4/10/18

Μάρκος Λεζές

Ο κωμικός ηθοποιός, θιασάρχης και σκηνοθέτης Μάρκος Λεζές γεννήθηκε το 1950 στο Κιάτο Κορινθίας. Από μικρός βοηθούσε τον πατέρα του στο φούρνο. Παρότι πέρασε στο Πανεπιστήμιο Φιλολογία τελικά επέλεξε την υποκριτική. Σπούδασε στη δραματική σχολή του Γρηγόρη Βαφιά. Το 1972 παντρεύεται και αποκτά παιδιά. Τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα για τον ίδιο όμως τελικά τα κατάφερε. Δούλεψε στο θέατρο και σαν πρωταγωνιστής και σαν θιασάρχης. Σκηνοθέτησε πολλά έργα ενώ και τις περισσότερες δουλειές τις σκηνοθέτησε ο ίδιος. Έπαιξε επίσης στην τηλεόραση, σε σήριαλ με το Γιώργο Κωνσταντίνου αλλά και σε πολλές ταινίες και βιντεοκασέτες του ΄80 και ΄90 μαζί με τον Κώστα Τσάκωνα. Επίσης ασχολήθηκε με το ραδιόφωνο αλλά και τα ΚΑΠΗ Αμαρουσίου και μαζί τους ανέβασε πολλά έργα, ένα εκ των οποίων πήρε το πρώτο βραβείο και παίχτηκε στη Γαλλία. 




Μάρκος Λεζές - Δηλώνω ροκ
https://www.youtube.com/watch?v=rS9oZEY4Jso
Από την ταινία "ΑΥΤΟΣ, ΑΥΤΗ & ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΟΥΣ" (1986)

Μ' ένα βιολί, παιδί-κουμπί
Ήμουν οφσάιντ στη μικρή περιοχή
Είχα κολλήσει στην κλασική
Και ήμουν άουτ, από άλλη εποχή

Γι' αυτό κι εγώ δηλώνω ροκ
Κι' όλα τα γκάζια μου τα ρίχνω σαν τρελός

Τώρα κι εγώ χαβά αλλάζω, το κόλπο πιάνω
Κι όλους τους φτιάχνω με την κιθάρα μου
Και το βιολί στο χτες πετάω, σπασίκλες πια
Δεν κολλάω, ρίχνω τα σόλα μου

Γι' αυτό κι εγώ δηλώνω ροκ
Κι' όλα τα γκάζια μου τα ρίχνω σαν τρελός
Με ροκ & ρολ
Θα γίνει χαλασμός

Μ' ένα βιολί, παιδί-κουμπί
Ήμουν offside στη μικρή περιοχή
Είχα κολλήσει στην κλασική
Και ήμουν άουτ, από άλλη εποχή

Γι' αυτό κι εγώ δηλώνω ροκ
Κι' όλα τα γκάζια μου τα ρίχνω σαν τρελός
Με ροκ & ρολ
Θα γίνει χαλασμός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες