7/8/18

Ρίκα Βαγιάννη (1962-2018)

«Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1962. Είμαι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Έχω απασχοληθεί ως ηθοποιός σε πρώτη φάση, στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Παράλληλα, από το 1979 ως το 2012 εργάστηκα χωρίς διακοπή στην έντυπη, ηλεκτρονική και ψηφιακή δημοσιογραφία. Έχω εκδώσει δύο βιβλία για παιδικές ηλικίες. Μιλάω αγγλικά και γαλλικά, είμαι παντρεμένη και έχω ένα γιο, τον Οδυσσέα Στεφανή», 
Το τελευταίο διάστημα η Ρίκα Βαγιάννη έδινε μάχη με τον καρκίνο. Τελικά απεβίωσε σήμερα στις 7 Αυγούστου 2018.
Η Ρίκα Βαγιάννη ήταν κόρη του δημοσιογράφου Οδυσσέα Ζούλα και της Βαρβάρας Δράκου και το πραγματικό της ονοματεπώνυμο ήταν Μαρίκα Ζούλα. Το "Βαγιάννη" προέκυψε από τα αρχικά από το όνομα της μητέρας της Βαρβάρας και του δεύτερου γάμου της μητέρας της με τον αθλητικογράφο Γιάννη Διακογιάννη που ως πατριός της την μεγάλωσε σαν κόρη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες