14/6/18

Νεκτάριος Μπήτρος (Αυτοβιογραφία)

Νεκτάριος Μπήτρος: 
Λαϊκός Στιχουργός & Συνθέτης

"Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αίγινα, στην εφηβική μου ηλικία το πάθος μου για το τραγούδι και την μουσική και συγκεκριμένα για τα λαϊκά και τα ροκ ακούσματα με ώθησαν στο να φτιάξω ραδιοφωνικό πειρατικό σταθμό, για ενάμιση χρόνο περίπου που μετά αναγκαστικα να τον κλείσω λόγο της ελλείψεως αδείας. Τραγούδια άρχισα να γράφω όταν ήμουν 18 χρονών χωρίς να φανταστώ ποτέ ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Για μένα ο στίχος και η μουσική σημαίνουν ζωή και όσο υπάρχω και έχω νου υγιή θα γράφω. Από το πάθος μου και την αγάπη μου για την δημιουργία τραγουδιών στο πέρασμα του χρόνου ανταμείφθηκα με της εξής μεγάλες συνεργασίες που έφεραν επιτυχίες:

Eπιτυχίες: Δεν συμβιβαστικές ποτέ, Γεννήθηκα να σ΄ αγαπάω, Χάρτινα όνειρα (Αδαμαντίδης), Δεν θα μάθεις ποτέ, Το μεγάλο ευχαριστώ, Άσε με (Γονίδης), Γύρνα πίσω θα πεθάνω, Θα με ζητάς (Κιάμος), Πες μου γιατί ρε μοναξιά (Καλίδης), Λυπάμαι (Χριστοδουλόπουλος), Αχ πατρίδα μου, Τάδα όλα (Άντζελα Δημητρίου), Τακ τακ, Δεν έχεις δύναμη, Άραβας θέλω να γίνω (Βολάνης), Δεν έμαθες ποτέ σου, Είμαι η χαρά (Χαρά Βερρά), Με παντρεμένο δεν ξανά πάω (Μαρία Σαμίου), Φεύγω για Ντουμπάι (Σπύρος Λεούσης), Χειμώνιασε, Επανασύνδεση (Οικονομόπουλος) κ.ά.


Αχ πατρίδα μου ( Video Clip )

https://www.youtube.com/watch?v=6sTwEF1BaaU
Στίχοι-Μουσική: Νεκτάριος Μπήτρος
Εκτέλεση: Άντζελα Δημητρίου


Come Back ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=fkXdtTZpm6s
Στίχοι-Μουσική: Νεκτάριος Μπήτρος

Εκτέλεση: Άντζελα Δημητρίου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες