26/6/15

Τάκης Σωτηρχέλλης (Αυτοβιογραφικό Σημείωμα)

Takis Sotirhellis Facebook Page
"Οικονομικά είναι το επάγγελμά μου, δεν είμαι μουσικός. Στους ήχους της Λέσβος που γεννήθηκα και με τη μάνα να τραγουδά τους αμανέδες της ψυχής της μπολιάστηκα. Μια σχέση κατοπινή με την ποίηση κι άλλη μια πιο δυνατή με τη μουσική σαν ακροατής, μ' έφεραν να προσπαθώ να μάθω κιθάρα. 

Μα όταν μπλέχτηκαν οι συγχορδίες και ένοιωσα τα αρώματα των μελωδιών, άρχισα να μελοποιώ γραφτά μου και να ψάχνω τις κρυμμένες στα λόγια μελωδίες. Είναι μαγικό το παιχνίδι με τους ήχους και με τα λόγια...

Καλή τύχη μ' «έμπλεξε» με ήχους και με λόγια, και μ' αρέσει να τραγουδοποιώ και να τραγουδώ.  Προσπάθησα να σταθώ στη γνώση και το προσπαθώ όποτε υπάρχει κέφι και χρόνος λόγω των πολλών υποχρεώσεων της δουλειάς μου, μα το αστείο ή το γοητευτικό, είναι πως, μετά από λίγη ώρα μου χτυπάνε καινούργιες μελωδίες τη πόρτα, με "ξεκουράζουν" και πάει περίπατο η γνώση. 

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ήρθαν μελωδίες που έψαχναν λόγια, ήρθαν και στίχοι που έψαχναν μελωδίες. Το γοητευτικότερο όμως όλων και τιμή μεγάλη, είναι πως ήρθαν και στίχοι Φίλων αγαπημένων που ντύθηκαν μελωδίες μου. Μου αρέσει λοιπόν να σκαρώνω τραγούδια και να τραγουδώ κι αυτό κάνω με τη πρώτη ευκαιρία. Κάπως έτσι γεννήθηκε και το «Ταξίδι στη βροχή» που συγκυρίες του 'δωσαν «βήμα» το '94 και γρήγορα αγαπήθηκε στη Κύπρο στην acapella εκδοχή του."

Τάκης Σωτηρχέλλης - Ταξίδι στη Βροχή (Acapella Version)
https://www.youtube.com/watch?v=9Xd-mL_A-r8


"Βρήκε ζεστασιά εκεί και μου 'δωσε απίστευτες στιγμές κι απ’ ότι φαίνεται δεν το ‘χει να ησυχάσει. Το 2003 με τη βοήθεια φίλων αποφάσισα να το κυκλοφορήσω σε cd, όταν κάποιος με ρώτησε αν τραγουδώ ένα παραδοσιακό Κυπριακό τραγούδι με τον τίτλο «Ταξίδι στη βροχή». Και το έκανα, παρέα με άλλα πέντε τραγούδια μου σε ενορχήστρωση Αχιλλέα Τσαγκαρίδη. Τα χρόνια που πέρασαν δώσαμε αρκετές συναυλίες στην Αθήνα με μουσικά σχήματα που κατά καιρούς φτιάχναμε με την Σοφία Κυριακίδου που δούλεψε πολύ με τη φωνή μου, το ίδιο και στην αγαπημένη Κύπρο με τους «Εκ των έσω», με φίλους μουσικούς και με τους «Λωποδύτες». Στην Κύπρο, στο cd των «Εκ των έσω» με τίτλο «Παραμύθια του μπαρ», τραγουδώ τη γλυκειά τους «Νεράιδα της στιγμής» και με τον Πέτρο Πέτρου τραγουδάμε παρέα δύο τραγούδια στο cd του «Άνω θρώσκω», στο οποίο συμμετέχω και με δύο τραγούδια που του έδωσα. Τον Σεπτέμβριο του 2012 μου ζητήθηκε από την παραγωγή του κυπριακού σήριαλ "Βαλς με 12 Θεούς" να γίνει το "Ταξίδι στη βροχή" το τραγούδι των τίτλων και έγινε με τη φωνή της Ελευθερίας Ελευθερίου και έτσι βρήκε τον τρόπο να έρθει και να αγαπηθεί και στην Ελλάδα.

Εδώ και λίγο καιρό με φίλους, επαγγελματίες με κάτι άλλο πέραν της μουσικής, μα ερωτευμένοι όλοι μαζί της και με το τραγούδι, στήνουμε μια μουσική παρέα με το όνομα "Δυτικά απ΄τ΄Αϊβαλί", για να εκδράμουμε σε μουσικές γωνιές της Αθήνας και όχι μόνο.

Και συνεχίζουμε...

...και όσο θα κρύβονται μέσα μας μελωδίες θα τις ψάχνουμε, θα τις τραγουδάμε, γιατί...μέσα απ' το τραγούδι βρίσκω ό,τι αγαπώ." 

Ταξίδι στην βροχή
https://www.youtube.com/watch?v=5J8BpGpb6kE
Στίχοι-Μουσική: Τάκης Σωτηρχέλλης 
Εκτέλεση: Τάκης Σωτηρχέλλης
Άλλες Εκτελέσεις: Ελευθεία Ελευθερίου (μουσ. Ανδρέας Γεωργαλλής), Αργύρης Λούλατζης

"Κάποιοι άνθρωποι περπατάνε στη βροχή ενώ κάποιοι άλλοι απλώς βρέχονται...." Αχτίδα

Τάκης Σωηρχέλλης - Γενιά Χαμένη
https://www.youtube.com/watch?v=9-QQXd5ImOQ
Από την εκπομπή της Βίβιαν Κανάρη ΜΕ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ, του ΡΙΚ (26.1.2013).
Παρέα με τους: Μάριο Αναστασίου, Δήμητρα Γερολέμου, Πρόδρομο Στυλιανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες