26/6/16

Τάκης Μουσαφίρης (1937-2021)

Ο σπουδαίος λαϊκός συνθέτης και στιχουργός Τάκης Μουσαφίρης κατάγεται από τα Γιάννινα και ήρθε στην Αθήνα το 1974. Στην αρχή της πλούσιας δισκογραφίας του χρησιμοποιούσε ψευδώνυμα, όπως «Αντώνης Ζάννας» και «Νίκος Μιχαήλ» αλλά μετά το 1978 χρησημοποίησε το πραγματικό του όνομα. Ο Τάκης Μουσαφίρης υπέγραψε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού πενταγράμμου συνεργαζόμενος με τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου.

Ο μεγάλος συνθέτης και στιχουργός έφυγε από τη ζωή στις 11 Μαρτίου 2021 σε ηλικία 84 ετών.
Διαχρονικές Επιτυχίες: Εγώ ο ξένος, Ένα λεπτό περιπτερά, Κύριος ήρθαμ κύριος φεύγω, Λέγε με παλιόπαιδο, Ταξιτζής, (Στράτος Διονυσίου), Ένα τραγούδι πες μου ακόμα, Μια ζωή πληρώνω (Ρίτα Σακελλαρίου), Θα τα βροντίζω όλα (Πίτσα Παπαδοπούλου), Μυστικέ μου έρωτα (Κατερίνα Στανίση), Άκου, Εμένα δεν μ΄ αγάπησε κανείς, Πες μου που πουλάν καρδιές, Χιονάνθρωπος (Μητροπάνος), Αυτό το τραγούδι (Μοσχολιού), Εγώ δεν ήμουνα αλήτης (Κοντολάζος) κ.α
Αυτό το τραγούδι
https://www.youtube.com/watch?v=38ig_VHEDSQ
Στίχοι-Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Εκτέλεση: Τάκης Μουσαφίρης & Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
Πρώτη Εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού


Εγώ ο ξένος
https://www.youtube.com/watch?v=3t9YKsvatbA
Στίχοι-Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη Εκτέλεση: Στράτος Διονυσίου

 
 
Αφιέρωμα στον Τάκη Μουσαφίρη (Στην Υγειά μας)
https://www.youtube.com/watch?v=0oo4mFhV1oI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες