12/9/14

Ματούλα Ζαμάνη (Αυτοβιογραφικό Σημείωμα)

Να τη χαίρεσαι
https://www.youtube.com/watch?v=dDDD3RtA8ik
Στίχοι-Μουσική: Φοίβος
Πρώτη Εκτέλεση: Δέσποινα Βανδή
"Ακολουθεί ένα τραγούδι ερωτικό του πόνου. Είναι πολύ γνωστό σε όλους αλλά άγνωστο σε αυτούς που αγάπησαν. Διότι Λάκη θα στα πώ μετά βέβαια κιόλας."   
"Γεννήθηκα σε ένα βλαχοτόπι. Οι γονείς μου ήταν βουκολικοί τύποι. Σύντομα κατάλαβα ότι βαριόμουν πολύ τη δουλειά και είπα στον πατέρα μου "Μπαμπά άνοιξε μου μία ταβέρνα", μου την άνοιξε ο πατέρας μου είναι ψυχούλα. Ήθελα όμως και να τρώω και να τραγουδάω και έτσι την ταβέρνα την ονομάσαμε "Παηδόνια" από τα παϊδάκια και τα αηδόνια. Ωραία ήτανε, έλεγα σαλαλά κάθε Σάββατο κάθε Κυριακή κι αυτά. Έτσι ένιωθα λίγο μίζερα όμως και ξαφνικά άκουσα ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο, ας πούμε "Το Κομμωτριάκι" του φίλου μου του Θανάση και λέω "Όπα θα γίνω κομμώτρια", γίνομαι κομμώτρια με απώτερο στόχο να να γνωρίσω κάποιον. Μπαίνω στο κομμωτήριο μια μέρα και γνωρίζω ένα τύπο τον Τζέλο -μπορεί να τον ξέρεις; Του λέω "για χαρά". -Τί κούρεμα; -Απλό. Κάνω το απλό, γνωριζόμαστε μπαραμπούρι μπαραμπούρι, εντάξει τα φτιάχνουμε, Ήμουνα τυχερή. Πηγαίναμε πολύ καλά, κάναμε ταξίδια, δεν πληρώναμε διόδια, αλλά κάναμε ταξίδια. Και πηγαίναμε πολύ όμορφα. Μία μέρα γύρισα σπίτι, εγώ ακόμη βέβαια κράταγα το σουβλατζίδηκο για έσοδο και είχε μια τρίχα ξανθιά στο πέτο "δεν ήταν δικιά μου γιατί όλοι βλέπουμε τί μαλί έχω, δεν λέω κουβέντα βέβαια και του λέω" -Τζέλο πέρασες καλά; Μου λέει -ναί. Παίρνω τις φίλες μου τις κομμώτριες στα Τρίκαλα τηλέφωνο και τους λέω, παίρνω την τρίχα, τί βαφή είναι αυτή; -Μου είπαν ότι ήταν σαντρέ, βρήκα την τύπισσα και παίρνω τον δικό μου το Τζέλο θα φύγω δυό μερούλες διακοπές", μπαίνω σιγαά σιγά στο σπίτι και τί να δώ...."  
Η Ματούλα Ζαμάνη έχει μισή καταγωγή από την Παναγία Τρικάλων και μισή από το Μέτσοβο. Σπούδασε φιλοσοφική, πήρε δίπλωμα Βυζαντινής μουσικής και αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο Παλλήνης. Είναι δραματική σοπράνο που έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της μουσικής όπως η Μάρθα Φριντζήλα, η Χάρις Αλεξίου, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, και με την "Ορχήστρα του δρόμου" με την οποία πραγματοποίησε πολλές εμφανίσεις ανά την Ελλάδα. Ακόμα έχει συνεργαστεί με τους "The burger Project", τη Γιώτα Νέγκα, τον Ντιλέκ Κοτς και τον Κωστή Μαραβέγια. Στο ευρύ κοινό έγινε γνωστή μέσα από την εκπομπή "Αλ τσαντίρι νιουζ" του Λάκη Λαζόπουλου στον Alpha στην οποία βρέθηκε για να τραγουδήσει. Τον Οκτώβρη του 2012, βρέθηκε στο Βερολίνο για κάποια live και σε διπλανό εστιατόριο βρέθηκε και ο πρώην Πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου. Η αντίδραση της όταν έμαθε πως ήταν εκεί, συζητήθηκε πολύ καθώς τα λόγια της και συγκεκριμένα η φράση "Μας ξεφτιλίσατε, μας καταντήσατε" έκανε το γύρω της Ελλάδας. http://www.ishow.gr/

Εξωστρέφεια, μπόλικη τρέλα, αλλά πάνω απ΄όλα 
ΦΩΝΑΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες