22/5/17

Αμαλία (τραγουδίστρια)

Η ελαφρολαϊκή τραγουδίστρια Αμαλία έκανε αισθητή την παρουσία της στην δισκογραφία κυρίως στα τέλη της δεκαετίας του ΄70 και στις αρχές της δεκαετίας του ΄80. Αν και είχε όλες τις φωνητικές δυνατότητες δεν έκανε την τεράστια καριέρα. Κορυφαία της στιγμή ήταν η συνεργασία της με τον Δημήτρη Κοντολάζο στο δίσκο "Μου λείπεις εσύ" (1981) ενώ συμμετείχε και στους δισκους του Βασιλη Τερλεγκα ''Αρραβωνες", "Καθως πρέπει αγάπη", του Σταύρου Παπά "Θες έτσι θες αλλιώς" (1985) και του Αντώνη Δρόσου "Σ΄έχω ανάγκη". Στην προσωπική της δισκογραφία συγκαταλέγονται και οι δίσκο "Αλοιμονό σου" (1979), "Φίλα με" (1981), "Ξέρεις κάτι" (1982) και τέλος "Καθώς Πρέπει Αγάπη" (1992) όλα με την δισκογραφική εταιρία POLYPHONE RECORDS.
Μεγάλες Επιτυχίες: Αλοιμονό σου, Αμαρτωλέ μου έρωτα, Ορκίζομαι, Βοήθα με θε μου, Είσαι ψεύτης, Δεν είσαι άντρας συνεπής, Τι ωραίος τύπος είσαι κ.α

Μια ιστορία
https://www.youtube.com/watch?v=3LmXeJbN0oA
Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Μουσική: Τάκης Σούκας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Κοντολάζος & Αμαλία ( Ντουέτο)
Δίσκος: "Αν μ' αγαπούσες λίγο" (1981)


Δεν είμαι εγώ αυτός που καρτερούσες
https://www.youtube.com/watch?v=KKOSl2jMsXk
Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Μουσική: Τάκης Σούκας
Πρώτη Εκτέλεση: Δημήτρης Κοντολάζος & Αμαλία (Ντουέτο) 
Δίσκος: "Αν μ' αγαπούσες λίγο" (1981)

1 σχόλιο:

  1. Μεγαλη φωνη αισθησιακη.ανατριχιαζες με την χροια της.δεν βγαινουν τετοιες φωνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες