10/9/15

Πάολα Φωκά

Παγώνα Καραμήτσιου, είναι το πραγματικό ονοματεπώνυμο, της γνωστής λαϊκή τραγουδίστρια Πάολας Φωκά.
Γεννήθηκε στις 25 Ιουνίου 1982 στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στη Συκιά Χαλκιδικής. Σε μία συνέντευξη ανέφερε «Είμαι τσιγγάνα! Ναι, φυσικά! Η μαμά μου δεν είναι, από την πλευρά του μπαμπά μου είναι τσιγγάνοι και γουστάρω πάρα πολύ! Τι κρίμα που δεν είναι και η μάνα μου, να είμαι γκαραντί τσιγγάνα», 

Η Πάολα άρχισε να τραγουδά στα 14 της χρόνια μετά από πρόταση του ιδιοκτήτη του μαγαζιού και την έγκριση από τους γονείς της. Στα 19 τραγουδούσε στο κέντρο διασκέδασης "Μαμούνια" στη Θεσσαλονίκη. Το 2005 έβγαλε το πρώτο της δίσκο, το «Αθόρυβα», ενώ στη συνέχεια μετακόμισε στην Αθήνα για να συνεργαστεί με το Σταμάτη Γονίδη. To 2007 συνεργάστηκε με το Σώτη Βολάνη σε ένα ντουέτο με τίτλο "Γιαγιά και παππούς" το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Το 2008 κυκλοφόρησε το δεύτερο δίσκο της, το «Περάσαμε με κόκκινο». Το 2012 κυκλοφόρησε το δίσκο «Γίνε Μαζί Μου Ένα», ο οποίος έγινε χρυσός. Από αυτόν τον δίσκο ξεχώρισαν τα κομμάτια "Γίνε Μαζί Μου Ένα", "Φταίς", "Να μ'αφήσεις ήσυχη θέλω", "Ψεύτικα", "Τι σε πιάνει". Τις 24 Απριλίου 2013 κυκλοφόρησε το δίσκο «Μετά Τα Μεσάνυχτα» o οποίος έγινε πλατινένιος μέσα σε τρείς μέρες. Η πορεία της, είναι συνεχώς ανοδική
όπως και οι φωνητικές της δυνατότητες οι οποίες είναι δεσομένες (αν και μερικές φορές παρεκτρέπεται).


Ψεύτικα ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=O45K0qSOpfE
Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος Εκτέλεση: Πάολα Φωκά


Κράτα με ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=ZdnRmU8aWrk
Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος Εκτέλεση: Πάολα Φωκά


Φάρμακο
https://www.youtube.com/watch?v=1xrXqUqi-YI
Στίχοι: Σπύρος Γιατράς  Μουσική: Χρήστος Δάντης Πρώτη εκτέλεση: Πάολα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες