24/10/16

Alice Tori

 «Ακροβατώ ανάμεσα στους ψυχικά ασθενείς και τις εκδιδόμενες γυναίκες. Εμπνέομαι από τη δουλειά μου και τις εμπειρίες μου και γράφω στίχους».

«Εχω γράψει μια ενότητα με ανθρώπους που έχουν προβλήματα, γιατί στο δημόσιο θεραπευτήριο έχω ακούσει και ζήσει πολλά».

«Κάποια στιγμή ήμουν με τον φίλο μου σε μια επαρχιακή πόλη. Βρεθήκαμε σε ένα μαγαζί που σύχναζαν γυναίκες και του είπα να πάμε, γιατί είχα την περιέργεια. Εκεί ήταν δυο Ουκρανέζες και κάθε δεκαπέντε λεπτά έφευγαν για να πάνε με πελάτη. Κάποια στιγμή που ήρθε η μια την είδα να κλαίει και την πήρα αγκαλιά. Κάπως έτσι έγραψα τον πρώτο στίχο. Αργότερα σε ένα ταξίδι είχα συναντήσει δύο Ελληνίδες που μου είπαν τις δικές τους ιστορίες και τα αποτύπωσα με το δικό μου τρόπο. Ακόμα θυμάμαι τα ονόματά τους: ήταν η Λίζα και η Εύα. Ο δίσκος "Πιάτσα" περιέχει τραγούδια που περιγράφουν καταστάσεις κοριτσιών των σπιτιών με τα κόκκινα φανάρια. Η αφορμή για να κυκλοφορήσουν τα τραγούδια ήταν η φίλη μου Χάρις Τσεκούρα, που “έντυσε” με τις ιδιαίτερες ζωγραφιές της το ένθετο του CD και με έφερε σε επαφή με τον παραγωγό Σταμάτη Χατζηχριστοφή»

Η στιχουργός και συνθέτρια Alice Tori είναι διπλωματούχος νοσηλεύτρια ψυχικής υγείας στο Δαφνί και καθημερινά συναναστρέφεται ασθενείς που ετοιμάζονται να επιστρέψουν στην κοινωνία μετά από μεγάλα διαστήματα εγκλεισμού και σταδιακά πρέπει να επανενταχτούν. Τα βιώματά τους και οι ιστορίες που της αφηγούνται είναι για εκείνη πηγή έμπνευσης. Ανάμεσα στις σπουδαίες συνεργασίες που έχει κάνει, ξεχωρίζει εκείνες με τον Γιώργο Νταλάρα, τον Παντελή Θαλασσινό και τη Μαριώ. Το CD «Πιάτσα» (2009) είναι από τα καλύτερα δείγματα της δουλειάς της.
Σπουδαία τραγούδια: "Η μπαλάντα της Α", "Ψυχή μου αλάνι" (Εμφιετζή), "Barbie"(Τσερού), "Δύο Ουκρανές"(Βόσσου), "Γλυκοπαραμυθένια", "Της μάνας η καρδιά" (Θαλασσινός), "Ναύπλιο" (Νταλάρας) Σόλωνος (Ορφανού) κ.ά
Φως απαλό του δειλινου, γλυκοπαραμυθενια
https://www.youtube.com/watch?v=5bP11avJ6yc
Στιχοι: Alice Tori
Μουσικη: Γιάννης Νικολάου

Εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός  

Πάντα η αγάπη
https://www.youtube.com/watch?v=NVaa2JVx3pY
Στίχοι: Alice Tori
Μουσική: Τάσος Γκρους
Εκτέλεση: Θοδωρής Καρέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες