7/9/15

Εύη Δρούτσα

Η Εύη Δρούτσα γεννήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σπούδασε στην δραματική σχολή Π. Κατσέλη και εξάσκησε για μικρό διάστημα το επάγγελμα αυτό. Ξεκίνησε να γράφει στίχους το 1988. Σήμερα έχει γράψει πάνω από 1200 τραγούδια αλλά μόνο ένα αφορά την προσωπική της ζωή "Ο δικός μου δρόμος". Οι επιτυχίες της Εύης μας συντροφεύουν σε έρωτες αλλά και χωρισμούς. Η συνθέτρια έχει συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες και συνθέτες όπως ο Γιώργος Θεοφάνους, ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Πασχάλης Τερζής, ο Στέφανος Κορκολής και ο Γιώργος Αλκαίος. Εντούτοις οι νεώτεροι την έχουν γνωρίσει και μέσα από τηλεοπτικά shows ως κριτής σε talent shows. Ως ιστορικές μπορούν να θεωρηθούν και οι τηλεοπτικές κόντρες της με τον Ν. Μουρατίδη και Γ. Θεοφάνους. [1] Τέλος με τη στιχουργική ασχολείται και η κόρη της, Μαργαρίτα Παπαϊωάννου. 
Μεγάλες Επιτυχίες: Ο δικός μου ο δρόμος, Παλιόκαιρος, Δώσε μου μια ευκαιρία (Τερζής),  Αχ άγγελε μου, Είσαι υπέροχη (Πλούταρχος), Κάνε στην άκρη να περάσω (Άντζελα Δημητρίου), Με το σημάδι του Σκορπιού, Σκόνη και θρύψαλα (Κορκολής)
Ο δικός μου ο δρόμος ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=FfLZcAnlE6s
Στίχοι: Εύη Δρούτσα Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη Εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής


Παλιόκαιρος ( Video Clip )
https://www.youtube.com/watch?v=2JafQWX4Uds
Στίχοι: Εύη Δρούτσα Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη Εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες