22/6/17

Τάκης Ανθής (Αυτοβιογραφικό Σημείωμα)

"Μου ζητήθηκε από τη δισκογραφική μου εταιρία να γράψω ένα βιογραφικό σημείωμα. κι ένα σχόλιο για το CD.

Γεννήθηκα στα Βόρεια, μεγάλωσα στο Αιγάλεω city στη γειτονιά του Γιώργου Ζαμπέτα. Σχεδόν κάθε μέρα, στις οδούς Κυπαρισσίας και Σαλαμίνος ήταν ένα μικρό πανηγύρι. Εμείς πιτσιρίκια με κοντοπαντέλονα κι αυτός με το καβουράκι, ερχόταν στην αλάνα της Αγίας Μαρίνας και παίζαμε μπάλα. Τον έβλεπα καθημερινά με τη χρυσή θήκη όπου έβαζε το μπουζούκι του, να μπαίνει στην πράσινη Mercedes και να πηγαίνει στο στούντιο. Εγώ μικρό παιδί τότε, δεν ήξερα τι εστί Ζαμπέτας.. Για εμάς ήταν ο φιλαράκος που παίζαμε μπάλα. Στο διπλανό στενό έμενε ο αρχοντο-ρεμπέτης Στράτος Παγιουμτζής. Θυμάμαι έναν γλυκύτατο γέροντα που πολλά χρόνια αργότερα έμαθα για την αξία του και για το έργο που είχε στη ρεμπέτικη μουσική.Στο ακριβώς απέναντι στενό έμενε ένας άλλος αρχοντο-ρεμπέτης, ο Θεόδωρος Πολυκανδριώτης. Μεγάλωσα στη γειτονιά των αρχαγγέλων της λαϊκής μας μουσικής που σημάδεψαν με τα τραγούδια τους τους επόμενους αιώνες.Τα πρόσωπα στα οποία αναφέρομαι έχουν σημαδέψει τη μουσική μου διαδρομή...Ένα όμορφο μαγιάτικο στεφάνι το πλέκεις με τα ομορφότερα λουλούδια του αγρού. Έτσι λοιπόν κι εγώ πήρα κάποια όμορφα τραγούδια και έπλεξα ένα μουσικό στεφάνι. Πήρα τραγούδια λαϊκά, έντεχνα, ερωτικά και σκυλάδικα. Τα δούλεψα με τους συνεργάτες μου και σας τα παρουσιάζω. Ευχαριστώ όλους τους δημιουργούς (που αναφέρονται στο οπισθόφυλλο του Cd) που μου έδωσαν την άδειά τους με μεγάλη χαρά. Οι μουσικοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους κι εγώ έκανα μια καλή ερμηνεία (μπορώ και καλύτερα...).Σε σένα που κρατάς το Cd θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Πριν το πετάξεις άκουσέ το..Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι και καλή σας ΑΚΡΟΑΣΗ." -ΤΑΚΗΣ  ΑΝΘΗΣ- Δίσκος: Μουσικές Αντθέσεις

Ο ελαφρολαϊκός τραγουδιστής Τάκης Ανθής γεννήθηκε την δεκαετία του ΄60 στην Θεσσαλονίκη και είναι επαγγελματίας τραγουδιστής απο το 1983 και πρωτομπήκε στην δισκογραφία στις αρχές του 1990. Τα πιο γνωστά του τραγούδια είναι τα "Θα σου στείλω λουλούδια" , "Λυπάμε που σε γνώρισα", "Καλλιτέχνης θα πεί" , "Μόνο για ‘μένα",  "Πάρτον και φύγε", "Το Ρολόι", "Συγχαρητήρια"  κ.α. 

Τάκης Ανθής -Λυπάμαι που σε γνώρισα
https://www.youtube.com/watch?v=P7ucDy8ee6o
Στίχοι: Δημήτρης Παρασκευόπουλος
Μουσική: Γιάννης Αλεξανδρής
Άλλες Εκτελέσεις: Νίκος Καμπόλης


Τάκης Ανθής -Μόνο για ‘μένα
https://www.youtube.com/watch?v=6ySWgZKai_A
Στίχοι: Ξενοφών
Μουσική: Χάρης Καλούδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες