός Ελλήνων, Πες του να πάει, Σ΄ αγαπώ να προσέχεις (Παπακωνσταντίνου), Μου ΄χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση, Όλη η ζωή μου, Κι ΄χα τόσα να σου πω, Στο κάτω κ'ατω της γραφής (Πάριος), Ροκ μπαλάντα, Σε έχω συνηθίσει, Επικίνδυνα Αγαπάς (Βαρδής), Εγώ τα σπάω, Ματώνω (Πέγκυ Ζήνα), Έχει ένα φεγγάρι απόψε, Δικαίωμά μου (Τερζής), Κι αν με βρεις (Σφακιανάκης), Σε θυμάμαι (Κότσιρας), Δύο ψέματα, Θέλω να μάθω, Προσωπικά (Ρέμος), Θα τα σπάσω όλα (Πλούταρχος), Δεν τελειώσαμε (Βέρτης), Άννα (Μαχαιρίτσας), Άγγελε μου, Ζηλεύω τους ροκκάδες (Γονίδης), Σαν ναυαγοί, Φοβάμαι (Νίνο) κ.ά.


Οδός Ελλήνων
https://www.youtube.com/watch?v=M0gzKWFGpEY
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δίσκος: "Δε σηκώνει" (1994)




Στο κάτω κάτω της γραφής ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=M5l2PmKt_4I
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Εκτέλεση: Γιάννης Πάριος


Σ΄ έχω συνηθίσει
https://www.youtube.com/watch?v=TdDaonwcJRA
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική-Εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής
Από το δίσκο "Τα όνειρα μας"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες