24/10/18

Κώστας Μετζελόπουλος

O λαικοδημοτικός τραγουδιστής και μουσικός Κώστας Μετζελόπουλος γεννήθηκε στο Νεοχώρι Αχαΐας το 1961. Κάνει τα πρώτα του βήματα στον καλλιτεχνικό χώρο σε ηλικία 13 ετών, δίπλα στον κιθαρίστα πατέρα του ενώ ο πρώτος μεγάλος σταθμός στην καριέρα του ήταν η συνάντηση με τον αείμνηστο δεξιοτέχνη του κλαρίνου Βασίλη Σούκα. Ο Σούκας ήταν ο άνθρωπος που τον ανέδειξε και του έδωσε τους πρώτους του δίσκους με δημοτικά τραγούδια. Σε ηλικία 18 ετών κυκλοφορεί ο πρώτος του δίσκο με γενικό τίτλο «Στα λιγνά σου τα χεράκια» από το οποίο και ξεχώρισε αμέσως το τραγούδι «Σ’ ένα ποτάμι με νερό». Στην συνέχεια ακολούθησε μια πετυχημένη συνεργασία με τον Βασίλη Σούκα στο κέντρο «Γλυκοχαράμα». Από τότε δούλεψε σε πολλά μαγαζιά, στην αρχή δημοτικά και στην συνέχεια της πορείας του σε λαϊκά,,σε Αθήνα, Πάτρα και άλλες πόλεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, μαζί με καταξιωμένους μουσικούς δημιουργούς με τους οποίους έχει συνεργαστεί και δισκογραφικά. Παράλληλα έχει τραγουδήσει σε πανηγύρια και άλλους συναυλιακούς χώρους, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες σε ολόκληρη την Ελλάδα ενώ επίσης έχει τραγουδήσει για τους απόδημους Έλληνες του εξωτερικού και συγκεκριμένα στην Γερμανία, την Αμερική και την Αυστραλία. Ο Μετζελόπουλος έχει στο ενεργητικό του 18 δίσκους και cds. Στις περισσότερες δισκογραφικές δουλείες του, σε πολλά τραγούδια έχει γράψει τους στίχους και την μουσική ο ίδιος, τα οποία έχουν γίνει επιτυχίες καθώς εκτός από τραγουδιστής είναι και μουσικοσυνθέτης. Οι δισκογραφικές του δουλείες, ξεκινάνε από δημοτικές και συνεχίζουν σε λαϊκές και έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία . Η τελευταία του δισκογραφική δουλεία, ονομάζεται «Νύχτες με φεγγάρια», και κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2013.

Μεγάλες Επιτυχίες: «Καλά στέφανα καρδία μου», «Θα σου στείλω λουλούδια», «Γίνεται χαμός», «Η αγάπη μας δεν τελειώνει», «Δεν είμαι ήσυχο παιδί», «Έμπλεξα σε αμαρτίες», «Στην μικρή την εκκλησούλα» «Πήρα ένα δρόμο» «Θα τα μάθεις τα νέα», « Το μαύρο μου πουκάμισο», « Σ΄ αγαπώ να μου λες», «Μεγάλη μου αδυναμία»,«Αγγελέ μου σε φωνάζω», «Είσαι αστέρι», «'Ενα ξενύχτι ακόμα για τα μάτια της», «Είσαι ο θεός μου», «Άγγελέ μου και ζωή μου», «Μελαγχολία», «Τι κι αν παντρευτήκαμε», «Τα σκαλοπάτια της ζωής», «Τι σου έκανα βρε τύχη μου», «Ποιός είναι φίλος καρδιακός», «Σαν το τσιγάρο καίγομαι», «Κάποια παλιά αγάπη μου», «Λεμονιά» κ.ά..


Ποιος Θεός σε έφτιαξε 
https://www.youtube.com/watch?v=G9R-WiVG4Oo
Στίχοι: Βαγγέλης Φιλίππου Μουσική: Γιώργος Πιάς


Μια νύχτα γνωριστήκαμε
https://www.youtube.com/watch?v=v0MCiJy1oPY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες