18/10/18

Ονούφριος Παντής

"Ο Ονούφριος Παντής γεννήθηκε στον Εξαπλάτανο του Νομού Πέλλης. Από πολύ μικρός είχε μία ξεχωριστή και ιδιαίτερη χροιά στη φωνή του, αλλά δε συμμάχησε το σύμπαν με τις επιθυμίες του και πέρασαν τα χρόνια χωρίς να ασχοληθεί δημιουργικά με την μεγάλη του αγάπη, το τραγούδι. Σαν βιοποριστικό επάγγελμα επέλεξε αυτό του νταλικέρη. Στη δισκογραφία μπήκε το 1997 με τον πρώτο του δίσκο με τίτλο "Ο καλύτερός μου φίλος" με 12 τραγούδια σε στίχους Ηλία Καλιώρα και μουσική Παπαχατζή Παναγιώτη. Μεταξύ των τραγουδιών που ξεχώρισαν από τον πρώτο του δίσκο ήταν "Η νταλίκα μου", "Ο καλύτερός μου φίλος" και "Η μάννα". Ακολούθησαν οι δίσκοι "Καθ΄οδόν", "Μισού αιώνα άνθρωπος", ΄"Νυσταγμένα χιλιόμετρα" κ.ά. Με το τέλος του 2015 συμμετέχει συνειδητά στην προσπάθεια δημιουργίας τραγουδιών χωρίς Πνευματικά Δικαιώματα και τραγούδησε με την ιδιαίτερη φωνή του το τραγούδι "Νταλγκά η καρδιά μου γιόμισε" σε στίχους του Ηλία Καλιώρα και μουσική του Κώστα Σκαρβέλη, που πρόσφατα συμπληρώθηκαν 70 χρόνια από τον θάνατό του κι έτσι απελευθερώθηκαν των πνευματικών δικαιωμάτων οι δημιουργίες του. Ο Ονούφριος Παντής είναι πατέρας δύο παιδιών και ευτυχισμένος παππούς.

Οι νταλίκες στην Εθνική Οδό
https://www.youtube.com/watch?v=68JX8RvBXXM Στίχοι: Ηλίας Καλιώρας
Μουσική: Ράπτης Δημήτρης


Το Scania μου κι εγώ https://www.youtube.com/watch?v=fGRGgrQkRl8 Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Ονούφριος Παντής

Μουσική Χωρίς Πνευματικά ΔικαιώματαΗ μουσική αυτή σας απαλλάσσει από την καταβολή χρημάτων προς οποιαδήποτε εταιρία διαχείρισης πνευματικών ή συγγενικών δικαιωμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες