3/12/20

Ευρυδίκη Νικολάου (Αυτοβιογραφία)

ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ:
"Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα ενώ σπούδασα φυσικοθεραπεία. Αν και με ενδιέφερε πολύ το αντικείμενο των σπουδών μου, η μεγαλύτερη αγάπη μου είναι το τραγούδι γι’ αυτό και ονειρευόμουν από μικρή να ακολουθήσω την μουσική και τον χορό. Κατάφερα να το συνδυάσω, παράλληλα ως φοιτήτρια και είχα την τύχη στη πρώτη μου δισκογραφική απόπειρα να συνεργαστώ με τον σπουδαίο μουσικοσυνθέτη, Γιώργο Μουκίδη ο οποίος μου εμπιστεύτηκε το τραγούδι ‘’Απαραίτητος και Απαράδεκτος’’. Συνεργασίες σε νυχτερινά μαγαζιά, καθώς το λαϊκό τραγούδι είναι η μεγάλη μου αδυναμία, όπως στο caramelα στο πλευρό του Γιώργου Τσαλίκη αλλά και του Σταμάτη Γονίδη σε Ελλάδα και εξωτερικό  αλλά και το Fever με τον Θέμη Αδαμαντίδη ενώ πέρσυ κυκλοφόρησε το καινούργιο μου τραγούδι “ Τι ώρα να ναι”, σε στίχους του Σπύρου Γιατρά και μουσική του Πάνου Καπίρη. Παράλληλα είχα την χαρά να συναντηθώ μουσικά πάλι με τους ίδιους ανθρώπους τους κυρίους Γιατρά και Καπίρη στο τραγούδι ‘’Δε Παραδέχομαι’’. Το τελευταίο μου single έχει τίτλο “Να Τρελένεσαι” σε μουσική Bo & Icon Music και στίχους Stan & Icon Music."

Να τρελλένεσαι
https://www.youtube.com/watch?v=k2HFfTvQMZU
Στίχοι: Stan, Icon Music
Μουσική: Bo, Icon Music
Εκτέλεση: Ευρυδίκη Νικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες