3/12/20

Τα 150 πιο ερωτικά κομμάτια της ελληνικής δισκογραφίας

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΨΟΥΡΟΤΡΑΓΟΥΔΑ



Βασίλης Καρράς (9)
Ασ΄ την να λέει, Αχάριστη κι αλήτισσα, Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, Θα μου κλείσεις το σπίτι, Δεν πάω πουθενά, Νύχτα ξελογιάστρα, Φταις εσύ, Το δηλητήριο (μαζί με τη Κωνσταντίνα)

Νότης Σφακιανάκης (9)
Παράλληλα, Ταξιδεψέ με, Πάρε με, Αγάλματα, Είσαι ένα πιστόλι, Όλα τα σ΄ αγαπώ, Αγάπη τι δύσκολο πράγμα, Δίνει τα φιλιά που, Φοβάμαι για σένα, Αγάπη τι δύσκολο πράγμα

Γιάννης Πάριος (9)
Όλη η ζωή μου, Ποιος να συγκριθεί μαζί σου, Μου ΄χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση, Θα με θυμηθείς, Το πουλάω το σπίτι, Την αγαπούσα το παραδέχομαι, Τι θέλεις να κάνω, Την αγαπούσα το παραδέχομαι, Μαρτύριο (με την Άννα Βίσση)

Δημήτρης Μητροπάνος (7)
Ρόζα, Σ, αναζητώ, Αλίμονο, Πες μου που πουλάν καρδιές, Θάλασσες, Για να σε εκδικηθώ, Σβήσε το φεγάρι

Ρίτα Σακελλαρίου (6)
Ιστορία μου, αμαρτία μου, Σώσε με, Ένα τραγούδι πες μου ακόμα, Μια ζωή πληρώνω, Αυτός ο άνθρωπος αυτός, Αν κάνω άτακτη ζωή

Πέγκυ Ζήνα (6)
Για σένα τα σπάω, Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ, Έφυγες, Ματώνω, Έλα νύχτα, Σου τ΄ ορκίζομαι

Γιάννης Πουλόπουλος (6)
Θα πιω απόψε το φεγγάρι, Όλα δικά σου ματιά μου, Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου, Ποια νύχτα σ΄ έκλεψε, Μη μου θυμώνεις μάτια μου, Φίλε έλα απόψε που πονάω

Αντώνης Ρέμος (6)
Τι ήμουνα για σένανε, Δύο ψέμματα, Έτσι ξαφνικά, Μα δεν τελειώσαμε, Τα Σάββατα, Θα πρεπε

Μαρινέλλα (5)
Για σένανε μπορώ,  Ποτέ να μην χαθείς απ΄ τη ζωή μου, Καμμια φορά, Πάλι θα κλάψω, Τι έκανα για πάρτη μου

Γιώργος Μαζωνάκης (5)
Φεύγω για μένα, Ανήκω σε μένα, Λείπει πάλι ο Θεός, Τέσσερις, Σάββατο

Πασχάλης Τερζής (5)
Φεύγοντας να πάρεις ότι θες, Φαντάσου, Φεγγάρι μου χλωμό, Παραστρατημά, Δεν θέλω τέτοιους φίλους (μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου)

Λευτέρης Πανταζής (4)
Ο παπαγάλος, Απ΄ δω η γυναίκα μου, Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου, Παράνομος κι αν είναι ο δεσμός

Βίκυ Μοσχολιού (4)
Το δίχτυ, Δεν ξέρω πόσο σ΄αγαπώ, Ξενύχτησα στην πόρτα σου, Συ μου χάραξες πορεία

Νατάσα Θεοδωρίδου (4)
Σου βάζω δύσκολα, Μια κόκκινη γραμμή, Μα έλα που φοβάμαι, Φεγγάρι μου

Τζένη Βάνου (4)
Αν είναι η αγάπη αμαρτία, Χίλιες σιωπές, Σε βλέπω στο ποτήρι μου, Σκλάβα

Άντζελα Δημητρίου (4)
Οι χωρισμένοι, Ποια θυσία, Κάνε στην άκρη, Φωτιά στα Σαββατόβραδα

Λίτσα Διαμάντη (3)
Δεν υπάρχει ευτυχία, Νύχτα στάσου, Άσε με να σ΄ αγαπάω άσε με

Κατερίνα Στανίση (3)
Μυστικέ μου έρωτα, Σ΄ έχω κάνει Θεό, Συγνώμη κύριε ποιος είστε

Σταμάτης Γονίδης (3)
Όλα σ΄ αγαπάνε, Έχω πετάξει μαζί σου, Δεν θα μάθει ποτέ

Νίκος Βέρτης (3)
Θέλω να με νοιώσεις, Αν είσαι ένα αστέρι, Πολύ απότομα βραδιάζει

Μιχάλης Χατζηγιάννης (3)
Το σώμα που ζητάς, Αν μου τηλεφωνούσες, Μην με ονειρευτής, Εϊναι επικίνδυνα εδώ
 
Τόλης Βοσκόπουλος (3)
Ανεπανάληπτος, Θέλω να κάνουμε ένα έρωτα όλο τρέλα, Πριν χαθεί το ονειρό μας

Μανώλης Αγγελόπουλος (3)
Μια μολυβιά, Δεν σε κρίμω που δεν μ΄αγαπάς, Σβήσε με κυρά μου

Στράτος Διονυσίου (3)
Άκου βρε φίλε, Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα, Με λες αγάπη (μαζί με την Λίτσα Διαμάντη)

Μάκης Χριστοδουλόπουλος (3)
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος (με τη Λίτσα Διαμάντη), Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια, Το προσκλητήριο

Βασίλης Τερλέγκας (2)
Ενός λεπτού σιγή, Στροφές

Γρηγόρης Μπιθικώτσης (2)
Τρελλοκόριτσο, Βρέχει στη φτωχογειτονιά

Πίτσα Παπαδοπούλου (2)
Θα κάνω ότι μου αρέσει, Θα τα βροντήξω όλα

Γλυκερία (2)
Ότι αγαπάω είναι δικό σου, Μέχρι να βρούμε ουρανό

Κώστας Μακεδόνας (2)
Μην μου λες αντίο, Αντικριστά (μαζί με τη Γλυκερία)

Άννα Βίσση (2)
Δώδεκα, Τελευταίος χορός, Δεν θέλω να ξέρεις

Δήμητρα Γαλάνη (2)
Τα γαλάζια σου γράμματα, Δύο μέρες μόνο

Χρήστος Αντωνιάδης (2)
Δεν είσαι συ, Μάγια μάγια

Θέμης Αδαμαντίδης (2)
Και να ΄μουνα, Μα που να πάω

Χρήστος Δάντης  (2)
Δακτυλικά αποτυπώματα, Πάει η αγάπη μου

Γιάννης Πλούταρχος (2)
Το καλύτερο παιδί, Αχ κορίτσι μου

Γιώργος Τσαλίκης (2)
Αν ήμουνα παλιόπαιδο, Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας, 

Βαλάντης (2)
Ακροβατώ, Ομολογώ

Κώστας Καφάσης (2)
Γέλα Κυρία μου, Ο αλήτης

Χάρις Αλεξίου (2)
Απόψε θέλω να πιω, Ζήτα μου ότι θες

Νίκος Παπάζογλου (2)
Κανείς εδώ δεν τραγουδά, Αύγουστος

Άντωνης Βαρδής (1)
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ

Χάρης Βαρθακούρης (1)
Βράδια αξημέρωτα

Δέσποινα Βανδή (1)
Στα δωσα όλα

Ελένη Τσαλιγοπούλου (1)
Δεν μας συγχωρώ

Ελευθερία Αρβανιτάκη (1)
Θέλω να κοντά σου να μείνω

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας (1)
Πεθαίνω για σένα

Πέτρος Ίμβριος (1)
Χειροκροτήστε την γι΄αυτήν την ερμηνεία

Τριαντάφυλλος ( 1 )
Αν περάσεις την πόρτα

Ζαφείρης Μελάς (1)
Σ΄ άγαπάω κοίτα 

Στέλιος Ρόκκος (1)
Έμεινα εδώ

Στέφανος Κορκολής (1)
Σκόνη και θρύψαλα

Ευρυδίκη (1)
Μίσησε με

Παντελής Παντελίδης (1)
Είχα κάποτε μια αγάπη

Γιώργος Νταλάρας (1)
Τα βεγγαλικά σου μάτια

Παντελής Θαλασσινός (1)
Αναθεμά σε

Νίκος Οικονομόπουλος (1)
Άκουσα

Έφη Σαρρή (1)
Στα κρεβάτια τα ξένα

Στέλιος Διονυσίου (1)
Ψηλά τα χέρια

Κώστας Κόλλιας (1)
Έρωτα μου αγιάτρευτε

Γιώργος Σαλαμπάσης (1)
Σ΄ αγαπάω μ΄ ακούς

Σάκης Ρουβάς (1)
Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου να με κλείσει

Διονύσης Σχοινάς (1)
Συγκοινωνουντα δοχεια 

Πάολα (1)
Κράτα με

Ελεονώρα Ζουγανέλη (1)
Κόψε και μοίρασε

Γιώργος Μαργαρίτης (1)
Δύο χιλιάρικα στη τσέπη

Σάκης Αρώνης (1)
Φεγγαρολούλουδα

Μανώλης Μητσιάς (1)
Σε χίλιους δυο μπελάδες

Δούκισσα (1)
Άνθρωπο είμαστε

Μιχάλης Μενιδιάτης (1)
Είδα τα μάτια σου κλαμένα ψυχή μου

Βαγγέλης Περπινιάδης (1)
Εκατομμύρια να μου χαρίσουνε

Φίλιππος Νικολάου (1)
Στο άδειο μου πακέτο

Χρήστος Αυγερινός (1)
Για τα μάτια του κόσμου

Ελένη Βιτάλη (1)
Ίσως φταίνε τα φεγγάρια

Στέλιος Καζαντζίδης (1)
Κάτω απ΄ το πουκαμισό μου


Φταις εσύ
https://www.youtube.com/watch?v=Prw8iyCgXws
Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης 
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής
Εκτέλεση: Βασίλης Καρράς



Όλη η ζωή μου
https://www.youtube.com/watch?v=4Kp7foAcwp0
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Εκτέλεση: Γιάννης Πάριος


Μωρό μου καλησπέρα
https://www.youtube.com/watch?v=ggU9BcLQLGU
Στίχοι: Τάκης Κωλέτης
Μουσική-Εκτέλεση: Αντύπας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες