7/9/18

Δημήτρης Χαντζάρας

"Η παρουσία του Δημήτρη Χαντζάρα στον χώρο της Ηπειρώτικης μουσικής συνδέεται άμεσα με τους ήχους και τα χρώματα της καταγωγής του. Γεννημένος στο Καρβουνάρι Θεσπρωτίας, ζυμωμένος με το ηπειρώτικο στοιχείο της δημοτικής μουσικής πρωτοεμφανίστηκε στη δισκογραφία το 1989 με το άλμπουμ «ΝΤΕΡΤΙΛΗΔΕΣ-ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ» και τη γνωστή επιτυχία «Έχω έναν καημό». Με όπλο την ιδιαίτερη φωνή του έγραψε και ερμήνευσε τραγούδια έξω από κλασσικές φόρμες, αγγίζοντας τη νέα γενιά τραγουδώντας με δυναμική τους προβληματισμούς της εποχής. Μέχρι και σήμερα τραγούδια του όπως το «Αν μπορούσα», «Μικρός στο μεροκάματο», «Όμορφα γλυκά μου χρόνια», «Μια ζωή βασανισμένη», «Έχω μέσα μου βαθιά μαχαιριά», «Είμαστε παράνομοι», «Θα τα ρίξω τα λεφτά μου», «Μια ζωή ξενιτεμένος», «Όλα μου τα λάθη» και άλλα πολλά μίλησαν στη καρδιά του κόσμου για την αγάπη, την ξενιτιά, τον πόνο και σημείωσαν επιτυχία. Μετά από μια διαδρομή 25 χρόνων στο χώρο της δημοτικής μουσικής, αλλά και μια πολύχρονη απουσία από τη δισκογραφία (1999 – 2008), ο Δημήτρης Χαντζάρας επιστρέφει και συνεχίζει να γράφει, να συνθέτει και να ερμηνεύει με τον δικό του μοναδικό τρόπο αγαπημένα τραγούδια."

Μία ζωή ξενιτεμένος 
https://www.youtube.com/watch?v=tFB9USQJ3y4
Στίχοι-Μουσική: Δημήτρης Χαντζάρας
Από το άλμπουμ "ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ"


Όλα μου τα λάθη
https://www.youtube.com/watch?v=tMMDs9tkAiM
Στίχοι-Μουσική: Δημήτρης Χαντζάρας
Από το άλμπουμ "ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες